gelukkig, ik was er al bang voorquote:
Heb een sprongetje gemaakt dus niet alles gelezen maarre....ben je weer bij positieven of stroomt het ldvd je langs de opgewarmde rode wangen?quote:
ldvd? ja k heb me inmiddels honderden keren laten vertellen dat ik onzeker ben en daarom zo iemand lief had. maar daar klopt niets van, met alle respectquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:34 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Heb een sprongetje gemaakt dus niet alles gelezen maarre....ben je weer bij positieven of stroomt het ldvd je langs de opgewarmde rode wangen?
Heeft iemand je al verteld dat dit niets met hem, maar alles met jezelf te maken heeft?
t komt en gaat. maar t gaat nu vaker dan dat t komtquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:26 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
gelukkig, ik was er al bang vooranders was het
![]()
Maar is het al een beetje gezakt of nog steeds hetzelfde gevoel?
En is je ook al iets anders honderden keren verteld?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:17 schreef Spygisch het volgende:
[..]
ldvd? ja k heb me inmiddels honderden keren laten vertellen dat ik onzeker ben en daarom zo iemand lief had. maar daar klopt niets van, met alle respect
juist niet. k heb geen ideaalbeeld om dat beeld in hem te zien of vergroten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:32 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
En is je ook al iets anders honderden keren verteld?
(dat je nooit verliefd om hem bent geweest maar op een ideaalbeeld dat je van hem had)
C)Er zijn mannen zat die en geil en niet bezet zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:55 schreef Spygisch het volgende:
ik weet het niet eigenlijk.. misschien projecteer ik wel een beeld aan hem dat er niet was.. misschien wilde ik het te graag op die manier zien. maar het doet er allemaal niet meer toe omdat (a) dat was niet het probleem tussen ons (b) het is over
goh, daar zit elke vrouw op te wachten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
C)Er zijn mannen zat die en geil en niet bezet zijn
Hangt eraf wat jij een geile man vindt he? Smaken verschillenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:04 schreef Spygisch het volgende:
[..]
goh, daar zit elke vrouw op te wachten.
geilheid is niet waar ik mannen op selecteer. dat is iets voor tussen de lakens.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hangt eraf wat jij een geile man vindt he? Smaken verschillen
Je denkt toch wel van: daar zou ik het wel op kunnen doen? Anders zit je daar met een vent waar je niet heet van wordt en alleen goede gesprekken mee hebtquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Spygisch het volgende:
[..]
geilheid is niet waar ik mannen op selecteer. dat is iets voor tussen de lakens.
wat een voorspelbaar mannelijke reactie. je hebt het hier tegen een vrouw. die denken aan 'aantrekkingskracht' en 'vrijen'.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je denkt toch wel van: daar zou ik het wel op kunnen doen? Anders zit je daar met een vent waar je niet heet van wordt en alleen goede gesprekken mee hebt
Das niet lomp, das duidelijkquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:42 schreef Spygisch het volgende:
[..]
duidelijkheid is iets voor op een contract.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |