abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107016781
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:57 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Maareh, zaken liggen ingewikkelder we hadden geen gewone relatie namelijk.
Ja, dat zeggen de meeste preoccupied types over hun "relaties" (wil je dit echt zo noemen?).

Een leuke term voor waar jij ook last van hebt is Drama Bias (zelfverzonnen, weet niet de correcte term zo) d.w.z. dat je je extra hecht aan personen met wie je (emotionele & dramatische) dingen meegemaakt hebt. Een bias is nooit goed en het gaat hier dus niet om oprechte hechting maar om een zwaar gekleurde bril.

Zo lang je niet in secure valt en/of omgaat met mensen die in secure vallen die jou naar dat type kunnen krijgen zul je dit soort problemen blijven houden, sorry.
pi_107016788
lees mn eigen letters te vaak over, raak er weer overstuur van
pi_107016815
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef Spygisch het volgende:
lees mn eigen letters te vaak over, raak er weer overstuur van
Log gewoon uit en ga slapen :)
pi_107016862
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Log gewoon uit en ga slapen :)
dat zou ik moeten doen...
pi_107016893
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Ja, dat zeggen de meeste preoccupied types over hun "relaties" (wil je dit echt zo noemen?).

Een leuke term voor waar jij ook last van hebt is Drama Bias (zelfverzonnen, weet niet de correcte term zo) d.w.z. dat je je extra hecht aan personen met wie je (emotionele & dramatische) dingen meegemaakt hebt. Een bias is nooit goed en het gaat hier dus niet om oprechte hechting maar om een zwaar gekleurde bril.

Zo lang je niet in secure valt en/of omgaat met mensen die in secure vallen die jou naar dat type kunnen krijgen zul je dit soort problemen blijven houden, sorry.
ik zal de lijst en mn stempel meenemen voor de eerstvolgende date. dan prop ik m later in een hokje waar we beide inpassen. plak m wel vast dit keer, kan die niet weg lopen he...
pi_107016951
ik ben heus niet over-emotioneel of ziekelijk gehecht aan mensen. Ben vrij normaal zelfs. Het feit dat hij dat niet is, maken de zaken voor mij ingewikkeld, niet af, onopgelost. En dáár ligt mijn probleem, de behoefte aan een duidelijke punt, dingen uit willen praten. En jah... ik mis hem. Zo ernstig is het niet. Emoties worden wat aangedikt.. morgen is het minder. t Is nu al minder dan voordat ik de topic opende. Ik baal maar dat ebd weg, dat besef ik heus. Het is gewoon jammer dat het zo moest lopen.
pi_107016990
Ik zie het misschien zwart/wit. Maar of je houdt op met janken, maakt een standpunt en stapt eroverheen. Of blijf bij die ellendige vent en ga je eigen lekker ellendig voelen. Je zit al zijn negatieve eigenschappen op te noemen maar wil hem toch niet kwijt. Wat wil je van de fokkers horen hier?
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
pi_107017011
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:28 schreef Spygisch het volgende:

[..]

ik zal de lijst en mn stempel meenemen voor de eerstvolgende date. dan prop ik m later in een hokje waar we beide inpassen. plak m wel vast dit keer, kan die niet weg lopen he...
Toch werkt die test bijzonder goed in mijn ervaring. Ik probeer je alleen maar duidelijk te maken dat wanneer je twee mensen met emotionele beschadigingen of beperkingen of hoe je het ook noemen wilt bij elkaar zet je altijd dit soort drama krijgt. En ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat je vriendje ook niet in secure valt, ik gok dat hij een dismissive-avoidant is.

Nou ja, dus mijn punt is gewoon dat je met je volgende date moet proberen om wat minder met je basisemoties (okee, bij mannen noemen we dat met hun pik denken, maar om dat over een vrouw te zeggen klinkt oncharmant maar intussen is dat wel waar het op neerkomt) je keuze te maken en proberen een partner te vinden waarmee je niet dit soort gezeik krijgt.
pi_107017037
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:33 schreef Dagkaart het volgende:
Ik zie het misschien zwart/wit. Maar of je houdt op met janken, maakt een standpunt en stapt eroverheen. Of blijf bij die ellendige vent en ga je eigen lekker ellendig voelen. Je zit al zijn negatieve eigenschappen op te noemen maar wil hem toch niet kwijt. Wat wil je van de fokkers horen hier?
Wil je ook een blokje chocola? k Heb ook koekjes als je wilt.... ?
pi_107017050
Fck die gast hij was zonde van je tijd en zonde van je leven.
En een psychische gestoorde jongen is geen aanvulling maar een blok aan je been.
Wees blij en het kutgevoel is over een tijd weg.
pi_107017087
Hoe wil je dingen uitpraten met een leugenaar, denk dat juist in zo'n gesprekken hij nog meer zal liegen over waarom het zo is tussen jullie. Ik snap dat je nu emoties hebt, maar denk dat tijd en genoeg afleiding op dit moment het beste helpt.
pi_107017105
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:33 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Toch werkt die test bijzonder goed in mijn ervaring. Ik probeer je alleen maar duidelijk te maken dat wanneer je twee mensen met emotionele beschadigingen of beperkingen of hoe je het ook noemen wilt bij elkaar zet je altijd dit soort drama krijgt. En ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat je vriendje ook niet in secure valt, ik gok dat hij een dismissive-avoidant is.

Nou ja, dus mijn punt is gewoon dat je met je volgende date moet proberen om wat minder met je basisemoties (okee, bij mannen noemen we dat met hun pik denken, maar om dat over een vrouw te zeggen klinkt oncharmant maar intussen is dat wel waar het op neerkomt) je keuze te maken en proberen een partner te vinden waarmee je niet dit soort gezeik krijgt.
Goed, dan tover ik mn waslijst aan eisen weer tevoorschijn. Strategisch een man plukken. hmm...
pi_107017128
Heb hier nog wat M&M's als je wilt :P
pi_107017129
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:35 schreef zuipuzuipu het volgende:
Fck die gast hij was zonde van je tijd en zonde van je leven.
En een psychische gestoorde jongen is geen aanvulling maar een blok aan je been.
Wees blij en het kutgevoel is over een tijd weg.
:)

dank..
pi_107017141
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:39 schreef Dagkaart het volgende:
Heb hier nog wat M&M's als je wilt :P
heb ik ook... al voorzien van thee?
pi_107017173
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:39 schreef Spygisch het volgende:

[..]

heb ik ook... al voorzien van thee?
Doe maar een kopje dan!
pi_107017175
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:38 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Goed, dan tover ik mn waslijst aan eisen weer tevoorschijn. Strategisch een man plukken. hmm...
Meestal zien mensen in die categorie ook het ware kwaliteitsmateriaal over het hoofd ivm geen "klik" (want ja, met je ... denken he en drama is nou eenmaal spannender dan gewoon een goeie stabiele relatie, voor jou).
pi_107017194
Maar je hebt specifiek over een Nederlandse jongen, ben je zelf niet Nederlands ofzo dat je het zo vermeld? Gewoon nieuwsgierig :P
pi_107017252
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:41 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Meestal zien mensen in die categorie ook het ware kwaliteitsmateriaal over het hoofd ivm geen "klik" (want ja, met je ... denken he en drama is nou eenmaal spannender dan gewoon een goeie stabiele relatie, voor jou).
zoeken naar de juiste eigenschappen lijkt me minder gezond. dan mag mn vader me uithuwelijken als dat t recept voor geluk is. eindig ik met een knappe rijke intelligente man waarbij de liefdesfrequentie onderling ellendig laag is, frustraties om dingen die er niet toe doen omdat de basis niet klopt (passie), en dan grotere ruzies je weet wel, waarom hij de afwas niet deed, was toch zijn beurt?!! tevergeefs kinderen krijgen en dan na een paar jaar uitgeblust. scheiden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spygisch op 20-01-2012 13:51:30 ]
pi_107017272
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:42 schreef Dagkaart het volgende:
Maar je hebt specifiek over een Nederlandse jongen, ben je zelf niet Nederlands ofzo dat je het zo vermeld? Gewoon nieuwsgierig :P
o ja.. dat ging automatisch, dat ik dat erbij vermelde :)

*legt kopje venkelthee neer* t is niet heeeel erg lekker maar wel gezond ;)
pi_107017275
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:45 schreef Spygisch het volgende:

[..]

zoeken naar de juiste eigenschappen lijkt me minder gezond. dan mag mn vader me uithuwelijken als dat t recept voor geluk is. eindig ik met een knappe rijke intelligente man waarbij de liefdesfrequentie onderling ellendig laag is, frustraties om dingen die er niet toe doen omdat de basis niet klopt (passie), en dan grotere ruzies je weet wel waarom hij de afwas niet deed, was toch zijn beurt?!! tevergeefs kinderen krijgen en dan na een paar jaar uitgeblust. scheiden.
Meer dan de helft van de mensen vallen in "secure" dus zo moeilijk kan het niet zijn.
pi_107017293
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:47 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Meer dan de helft van de mensen vallen in "secure" dus zo moeilijk kan het niet zijn.
weet het niet...
pi_107017299
waar val jij onder?
pi_107017337
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:46 schreef Spygisch het volgende:

[..]

o ja.. dat ging automatisch, dat ik dat erbij vermelde :)

*legt kopje venkelthee neer* t is niet heeeel erg lekker maar wel gezond ;)
Haha, zijn de M&M's ook gezond :P. Ik ga slapen, morgen meld ik me wel weer. Mijn advies: ga een film kijken tot je in slaap valt, anders lig je tOch maar te piekeren.
pi_107017355
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:49 schreef Dagkaart het volgende:

[..]

Haha, zijn de M&M's ook gezond :P. Ik ga slapen, morgen meld ik me wel weer. Mijn advies: ga een film kijken tot je in slaap valt, anders lig je tOch maar te piekeren.
ze zijn gezond voor mn mood. bedankt. slaap lekker :)
pi_107017375
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:50 schreef Spygisch het volgende:

[..]

ze zijn gezond voor mn mood. bedankt. slaap lekker :)
Op de bank, niet achter je pc. met een deken over je heen en een kussen achter jre oren.
Rustig aan.
pi_107017376
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:48 schreef Spygisch het volgende:
waar val jij onder?
Wat maakt het uit? Ik probeer je alleen maar inzicht te geven in je gedragingen en waarom dat niet goed is (voor jou) en hoe je er evt. wat aan kan doen door de dingen beter te regelen.
pi_107017413
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:52 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Wat maakt het uit? Ik probeer je alleen maar inzicht te geven in je gedragingen en waarom dat niet goed is (voor jou) en hoe je er evt. wat aan kan doen door de dingen beter te regelen.
jou ga ik niet versieren hoor mister kwaliteit. pas niet bij mn aard. niet zo devensief.
pi_107017449
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Op de bank, niet achter je pc. met een deken over je heen en een kussen achter jre oren.
ik denk steeds.... achter mn oren.. dus, zo dubbelvouwen en dan achter mn gehoorschelpen schuiven. degene die erdan van bovenaf naar kijkt ziet flaporen?! Zo?!
pi_107017499
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:54 schreef Spygisch het volgende:

[..]

jou ga ik niet versieren hoor mister kwaliteit. pas niet bij mn aard. niet zo devensief.
Projectie :*
pi_107017521
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:58 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Projectie :*
dwangneurose
  vrijdag 20 januari 2012 @ 02:05:41 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107017624
In feite wil je vooral dat wat je niet krijgen kunt, misschien moet je daar eens wat aan doen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107017625
ik mis hem minder.. voel een leegte. vandaar mn opblijven en niet naar bed. de leegte. dit is een raampje naar de toekomst --> ik wordt een vaste prikker op Fok!
pi_107017747
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 02:05 schreef Leandra het volgende:
In feite wil je vooral dat wat je niet krijgen kunt, misschien moet je daar eens wat aan doen?
Waarom ga je daar zo feitelijk van uit? Ook op momenten dat ik hem geloofde in zijn gevoelens voor mij had ik hem lief. Dus op momenten dat ik dacht hem te 'hebben'.
pi_107017832
ik ga ook maar.. met een kussen achter mn oorschelpen, filmpje kijken. ehm.. bedankt, want, zo praten maakte t realistischer in mn hoofd. he's gone. i'm fine...
  vrijdag 20 januari 2012 @ 02:24:27 #72
365167 Knuffeltutje
Soms met een rijmpje
pi_107017885
Toch bijzonder hoe al die kerels op de hele wereld al eeuwen lang met hetzelfde verhaaltje weg komen. De zin " Het gaat al een hele tijd niet goed tussen mij en mijn vriendin/vrouw" schijnt echt goud waard te zijn. Nog mooier zijn al die vrouwen die altijd denken dat "hun" vreemdganger anders is en echt eerlijk tegen ze is, maar de tijd nodig heeft om "het op te lossen" :')

Oke sorry moest dat even kwijt omdat ik er gewoon met mijn kop niet bij kan.
TS, je hebt niks aan die kerel, zelfs als hij bij zijn vriendin weg ging en voor jou koos, zou hij dat net zo hard weer bij jou doen als er wat nieuws voorbij komt. Het is dus of dat, of zoals de klassieker: Hij gaat echt niet bij haar weg en heeft het nu wel gezien met jou. Waarschijnlijk omdat jij volhield en hebberig werd en eisen ging stellen, dat werd hem te heet onder zijn voeten.

Ik denk niet dat alles gelogen is, sommige mannen worden wel echt een beetje verliefd buiten hun relatie om dus hij kan heus wel gevoelens voor jou hebben gehad, maar ook maar tot een bepaalde grens. Leer hiervan en vergeet niet hoe klote je je nu voelt en hoe je er niks mee opschiet, neem de tijd om verdrietig te zijn en ga dan leuke dingen doen en ontmoet leuke vrijgezelle jongens. Desnoods ga je aan de rebound *O* Sterkte !!
Ik hou van knus, ik hou van knuffelen, ik hou van aan lieve mannen snuffelen en frutselen.
Ik ben geen stomme kloon. Ik ben geen newbie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')