Ja, geen toneel dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef emzor1994 het volgende:
Was er eigenlijk een titel deze aflevering? Is me niet opgevallen.
Kan jij niet die internationale Nederlandse zender ontvangen? Daar wordt het gewoon uitgezonden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
Zo maar 's kijkenKomen altijd nét thuis na 't sporten als ze 't uitzenden en moet dan nog koken, dus altijd even wachten tot 't online staat na 't eten en douchen..
Ben benieuwd!![]()
William doet trouwens op dit moment een musical van Ramses Shaffy.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:39 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Of plankier.
synoniemen: 1) Bevloering 2) Dansvloer 3) Deel van een gebouw 4) Heul 5) Houten bevloering 6) Houten dansvloer 7) Houten vloer 8) Perron 9) Plankenvloer 10) Plankijs 11) Podium 12) Steiger 13) Vloer 14)
Geen idee, maar wil er echt voor gaan zitten en dat kan tijdens 't koken nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan jij niet die internationale Nederlandse zender ontvangen? Daar wordt het gewoon uitgezonden.
Oh, op die zender komt het namelijk later dan in NL. En mijn zus keek dat op vakantie van de week.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, maar wil er echt voor gaan zitten en dat kan tijdens 't koken nietWe kunnen het via internet namelijk ook gewoon 'live' kijken, maar het komt alleen niet heel lekker uit met sporten, terwijl dat tóch voor gaat
Net gelezen op wieisdemol.com, over mijn mol op dit moment:quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:25 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat we iets moeten met de 'naam' Plernika. Als je het googlet, geeft het in ieder geval weinig hits.
quote:Voor de Anne-Marie liefhebbers heb ik de volgende theorie in de aanbieding, ergens anders gevonden tijdens de lange minuten dat dit forum eruit lag:
Van Plerikna (Mamaloe) kun je april maken, je houdt drie letters over > 3 april > geboortedatum van Anne-Marie.
Sowieso is het raar om die informatie te ruilen voor een joker. Hij heeft namelijk twee jokers, dus twee vragen. Hij geeft een joker weg, dus nog één over. Terwijl je die vraag ook nog eens goed moet beantwoorden. Kortom je verliest er eigenlijk alleen maar op door te ruilen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb (nog) geen zin om alles terug te lezen, dus het spijt me als het al 100 keer is gezegd:
Frits gedrag met de jokers was raar. Hij geeft een joker aan William, en dat voor NON-informatie. Oke, je weet een testvraag, en die kan je eventueel oplossen door het aan alle kandidaten te vragen, maar je kans is dan alsnog 1 op 7. Lijkt me een grote gok, en dat voor een joker.
Plus dat hij wel érg eerlijk en correct was door zijn ENIGE joker aan Tim te willen weggeven.
Tenzij je de mol bent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Vreemd trouwens dat William de hele tijd zegt dat hij al weet wie de mol is, kan gewoon niet na 3 afleveringen.
William is erg opvallend soms irritant vind ik ! Na 3 afleveringen kan je het niet weten óf hij moet de Mol zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Vreemd trouwens dat William de hele tijd zegt dat hij al weet wie de mol is, kan gewoon niet na 3 afleveringen.
Tim is anders ook behoorlijk zeker van z'n zaak..quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Ook vreemd ja. Maar ik kreeg daar een een 'too obvious' gevoel bij, tijdens zijn biechten. Dat hele 'ik weet wie het is, die en die zitten fout', nahhh. De montage zou dat niet zo snel erin laten denk ik, bij een mol.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Tim is anders ook behoorlijk zeker van z'n zaak..
Dat dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind William voornamelijk heel erg irritant eigenlijk. Komt betweterig over.
Vooral Tim. Dat semi-tegenstribbelen vind ik typisch molgedrag.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:58 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind dat Tim en William juist heel verdacht zijn. Ze waren de enige twee die bijna de toren in gingen.
En ook vrienden zijn met beide groepjes. Zodat hij van alles op de hoogte is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vooral Tim. Dat semi-tegenstribbelen vind ik typisch molgedrag.
Hij leek ruzie te krijgen met Tim..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar moet Frits nou huilen volgende week in die bus?
(Er moeten opvallend veel kandidaten huilen trouwens).
Van Hadewych zou het door de zwangerschapshormonen kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Ja maar Anne-Marie ging ook behoorlijk los.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:02 schreef jcdragon het volgende:
Van Hadewych zou het door de zwangerschapshormonen kunnen zijn.
Dat was grappig inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef Cee het volgende:
Die opmerking in de previews trouwens, toen die twee vrouwen uit het water kropen. "En dit was een heel belangrijk moment in de natuur. Toen kwamen de zeedieren aan land."Ik moest hardop lachen.
Ik erger me echt mateloos aan die dubieuze aflevering-titels die waarschijnlijk niks betekenen.
Het moet wel leuk blijven. Dat mensen op elkaar happen na een opdracht moet kunnen, maar als er ruzie ontstaat vind ik het niet leuk meer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef Grumpey het volgende:
Eindelijk beetje reuring in de groep,zo'n kleffe vriendengroep dat iedereen het leuk met elkaar heeft is niet leuk voor het spel. Het gaat dit jaar allemaal wel erg lafjes er aan toe.
Ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef Cee het volgende:
Die opmerking in de previews trouwens, toen die twee vrouwen uit het water kropen. "En dit was een heel belangrijk moment in de natuur. Toen kwamen de zeedieren aan land."Ik moest hardop lachen.
Mij ook. Maar dat was vorig seizoen ook zo. Kan misschien ook aan de kandidaten liggen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:12 schreef Grumpey het volgende:
Wat ik vervelend aan de huidige groep vind is dat niemand zich echt druk maakt om een opdracht te laten slagen of dat er geld binnen komt. Dat bedoel ik met lauwtjes. Het spel is niet bedoelt in mijn ogen als "leuk triviant op zondagmiddag met zun allen beetje lachen", het mag wel beetje onsje meer verbetenheid. Het huidige seizoen valt me daarin zwaar tegen.
Daarom lijkt mij een seizoen met onbekende Nederland echt weer leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Mij ook. Maar dat was vorig seizoen ook zo. Kan misschien ook aan de kandidaten liggen.
Ja, mij ook ja. Het wordt steeds meer een tros-familie-spelshow waar we voor de lol aan meedoen, in plaats om echt te winnen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Daarom lijkt mij een seizoen met onbekende Nederland echt weer leuk.
Alleen daarom al zou ik het leuk vinden als hij er snel uit vliegt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Frits houdt niet van hemquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hij leek ruzie te krijgen met Tim..
Ik ben voor Frits!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Frits houdt niet van hemof ging vreemd met Plernika
Hopelijk komt er wat meer wrijving in de groep, mensen die elkaar niet vertrouwen, relletjes en gemene (mollen)acties waardoor het minder tam wordt.
Nou, om dan maar met iets vergezochts op de proppen te komen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was grappig inderdaadDe titels slaan meestal wel ergens op, maar zijn vaak erg vergezocht.
Ben ik het volledig mee eens, William is mijn reservemol geworden (achter Liesbeth) na deze aflevering.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:11 schreef widmfan7 het volgende:
De redactie probeert Tim naar mijn mening te opvallend als mol naar voren te schuiven. Ik gok op Liesbeth of William.
Karin.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ben ik het volledig mee eens, William is mijn reservemol geworden (achter Liesbeth) na deze aflevering.
Overigens hoop ik wel dat Hadewych, Marit of Tim de finale halen, want een combinatie van de overige 4 kandidaten zie ik niet echt zitten (en de mol zit al tussen die kandidaten, dus dat is al 1 plek vergeven). Zeker nu Maarten eruit is, die de meeste mensen als winnaar hadden getipt.
De halve finale vorig jaar was ook al niet om over naar huis te schrijven qua kandidaten.
Ik ga morgen naar de HH kijken op NED3 en kijk dan of Frits en Tim ruzie kregen ...volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Hij hoorde hem niet dacht ik? Iemand van de vrouwen (weet niet meer wie) zei dat zijn telefoon ging volgens mij?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:31 schreef Guanabana het volgende:
Nog een opmerking over Tim:
Tim had de telefoon op zak, en hoorde als enige dat de telefoon ging. Als hij hem genegeerd had, dan was de groep de toren op gelopen, en hadden ze geen geld in de pot.
Dat pleit wel een beetje tegen hem als Mol.
Volgens mij wees iemand anders op de telefoon die overging.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:31 schreef Guanabana het volgende:
Tim had de telefoon op zak, en hoorde als enige dat de telefoon ging. Als hij hem genegeerd had, dan was de groep de toren op gelopen, en hadden ze geen geld in de pot.
Hadewych zei dat toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:31 schreef Guanabana het volgende:
Vertel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:33 schreef Travel. het volgende:
Mijn Inge Ipenburg theorie kan niet meer om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |