Je zou jezelf kunnen afvragen welke zelfoordelen (hoe jij over jezelf denkt) ervoor gezorgd hebben dat je je zo hebt laten behandelen, wetende dat het niet goed is. Waarom je voor jezelf iets koos wat je pijn en ellende ging geven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Spygisch het volgende:
Somebody please put some sence in my brain....
Jawel, daar stond ik vaak bij stil. Toch wilde ik bij hem zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:44 schreef Frag_adder het volgende:
Het is niet zo zeer hem die je mist, jij zag immers ook in dat hij aan het vreemdgaan was met jou, het zijn de gevoelens die hij in je losmaakte waarnaar je verlangt. Er komt echt wel weer een ander, hopelijk een vrijgezel, die dit in jou los maakt.
Maar TS, dit soort zaken komen erg vaak voor (man met vriendin), wat ik me nou oprecht afvraag. Heb jij je zolang als jullie wat hadden nooit afgevraagd "Hmmm als hij nu vreemd gaat met zijn vriendin, doet hij dat dan ook weer als hiji straks mijn vriend is?"
Nee.. hij was geen foute man. Integendeel. Onschuldig eerder.. Hij was anders dan al die andere slijmjurken. Gewoon een realist, kon me vinden in zijn idee over het leven..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:15 schreef Aneurism het volgende:
Gefeliciteerd, je valt op foute mannen.
Iemand die zijn vrouw bedriegt is per definitie fout.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:21 schreef Spygisch het volgende:
[..]
Nee.. hij was geen foute man. Integendeel. Onschuldig eerder.. Hij was anders dan al die andere slijmjurken. Gewoon een realist, kon me vinden in zijn idee over het leven..
Hij was al fout toen hij iets met jou begon terwijl hij zijn andere vriendin nog hadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:21 schreef Spygisch het volgende:
[..]
Nee.. hij was geen foute man. Integendeel. Onschuldig eerder.. Hij was anders dan al die andere slijmjurken. Gewoon een realist, kon me vinden in zijn idee over het leven..
Ik viel niet op hem omdat ik hem zag als aanvulling op mn leven. Of omdat ik me onwaardig zou voelen. Was niet afhankelijk van hem.. Kan het niet verklaren.. hij was het gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:19 schreef Canillas het volgende:
[..]
Je zou jezelf kunnen afvragen welke zelfoordelen (hoe jij over jezelf denkt) ervoor gezorgd hebben dat je je zo hebt laten behandelen, wetende dat het niet goed is. Waarom je voor jezelf iets koos wat je pijn en ellende ging geven.
Iemand die positief over zichzelf is maakt die keuze niet, die zal denken ''ik geef om mezelf en investeer positief in wie ik ben, dus waarom zou ik ooit iets kiezen wat schadelijk voor mij is?''. Feit dat jij voor het tegengestelde ging kan zijn omdat jij ook tegenovergesteld over jezelf denkt.
Dat is geen verwijt of dat er iets mis met je zou zijn, dat is dan gewoon zoals jij op het moment over jezelf denkt, dat heeft zich met de tijd zo gevormd en dat kan met de actief ook anders worden als je je daar voor inzet
Nee, mensen maken fouten en kunnen daarnaast gewoon goede mensen zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:24 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Iemand die zijn vrouw bedriegt is per definitie fout.
..jawel ik kom er wel uit. I'm moving on. Maar, ik weet dat hij geen foute jongen was. Dat idee mag blijven bestaan in mijn hoofd. Over is het sowieso.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij was al fout toen hij iets met jou begon terwijl hij zijn andere vriendin nog had....ga geen excuses voor hem verzinnen
, hij was fout, zo fout als het maar kan.
Zolang je excuses voor zijn gedrag blijft verzinnen blijf je jezelf als schuldige zien en kom je er niet uit.
Dit was geen foutje. Hij wist waar hij mee bezig was én ging ermee door.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:28 schreef Spygisch het volgende:
[..]
Nee, mensen maken fouten en kunnen daarnaast gewoon goede mensen zijn.
Hoe kan ''Hij bedriegt, liegt, voelde waarschijnlijk niks voor mij, was bij tijden gemeen etc'' het gewoon voor jou zijn? Klinkt dat als een persoon waarmee je echt iets zou willen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:26 schreef Spygisch het volgende:
Ik viel niet op hem omdat ik hem zag als aanvulling op mn leven. Of omdat ik me onwaardig zou voelen. Was niet afhankelijk van hem.. Kan het niet verklaren.. hij was het gewoon.
Regelmatig vreemd gaan, zijn echte vriendin stelselmatig voorliegen, is dat een fout maken?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:28 schreef Spygisch het volgende:
Nee, mensen maken fouten en kunnen daarnaast gewoon goede mensen zijn.
Een echte topgozer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Spygisch het volgende:
Hij bedriegt, liegt, voelde waarschijnlijk niks voor mij, was bij tijden gemeen
Jij je zin maar als je geen foute mannen herkent ga je die fout weer maken met dezelfde excuses voor die vent die je nu hebt voor deze.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:30 schreef Spygisch het volgende:
[..]
..jawel ik kom er wel uit. I'm moving on. Maar, ik weet dat hij geen foute jongen was. Dat idee mag blijven bestaan in mijn hoofd. Over is het sowieso.
fantasiewereld? Ik begrijp je maar zo onrealistisch was het niet. Hij lag niet buiten mijn bereik omdat hij zo ongelofelijk geweldig was. ...hij hield van simpele dingen. het was makkelijk om bij hem te zijn. ongedwongen. hij keek van weinig dingen gek op. ik kon mezelf zijn.. Ik dacht echt dat we een toekomst hadden. Dat was dom, besef ik nu. Hij vocht er niet voor en dat zag ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:34 schreef Canillas het volgende:
[..]
Hoe kan ''Hij bedriegt, liegt, voelde waarschijnlijk niks voor mij, was bij tijden gemeen etc'' het gewoon voor jou zijn? Klinkt dat als een persoon waarmee je echt iets zou willen?
Wat trekt je zo aan? Wat denk je bij hem te kunnen krijgen?
Of is het juist dat je weet dat je nooit echt wat bij hem zal krijgen, en het daarom veilig is je zo op hem te richten, het zou dan namelijk een constante afleiding van je echte leven kunnen zijn; jij vlucht je fantasiewereld in, wetende dat het nooit meer dan fantasie zal zijn en je die fantasie dus altijd hebt.
[..]
Regelmatig vreemd gaan, zijn echte vriendin stelselmatig voorliegen, is dat een fout maken?
haha..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:34 schreef Dauntl3ss het volgende:
Oh ja, plus, en ik citeer:
[..]
Een echte topgozer.
Hij vocht er niet voor?! Hij was niet eens vrijgezel, gek!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef Spygisch het volgende:
[..]
fantasiewereld? Ik begrijp je maar zo onrealistisch was het niet. Hij lag niet buiten mijn bereik omdat hij zo ongelofelijk geweldig was. ...hij hield van simpele dingen. het was makkelijk om bij hem te zijn. ongedwongen. hij keek van weinig dingen gek op. ik kon mezelf zijn.. Ik dacht echt dat we een toekomst hadden. Dat was dom, besef ik nu. Hij vocht er niet voor en dat zag ik.
Je was gewoon een tussendoortje terwijl in de tussentijd de dame thuis daar de behoeftes vervulde.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef Spygisch het volgende:
[..]
fantasiewereld? Ik begrijp je maar zo onrealistisch was het niet. Hij lag niet buiten mijn bereik omdat hij zo ongelofelijk geweldig was. ...hij hield van simpele dingen. het was makkelijk om bij hem te zijn. ongedwongen. hij keek van weinig dingen gek op. ik kon mezelf zijn.. Ik dacht echt dat we een toekomst hadden. Dat was dom, besef ik nu. Hij vocht er niet voor en dat zag ik.
Moek je slaan ofwa?!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:58 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Hij vocht er niet voor?! Hij was niet eens vrijgezel, gek!
Je maakt er idd een leuk sprookje van in je hoofd, maar het is lang niet zo rooskleurig als je zo'n lul als partner hebt en jij z'n onderbroeken staat te wassen terwijl hij een 'ongedwongen' affaire heeft met zo'n naieve en eigenwaardeloze keutel als jij.
Kan echt niet geloven dat je het niet wil zien voor wat het is, maar er liever een soort Meg Ryan-romcom-ware liefde-verhaal van maakt. Please hoor.
Ik geloof nergens in vrouwmens. Ik zei juist dat hij geen slijmjurk was, down to earth en genoegen nam met simpel. Maar die ruggengraat, die neem ik mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Je was gewoon een tussendoortje terwijl in de tussentijd de dame thuis daar de behoeftes vervulde.Waarom blijf je in een sprookje geloven
Je gaat zo weer plat voor de volgende foute vent
....hij fluistert je wat lieve woordjes in je oor en daar ga jij weer....ga eens een ruggengraat laten groeien.
hij is geen Fok'er... en dus niet te vergelijken met fokkers. hij is een tuinman, eerder.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:14 schreef grrrbeer het volgende:
Je moet ook begrijpen dat FOK een machtig arsenaal aan onbeholpen falers heeft die feitelijk de beste mannen van de wereld zijn. Het zijn die verdomde foute mannen die vrouwen als jij bij de waarheid vandaan proberen te houden.
Dat jij geen eigenwaarde hebt is wel degelijk mijn eigen conclusie. Heel fijn als je dat zelf inmiddels ook hebt vastgesteld, dan weet je nu dus ook dat de buitenwereld het ook ziet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:10 schreef Spygisch het volgende:
[..]
Moek je slaan ofwa?!Nee, je hebt gelijk, gedeeltelijk. Je onderstreept wat ik eerder heb lopen beweren om me er daarna van te betichten eigenwaardeloos te zijn alsof het je eigen conclusie zou zijn. Ik zie nu toch zelf ook dat het dom was. Heb er pagina's vol over lopen schrijven he. Zoals ik al zei, was hij verder een prima persoon, alleen niet voor mij weg gelegd. Hij koos niet voor mij dus ik verwachte nergens zijn onderbroeken te wassen.
Wat is het criterium voor een persoon om 'goed' bevonden te worden? Bestaan zulke mensen? Hij was relatief goed ja. Een man met fouten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:18 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Dat jij geen eigenwaarde hebt is wel degelijk mijn eigen conclusie. Heel fijn als je dat zelf inmiddels ook hebt vastgesteld, dan weet je nu dus ook dat de buitenwereld het ook ziet.
Dat jij zijn onderbroeken niet wast of gaat wassen is ook het punt niet. Het gaat erom dat iemand anders dat wél doet, denkt dat hij van haar houdt, en hem vertrouwt, terwijl hij ondertussen dus met jou aan de gang is.
Hoe kan dit OOIT een goede man zijn? Nog los van wat je zelf schrijft in je OP, want zo leuk was hij dus ook niet eens tegen jou?
En fyi, als je hem nog steeds 'verder een prima persoon' vindt en alles goedpraat, zie je het dus nog steeds niet.
...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:21 schreef Spygisch het volgende:
[..]
Wat is het criterium voor een persoon om 'goed' bevonden te worden? Bestaan zulke mensen? Hij was relatief goed ja. Een man met fouten.
Het was meer bedoeld ter relativering van al die grootsprekers hierquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:16 schreef Spygisch het volgende:
[..]
hij is geen Fok'er... en dus niet te vergelijken met fokkers. hij is een tuinman, eerder.Bovendien claim ik nergens dat hij de beste man van de wereld zou zijn. Wel wat ik zoek in een man.. dan heb ik het over zijn goede eigenschappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |