Ja, dat zeggen de meeste preoccupied types over hun "relaties" (wil je dit echt zo noemen?).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:57 schreef Spygisch het volgende:
[..]
Maareh, zaken liggen ingewikkelder we hadden geen gewone relatie namelijk.
Log gewoon uit en ga slapenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef Spygisch het volgende:
lees mn eigen letters te vaak over, raak er weer overstuur van
ik zal de lijst en mn stempel meenemen voor de eerstvolgende date. dan prop ik m later in een hokje waar we beide inpassen. plak m wel vast dit keer, kan die niet weg lopen he...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen de meeste preoccupied types over hun "relaties" (wil je dit echt zo noemen?).
Een leuke term voor waar jij ook last van hebt is Drama Bias (zelfverzonnen, weet niet de correcte term zo) d.w.z. dat je je extra hecht aan personen met wie je (emotionele & dramatische) dingen meegemaakt hebt. Een bias is nooit goed en het gaat hier dus niet om oprechte hechting maar om een zwaar gekleurde bril.
Zo lang je niet in secure valt en/of omgaat met mensen die in secure vallen die jou naar dat type kunnen krijgen zul je dit soort problemen blijven houden, sorry.
Toch werkt die test bijzonder goed in mijn ervaring. Ik probeer je alleen maar duidelijk te maken dat wanneer je twee mensen met emotionele beschadigingen of beperkingen of hoe je het ook noemen wilt bij elkaar zet je altijd dit soort drama krijgt. En ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat je vriendje ook niet in secure valt, ik gok dat hij een dismissive-avoidant is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:28 schreef Spygisch het volgende:
[..]
ik zal de lijst en mn stempel meenemen voor de eerstvolgende date. dan prop ik m later in een hokje waar we beide inpassen. plak m wel vast dit keer, kan die niet weg lopen he...
Wil je ook een blokje chocola? k Heb ook koekjes als je wilt.... ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:33 schreef Dagkaart het volgende:
Ik zie het misschien zwart/wit. Maar of je houdt op met janken, maakt een standpunt en stapt eroverheen. Of blijf bij die ellendige vent en ga je eigen lekker ellendig voelen. Je zit al zijn negatieve eigenschappen op te noemen maar wil hem toch niet kwijt. Wat wil je van de fokkers horen hier?
Goed, dan tover ik mn waslijst aan eisen weer tevoorschijn. Strategisch een man plukken. hmm...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:33 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Toch werkt die test bijzonder goed in mijn ervaring. Ik probeer je alleen maar duidelijk te maken dat wanneer je twee mensen met emotionele beschadigingen of beperkingen of hoe je het ook noemen wilt bij elkaar zet je altijd dit soort drama krijgt. En ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat je vriendje ook niet in secure valt, ik gok dat hij een dismissive-avoidant is.
Nou ja, dus mijn punt is gewoon dat je met je volgende date moet proberen om wat minder met je basisemoties (okee, bij mannen noemen we dat met hun pik denken, maar om dat over een vrouw te zeggen klinkt oncharmant maar intussen is dat wel waar het op neerkomt) je keuze te maken en proberen een partner te vinden waarmee je niet dit soort gezeik krijgt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:35 schreef zuipuzuipu het volgende:
Fck die gast hij was zonde van je tijd en zonde van je leven.
En een psychische gestoorde jongen is geen aanvulling maar een blok aan je been.
Wees blij en het kutgevoel is over een tijd weg.
Doe maar een kopje dan!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:39 schreef Spygisch het volgende:
[..]
heb ik ook... al voorzien van thee?
Meestal zien mensen in die categorie ook het ware kwaliteitsmateriaal over het hoofd ivm geen "klik" (want ja, met je ... denken he en drama is nou eenmaal spannender dan gewoon een goeie stabiele relatie, voor jou).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:38 schreef Spygisch het volgende:
[..]
Goed, dan tover ik mn waslijst aan eisen weer tevoorschijn. Strategisch een man plukken. hmm...
zoeken naar de juiste eigenschappen lijkt me minder gezond. dan mag mn vader me uithuwelijken als dat t recept voor geluk is. eindig ik met een knappe rijke intelligente man waarbij de liefdesfrequentie onderling ellendig laag is, frustraties om dingen die er niet toe doen omdat de basis niet klopt (passie), en dan grotere ruzies je weet wel, waarom hij de afwas niet deed, was toch zijn beurt?!! tevergeefs kinderen krijgen en dan na een paar jaar uitgeblust. scheiden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:41 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Meestal zien mensen in die categorie ook het ware kwaliteitsmateriaal over het hoofd ivm geen "klik" (want ja, met je ... denken he en drama is nou eenmaal spannender dan gewoon een goeie stabiele relatie, voor jou).
o ja.. dat ging automatisch, dat ik dat erbij vermeldequote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:42 schreef Dagkaart het volgende:
Maar je hebt specifiek over een Nederlandse jongen, ben je zelf niet Nederlands ofzo dat je het zo vermeld? Gewoon nieuwsgierig
Meer dan de helft van de mensen vallen in "secure" dus zo moeilijk kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:45 schreef Spygisch het volgende:
[..]
zoeken naar de juiste eigenschappen lijkt me minder gezond. dan mag mn vader me uithuwelijken als dat t recept voor geluk is. eindig ik met een knappe rijke intelligente man waarbij de liefdesfrequentie onderling ellendig laag is, frustraties om dingen die er niet toe doen omdat de basis niet klopt (passie), en dan grotere ruzies je weet wel waarom hij de afwas niet deed, was toch zijn beurt?!! tevergeefs kinderen krijgen en dan na een paar jaar uitgeblust. scheiden.
weet het niet...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:47 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de mensen vallen in "secure" dus zo moeilijk kan het niet zijn.
Haha, zijn de M&M's ook gezondquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:46 schreef Spygisch het volgende:
[..]
o ja.. dat ging automatisch, dat ik dat erbij vermelde![]()
*legt kopje venkelthee neer* t is niet heeeel erg lekker maar wel gezond
ze zijn gezond voor mn mood. bedankt. slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:49 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Haha, zijn de M&M's ook gezond. Ik ga slapen, morgen meld ik me wel weer. Mijn advies: ga een film kijken tot je in slaap valt, anders lig je tOch maar te piekeren.
Op de bank, niet achter je pc. met een deken over je heen en een kussen achter jre oren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:50 schreef Spygisch het volgende:
[..]
ze zijn gezond voor mn mood. bedankt. slaap lekker
Wat maakt het uit? Ik probeer je alleen maar inzicht te geven in je gedragingen en waarom dat niet goed is (voor jou) en hoe je er evt. wat aan kan doen door de dingen beter te regelen.quote:
jou ga ik niet versieren hoor mister kwaliteit. pas niet bij mn aard. niet zo devensief.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:52 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ik probeer je alleen maar inzicht te geven in je gedragingen en waarom dat niet goed is (voor jou) en hoe je er evt. wat aan kan doen door de dingen beter te regelen.
ik denk steeds.... achter mn oren.. dus, zo dubbelvouwen en dan achter mn gehoorschelpen schuiven. degene die erdan van bovenaf naar kijkt ziet flaporen?! Zo?!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op de bank, niet achter je pc. met een deken over je heen en een kussen achter jre oren.
Projectiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:54 schreef Spygisch het volgende:
[..]
jou ga ik niet versieren hoor mister kwaliteit. pas niet bij mn aard. niet zo devensief.
Waarom ga je daar zo feitelijk van uit? Ook op momenten dat ik hem geloofde in zijn gevoelens voor mij had ik hem lief. Dus op momenten dat ik dacht hem te 'hebben'.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:05 schreef Leandra het volgende:
In feite wil je vooral dat wat je niet krijgen kunt, misschien moet je daar eens wat aan doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |