SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
1e was logisch, 2e begreep ik niks van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Frits deelde munten uit alsof het snoepjes waren.
Er was een jokerflits, maar die was vlak voor de Jokeraflevering dus zal wel niks zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ga even die rare flitsen in het begin van de aflevering terugkijken.
Done.quote:
Ik zie al wat rond de 5 minuten nu.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:11 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Er was een jokerflits, maar die was vlak voor de Jokeraflevering dus zal wel niks zijn.
Ze lijken meer te willen delen dan alleen jokersquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
Frits wil in Tim's molbroekje kijken.
Maar pakt wel geld ipv jokers... te onmols imho.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef okiokinl het volgende:
william doet wel beetje te verdacht de hele tijd.
En gaf ze zo weer weg. Erg vreemd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:15 schreef Redefine het volgende:
Overigens vond ik dan wel weer stom dat Frits aangeeft dat Tim zich niet aan de afspraak houdt. Terwijl Tim makkelijk kan zeggen dat hij helemaal niet voor de enveloppe ging, maar dacht dat er nog een munt bijkwam. En dit vervolgens niet tegen Frits zegt.
Sowieso waren ze allemaal een beetje vreemd bezig bij die keuze opdracht. Alleen William en Marit hadden een logica er achter zitten. En Tim nog enigzins, door te gokken dat er nog een munt bij zou komen. De rest pakte blind de joker, zonder te wachten, terwijl ze gezien hebben hoe het bij William ging.
O ja Frits pakte natuurlijk wel de twee munten.
Ik kon het wel begrijpenlijk dat ze blindelings voor de joker gingen. Velen durven gewoon niet het risico aan te gaan, dat er geen 2e joker bij komt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:15 schreef Redefine het volgende:
Overigens vond ik dan wel weer stom dat Frits aangeeft dat Tim zich niet aan de afspraak houdt. Terwijl Tim makkelijk kan zeggen dat hij helemaal niet voor de enveloppe ging, maar dacht dat er nog een munt bijkwam. En dit vervolgens niet tegen Frits zegt.
Sowieso waren ze allemaal een beetje vreemd bezig bij die keuze opdracht. Alleen William en Marit hadden een logica er achter zitten. En Tim nog enigzins, door te gokken dat er nog een munt bij zou komen. De rest pakte blind de joker, zonder te wachten, terwijl ze gezien hebben hoe het bij William ging.
O ja Frits pakte natuurlijk wel de twee munten.
Volgende aflevering naar een zonniger landquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:18 schreef K.Weenie het volgende:
Gaan ze dit seizoen nog naar een andere - warmer - land of blijven ze in Ijsland?
Denk het wel. In aflevering 4 zou er bepaald worden over de toekomst. Zou wel iets zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:18 schreef K.Weenie het volgende:
Gaan ze dit seizoen nog naar een andere - warmer - land of blijven ze in Ijsland?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Zou wel grappig zijn als ze naar Groenland gingen.
Ik vind William een typische nepmol. Doet er alles aan om verdacht over te komen, maar brengt zo nu en dan wel geld in de pot. Of dat is zijn mol strategie, dat ze hem dan juist niet verdenken. I.g.g. is hij heel irritant.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar pakt wel geld ipv jokers... te onmols imho.
Ik hoop niet dat William de mol is, hij is super irritant idd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind William een typische nepmol. Doet er alles aan om verdacht over te komen, maar brengt zo nu en dan wel geld in de pot. Of dat is zijn mol strategie, dat ze hem dan juist niet verdenken. I.g.g. is hij heel irritant.
Wel vraag ik me af hoe hij aan een Washington Nationals petje komt en waarom hij die juist draagt. Wilde hij per se een petje met de W erop, want fan van de Nationals kun je toch echt niet zijn. Daarvoor zijn ze teveel een grijze muis in het honkbal (en ze bestaan ook te kort). Dan kan hij het nog best een mooi petje vinden, maar die zijn ook weer niet standaard verkrijgbaar (i.t.t. een Yankees, Red Sox of White Sox petje). Nu kun je natuurlijk wel weer een of andere theorie met Washington en mol maken (als zijnde een mol bij de Amerikaanse overheid), maar zover wil ik toch ook weer niet gaan
Overigens vond ik het wel typisch dat hij de C tegen het einde van het bordje schreef, terwijl hij nog ruimte had om deze gewoon voluit te schrijven. Maar dat zou alleen zinnig zijn als ze zouden gaan twijfelen of het een O of een C was. Bovendien was zijn keuze voor acteur een te gunstige voor de pot.
Waaat?quote:
Vooral vandaag waren de opdrachten erg suf. Ok, de eerste opdracht was nog spectaculair te noemen, vanwege de boot, maar was als opdracht zelf verre van spectaculair. De tweede is niet eens een opdracht eigenlijk. En bij de derde hoeft bijna niemand wat te doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:20 schreef emzor1994 het volgende:
Ik vind de opdrachten trouwens tot nu toe nog niet echt spectaculair qua spanning en ingewikkeldheid. In vorige seizoenen waren ze een stuk origineler. Hoop dat er nog een spannende wending of wat ingewikkeldere opdrachten komen.
Of de nieuwe Art, waarbij hij heel ver komt en irritant blijft doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat William de mol is, hij is super irritant idd.
Heh bah, ook erg jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of de nieuwe Art, waarbij hij heel ver komt en irritant blijft doen
Verbuiging van ''Lip anker''.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:25 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat we iets moeten met de 'naam' Plernika. Als je het googlet, geeft het in ieder geval weinig hits.
Ach ik krijg die twintig topics per uur hier niet gevolgd dus voor mij was het ook nieuw. Ze hadden wel meer dingen die ik niet opgemerkt had dus ik vond het wel een bruikbaar bericht. Maar jij weet natuurlijk al twee weken wie de mol is?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als ze dat nu pas ontdekken zitten ze goed te slapen..
Nee, was dat maar. Feit is dat die foto al vanaf het begin als opmerkelijk wordt beschouwd maar waarschijnlijk 'gewoon' een foto uit een opdracht is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:32 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ach ik krijg die twintig topics per uur hier niet gevolgd dus voor mij was het ook nieuw. Ze hadden wel meer dingen die ik niet opgemerkt had dus ik vond het wel een bruikbaar bericht. Maar jij weet natuurlijk al twee weken wie de mol is?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, was dat maar. Feit is dat die foto al vanaf het begin als opmerkelijk wordt beschouwd maar waarschijnlijk 'gewoon' een foto uit een opdracht is.
Zoekmachines voor anagrammen leveren op Plernika alleen "plankier" op. Kan ik weinig meequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:25 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat we iets moeten met de 'naam' Plernika. Als je het googlet, geeft het in ieder geval weinig hits.
Of plankier.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Verbuiging van ''Lip anker''.
Jaja, titel: Geen toneel. Die vrouw vertelde ook wat over een theater.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:39 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Of plankier.
synoniemen: 1) Bevloering 2) Dansvloer 3) Deel van een gebouw 4) Heul 5) Houten bevloering 6) Houten dansvloer 7) Houten vloer 8) Perron 9) Plankenvloer 10) Plankijs 11) Podium 12) Steiger 13) Vloer 14)
Zijn er vaker flitsen gezien in de afleveringen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Een kwast met verf. Niks dus eigenlijk.
In de 1e aflevering foto's van Marit en Frits met een stukje tekst en MOLXII geloof ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Zijn er vaker flitsen gezien in de afleveringen?
Wellicht dat die wat zeggen over in welk team de mol zat?
Verfkwast kan slaan op de borden bij het riverjet pimpampet
En die Joker kan slaan op het feit dat de mol er met een of meerdere jokers vandoor ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |