Het bewijs dat je je dus urenlang kan verliezen in de kleinste details maar dat je ondanks alle moeite er toch altijd naast zit.quote:
Annemarie leest in de boot twee keer goed de borden. Een Mol die zou dat echt niet doen, waarom zou hij?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Bij Anne-Marie,Frits en Liesbeth kan ik eigenlijk ook nog geen reden vinden waarom zij de mol NIET zouden zijn.
Was Anne-Marie er op tegen dat ze de toren niet in mochten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Annemarie leest in de boot twee keer goed de borden. Een Mol die zou dat echt niet doen, waarom zou hij?
Ze is er bovendien ook fel op dat Tim en William niet de toren in mogen gaan.
Ik zou haar op basis van deze twee dingen al bijna helemaal willen uitsluiten. Kandidaten die dingen goed doen die ze net zo makkelijk kunnen laten, zijn doorgaans echt de mol niet. (Zoals Miryanna en Soundos vorig jaar)
Nee, ze was er op tegen dat ze de toren in zouden gaan, en er dus op die manier geen geld in de pot zou komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:52 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Was Anne-Marie er op tegen dat ze de toren niet in mochten?
Niet alles hoeft 100% te kloppen hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat er veel te zeggen valt voor Tim, alleen wel vreemd dat hij tijdens die trap-opdracht als een van de eersten achterbleef, waardoor hij dus weinig invloed kon uitoefenen, en dat hij voor het geld ging (ook al verwachtte hij misschien meer jokers, een mol weet dat er niet meer jokers zullen komen).
Jammer vind ik dat, want die dingen kan ik niet met elkaar rijmen.
True,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat je net zo veel op onmols gedrag moet letten, als op mollengedrag. Iedereen molt, of doet iets vreemds, op zijn tijd.
Een mol daarentegen zal nooit zonder reden (zoals goodwill kweken, of er echt niet onder uit kunnen komen) iets goed doen.
Wat moet je als Mol op de toren? Je staat daar met z'n tweeën, dus het is onmogelijk om te zeggen dat ze juist wél de toren in moeten komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ze was er op tegen dat ze de toren in zouden gaan, en er dus op die manier geen geld in de pot zou komen.
Wat wil de mol tijdens die opdracht? De toren op. Iedereen die er voor zorgt dat ze niet de toren opgaan (Marit heel duidelijk, Annemarie vrij duidelijk, Hadewych geloof ik ook) kunnen bijna de mol niet zijn.
Als er überhaupt niet wordt doorgegeven dat ze niet op de toren moeten, gaan ze er waarschijnlijk wel in. Dus op de toren wordt heb je waarschijnlijk meer invloed of er uiteindelijk geld in de pot komt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat moet je als Mol op de toren? Je staat daar met z'n tweeën, dus het is onmogelijk om te zeggen dat ze juist wél de toren in moeten komen.
Misschien dat een Mol verkeerd had kunnen tellen, maar de ander zal ook heus niet met z'n ogen en oren dicht daar gaan zitten.
Ik zou als Mol deze opdracht dus in het rondloopgroepje gaan zitten
Ik bedoel niet de verdeling van de groepen, ik bedoel wat het doel van de opdracht is. Als mol wil je dat de groep de toren opkomt, waardoor er geen geld in de pot komt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat moet je als Mol op de toren? Je staat daar met z'n tweeën, dus het is onmogelijk om te zeggen dat ze juist wél de toren in moeten komen.
Misschien dat een Mol verkeerd had kunnen tellen, maar de ander zal ook heus niet met z'n ogen en oren dicht daar gaan zitten.
Ik zou als Mol deze opdracht dus in het rondloopgroepje gaan zitten
Om nog even hier op terug te komen: Het is een doorlopend shot.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zou eng zijn.
[ afbeelding ]
Dit is overigens niet het scherpste screenshot, in de aflevering zie je het nog beter.
Het kan natuurlijk zijn dat het zo gemonteerd is dat het lijkt alsof hij eerst met William overlegd maar in feite eerst naar Tim gaat. Of dat hij een rond pakje zakdoekjes heeft.
Hadewych vroeg ernaar, maar mamaloe zei dat ze zelf voor de tijd zorgde.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:28 schreef Jabberwocky het volgende:
Als mol kun je de rondleiding proberen op te snellen en haasten, was er iemand die dat probeerde? Ik weet dat Anne-Marie er naar vroeg, maar die hield Tim vervolgens tegen om de toren in te gaan.
Post jij nou een foto?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:43 schreef MrManiak het volgende:
Gefeliciteerd Liesbeth!
(Je molvriendje, Frits)
Ninja-edit, had de verkeerde foto daarnetquote:
Dat William handschrift lijkt een beetje op de teksten die op die tonnen stonden?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:43 schreef MrManiak het volgende:
Gefeliciteerd Liesbeth!
(Je molvriendje, Frits)
[ afbeelding ]
Tim zei 26 (dat zie je niet aan haar), william zei 38. Als grapje, waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Ze werd dus wel 26. Wie zei er nou dat ze 38 werd? Tim? Beetje vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |