Zoals de anderen al zeiden, hij hoorde deze zelf niet. Was volgens mij ook Hadewych. Verder vond hij het ook niet nodig om de anderen mee te delen wat Marit tegen hem zei. Past toen die expliciet tegen hem zei dat hij het ook tegen de anderen moest vertellen deed hij dat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:31 schreef Guanabana het volgende:
Nog een opmerking over Tim:
Tim had de telefoon op zak, en hoorde als enige dat de telefoon ging. Als hij hem genegeerd had, dan was de groep de toren op gelopen, en hadden ze geen geld in de pot.
Dat pleit wel een beetje tegen hem als Mol.
Ik denk ook dat het een oud-kandidaat is. Maar toch geen Inge.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:34 schreef Travel. het volgende:
[..]
O niks, alleen dat ik vorige week zei dat die leather vrouw Inge Ipenburg isWaterdicht wel!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij hoorde hem niet dacht ik? Iemand van de vrouwen (weet niet meer wie) zei dat zijn telefoon ging volgens mij?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij wees iemand anders op de telefoon die overging.
Jullie hebben gelijk, Hadewych zegt het. Het pleit dus tegen haar!quote:
Wil ik die wel?twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 19-01-2012 om 17:34:40Krijg ik dan toch eindelijk een joker? Wil ik die wel? Vanavond 20:30 uur: Ned. 1. #widm reageer retweet
Of op Tim natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Wil ik die wel?twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 19-01-2012 om 17:34:40Krijg ik dan toch eindelijk een joker? Wil ik die wel? Vanavond 20:30 uur: Ned. 1. #widm reageer retweet
Kan slaan o William, die duidelijk voor de envelop ging.
Kan slaan op Frits, die ze zomaar weggeeft.
Hoezo?quote:
Die wilde de gratis joker van Frits niet aannemen.quote:
Maar als Marit de mol was had ze toch al een foutje gemaakt bij het telefoon nummer? Ik vond dat best moeilijk, en toch ging het perfect.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:43 schreef Guanabana het volgende:
Wat wil een mol tijdens die toren-opdracht? De toren op! Dat betekent geen geld in de pot.
Tim negeert het telefoontje met de informatie 'ga niet de toren op' (wordt er door Hadewych opgewezen, die dus eigenlijk uit te sluiten is), en probeert daarna de groep te verwarren door te zeggen 'het betekent misschien het tegenovergestelde!'.
Een mollenkans bij uitstek!
William doet ook even moeilijk.
Marit kan ook uitgesloten worden, aangezien ze de juiste informatie doorgeeft (hoewel mollen voor haar vrij onmogelijk gemaakt werd doordat Maarten erbij was).
Vandaar dat zij bijna al uit te sluiten is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar als Marit de mol was had ze toch al een foutje gemaakt bij het telefoon nummer? Ik vond dat best moeilijk, en toch ging het perfect.
Denk ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vandaar dat zij bijna al uit te sluiten is.
Ik vond het juist een erg interessante aflevering, vooral omdat er ook veel meer individuele acties waren, waardoor er véél meer zinnigs over te zeggen is dan over vorige week.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:45 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Vond het een suffe aflevering op het raften na. Hopelijk volgende week wat meer spektakel op het prachtige IJsland.
Ik vind het tot nu toe de leukste aflevering van de 3. Ik hoop dat dat niet zo blijft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:45 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Vond het een suffe aflevering op het raften na. Hopelijk volgende week wat meer spektakel op het prachtige IJsland.
Ik ook nog denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:51 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik ga m morgen sowieso weer terugzien. Er zitten inderdaad wel meer individuele opdrachten in. Maar ik miste een beetje een spannende opdracht.
Ja, maar ze begon wel met maar 2 eilanden noemen, waar ze uiteindelijk op 4 uit kwamen, en ze telde eerst maar 8 tuba-tonen, maar toen ze hardop telde moest het toch maar 9 zijn, het kan ook gewoon zijn dat ze het wel een beetje probeerde, maar dat Maarten er gewoon te dicht op zatquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar als Marit de mol was had ze toch al een foutje gemaakt bij het telefoon nummer? Ik vond dat best moeilijk, en toch ging het perfect.
Shush. Altijd als er veel hints zijn dan blijkt het die niet te zijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
Wat ben ik blij dat er tenminste veel hints zijn naar mijn mol.
Erik!
Ah nieuwe techniek dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Shush. Altijd als er veel hints zijn dan blijkt het die niet te zijn. Zoals Art vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |