Doe maar een kopje dan!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:39 schreef Spygisch het volgende:
[..]
heb ik ook... al voorzien van thee?
Meestal zien mensen in die categorie ook het ware kwaliteitsmateriaal over het hoofd ivm geen "klik" (want ja, met je ... denken he en drama is nou eenmaal spannender dan gewoon een goeie stabiele relatie, voor jou).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:38 schreef Spygisch het volgende:
[..]
Goed, dan tover ik mn waslijst aan eisen weer tevoorschijn. Strategisch een man plukken. hmm...
zoeken naar de juiste eigenschappen lijkt me minder gezond. dan mag mn vader me uithuwelijken als dat t recept voor geluk is. eindig ik met een knappe rijke intelligente man waarbij de liefdesfrequentie onderling ellendig laag is, frustraties om dingen die er niet toe doen omdat de basis niet klopt (passie), en dan grotere ruzies je weet wel, waarom hij de afwas niet deed, was toch zijn beurt?!! tevergeefs kinderen krijgen en dan na een paar jaar uitgeblust. scheiden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:41 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Meestal zien mensen in die categorie ook het ware kwaliteitsmateriaal over het hoofd ivm geen "klik" (want ja, met je ... denken he en drama is nou eenmaal spannender dan gewoon een goeie stabiele relatie, voor jou).
o ja.. dat ging automatisch, dat ik dat erbij vermeldequote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:42 schreef Dagkaart het volgende:
Maar je hebt specifiek over een Nederlandse jongen, ben je zelf niet Nederlands ofzo dat je het zo vermeld? Gewoon nieuwsgierig
Meer dan de helft van de mensen vallen in "secure" dus zo moeilijk kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:45 schreef Spygisch het volgende:
[..]
zoeken naar de juiste eigenschappen lijkt me minder gezond. dan mag mn vader me uithuwelijken als dat t recept voor geluk is. eindig ik met een knappe rijke intelligente man waarbij de liefdesfrequentie onderling ellendig laag is, frustraties om dingen die er niet toe doen omdat de basis niet klopt (passie), en dan grotere ruzies je weet wel waarom hij de afwas niet deed, was toch zijn beurt?!! tevergeefs kinderen krijgen en dan na een paar jaar uitgeblust. scheiden.
weet het niet...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:47 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de mensen vallen in "secure" dus zo moeilijk kan het niet zijn.
Haha, zijn de M&M's ook gezondquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:46 schreef Spygisch het volgende:
[..]
o ja.. dat ging automatisch, dat ik dat erbij vermelde![]()
*legt kopje venkelthee neer* t is niet heeeel erg lekker maar wel gezond
ze zijn gezond voor mn mood. bedankt. slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:49 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Haha, zijn de M&M's ook gezond. Ik ga slapen, morgen meld ik me wel weer. Mijn advies: ga een film kijken tot je in slaap valt, anders lig je tOch maar te piekeren.
Op de bank, niet achter je pc. met een deken over je heen en een kussen achter jre oren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:50 schreef Spygisch het volgende:
[..]
ze zijn gezond voor mn mood. bedankt. slaap lekker
Wat maakt het uit? Ik probeer je alleen maar inzicht te geven in je gedragingen en waarom dat niet goed is (voor jou) en hoe je er evt. wat aan kan doen door de dingen beter te regelen.quote:
jou ga ik niet versieren hoor mister kwaliteit. pas niet bij mn aard. niet zo devensief.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:52 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ik probeer je alleen maar inzicht te geven in je gedragingen en waarom dat niet goed is (voor jou) en hoe je er evt. wat aan kan doen door de dingen beter te regelen.
ik denk steeds.... achter mn oren.. dus, zo dubbelvouwen en dan achter mn gehoorschelpen schuiven. degene die erdan van bovenaf naar kijkt ziet flaporen?! Zo?!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op de bank, niet achter je pc. met een deken over je heen en een kussen achter jre oren.
Projectiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:54 schreef Spygisch het volgende:
[..]
jou ga ik niet versieren hoor mister kwaliteit. pas niet bij mn aard. niet zo devensief.
Waarom ga je daar zo feitelijk van uit? Ook op momenten dat ik hem geloofde in zijn gevoelens voor mij had ik hem lief. Dus op momenten dat ik dacht hem te 'hebben'.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:05 schreef Leandra het volgende:
In feite wil je vooral dat wat je niet krijgen kunt, misschien moet je daar eens wat aan doen?
Omdat je wist dat hij niet van jou was.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:13 schreef Spygisch het volgende:
[..]
Waarom ga je daar zo feitelijk van uit? Ook op momenten dat ik hem geloofde in zijn gevoelens voor mij had ik hem lief. Dus op momenten dat ik dacht hem te 'hebben'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |