SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 0% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 19-01-2012 21:47:32 ]![]()
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.quote:![]()
Vraag me toch af wat er waar van is, als je wiskunde doceert.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.Deathlift or Die.![]()
Had je je voetenfetish er op los gegooid?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.All good things are wild and free.![]()
1 + 1 = geen 2 vriendquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vraag me toch af wat er waar van is, als je wiskunde doceert.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.quote:![]()
![]()
Jazeker, ook op jou hoor schatteboutquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had je je voetenfetish er op los gegooid?![]()
![]()
The fuck is deze titel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.Leuk dat je er ook weer bent meneer met de lange lul die studenten neukt
![]()
Sick fuck.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jazeker, ook op jou hoor schatteboutAll good things are wild and free.![]()
That's me babyquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
The fuck is deze titel.
[..]Leuk dat je er ook weer bent meneer met de lange lul die studenten neukt
Studenten + scholieren he, want ik vind mbo'ers geen studenten![]()
![]()
Wil je een foto van jezelf plaatsen? Ik ben echt benieuwd hoe jij eruitziet. Misschien ken ik je namelijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jazeker, ook op jou hoor schattebout
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Vaak genoeg geprobeerd hij doet het nooitquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wil je een foto van jezelf plaatsen? Ik ben echt benieuwd hoe jij eruitziet. Misschien ken ik je namelijkAlsnog, viezpeukquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
That's me baby
Studenten + scholieren he, want ik vind mbo'ers geen studenten![]()
Scholieren klinkt btw nog extra ranzig ook
![]()
![]()
Tuurlijk, schone/mooie voeten zijn welkom. Maar eerlijk, wat is er zo geil aan voeten dangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit je op een mbo/hbo in het midden van het land?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wil je een foto van jezelf plaatsen? Ik ben echt benieuwd hoe jij eruitziet. Misschien ken ik je namelijk
Dan is de kans groot dat je me kent jah![]()
![]()
Nee, kansloze luilak aanwesuuug.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:25 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Zit je op een mbo/hbo in het midden van het land?
Dan is de kans groot dat je me kent jah
Maar je woont bij mij in de buurt toch?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Meen je dat? Nu moet ik helemaal op gaan passen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, kansloze luilak aanwesuuug.
Maar je woont bij mij in de buurt toch?All good things are wild and free.![]()
Hangt ervan af waar jij woont...quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, kansloze luilak aanwesuuug.
Maar je woont bij mij in de buurt toch?![]()
Schat, als ik jou ooit tegenkom op straat he, ik verkr8 je gewoon daar midden in de stad, w8 maar af, die dag zal wel komen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meen je dat? Nu moet ik helemaal op gaan passen.![]()
Dude, dit is niet eens meer een grappige opmerking maar gewoon ziekquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Schat, als ik jou ooit tegenkom op straat he, ik verkr8 je gewoon daar midden in de stad, w8 maar af, die dag zal wel komen...![]()
![]()
Lekker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Schat, als ik jou ooit tegenkom op straat he, ik verkr8 je gewoon daar midden in de stad, w8 maar af, die dag zal wel komen...Doe je dat ook als je mij tegen komt?
Niet dat je mij herkent, maar ok.
![]()
![]()
Steel niks uit m'n fotoboek en kom met wat origineels, klaphark.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.![]()
Zulke praat in bed kan ik waarderen maar nu kun je maar gewoon beter je bek houden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Schat, als ik jou ooit tegenkom op straat he, ik verkr8 je gewoon daar midden in de stad, w8 maar af, die dag zal wel komen...All good things are wild and free.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Steel niks uit m'n fotoboek en kom met wat origineels, klaphark.![]()
![]()
Wees gewaarschuwd schat, wees op uw hoede, ik zie er gevaarlijk uit baby, maar eenmaal naast mij in bed ben je helemaal op je gemak, en zit ik halverwege ergens diep in jou, oefffquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zulke praat in bed kan ik waarderen maar nu kun je maar gewoon beter je bek houden.That's some nasty shit baby!! hahaha
![]()
Je vindt t geil als een man zegt dat ie je gaat verkrachten..?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zulke praat in bed kan ik waarderen maar nu kun je maar gewoon beter je bek houden.
Overigens was die opmerking echt niet cool
Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:37 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd schat, wees op uw hoede, ik zie er gevaarlijk uit baby, maar eenmaal naast mij in bed ben je helemaal op je gemak, en zit ik halverwege ergens diep in jou, oefffThat's some nasty shit baby!! hahaha
All good things are wild and free.![]()
Ik ben aan het trollen, en ik hoop stiekem dat die trekhaak dat ook doet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je vindt t geil als een man zegt dat ie je gaat verkrachten..?
Overigens was die opmerking echt niet coolAll good things are wild and free.![]()
Kankergeil, ik wil je nu.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:35 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Al die dames hier, jullie vinden me wel geil meiden, geef het gewoon eerlijk toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die man is Love Doctor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:40 schreef Mozy het volgende:
En Ron.Jermey is echt nevernooitniet een onderwijzer hoorik zweer het.
![]()
Tussen Arnhem en Nijmegen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar jij woont...Whehe, kloptquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meen je dat? Nu moet ik helemaal op gaan passen.
Ik heb een tollie in me djokkie, alleen voor jouwwwwwwwwwwwwwww, mi wittie roosoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:![]()
![]()
Nepsurinamer dat je d'r bent, wittie rosoe? Echt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:49 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ik heb een tollie in me djokkie, alleen voor jouwwwwwwwwwwwwwww, mi wittie roosoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Weti rowsu dus.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nepsurinamer dat je d'r bent, wittie rosoe? Echt?
Weti rowsu dus.
En ja hoor, we hebben een ekte blakamang in onze midden, of zal ik zeggen blakavrouw?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nepsurinamer dat je d'r bent, wittie rosoe? Echt?
Weti rowsu dus.![]()
![]()
HAHAHA!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:49 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ik heb een tollie in me djokkie, alleen voor jouwwwwwwwwwwwwwww, mi wittie roosoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mi ab wan bana in' me djok'
Alleen voor jouuu
Mi blaka tollieeee
![]()
Tante mien, mag ik uw poessie ff zien?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHAHA!
Mi ab wan bana in' me djok'
Alleen voor jouuu
Mi blaka tollieeee![]()
No. Maar dát wist ik welquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:55 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
En ja hoor, we hebben een ekte blakamang in onze midden, of zal ik zeggen blakavrouw?![]()
I will. En jij weer verder met voetjes verkrachten enzo ehquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:02 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Kennelijk weet je dus niet heel erg veel, ga maar weer lekker aan de drugs![]()
![]()
wow harde dissquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:02 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Kennelijk weet je dus niet heel erg veel, ga maar weer lekker aan de drugs![]()
Zal ik doen, hoop de jouwe ooit nooit te hoeven liefkozen, met je schoenmaat 42quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I will. En jij weer verder met voetjes verkrachten enzo eh![]()
![]()
40 gewoonquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Zal ik doen, hoop de jouwe ooit nooit te hoeven liefkozen, met je schoenmaat 42![]()
![]()
http://nos.nl/artikel/332(...)nnen-basisbeurs.html
Dus mensen, met name allochtonen, haal nog ff snel een master nu het nog goedkoop kan![]()
![]()
leer lezen a zemmelquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Dus mensen, met name allochtonen, haal nog ff snel een master nu het nog goedkoop kan![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:06 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Bigi futu is wel te pruimen op zich! Naast de kakastong
.
Zag gister een goed voorbeeld van die 'als'-zinsconstructie, was alleen op m'n mobiel toen en weet niet meer waarquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:07 schreef Maisnon het volgende:
is nu al ingegaan, alleen als je er al mee bezig bent vanaf september geloof ik, dan geld het niet.
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man weet! Naast de kakastong
.
[..]
Zag gister een goed voorbeeld van die 'als'-zinsconstructie, was alleen op m'n mobiel toen en weet niet meer waar.
ik ben nog steeds benieuwd
![]()
![]()
Dus niet stoppen zoals de meeste allochtonen doen maar gewoon ervoor gaan, met een bachelor alleen kom je tegenwoordig nergens meer aan de bak en als je al werk vind, dat krijg je laag betaald in vergelijking met een master/doctor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:07 schreef Maisnon het volgende:
is nu al ingegaan, alleen als je er al mee bezig bent vanaf september geloof ik, dan geld het niet![]()
Pfff, zit al vanaf m'n 4e op school man, ik ga echt niet nóg langer doorquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:11 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Dus niet stoppen zoals de meeste allochtonen doen maar gewoon ervoor gaan, met een bachelor alleen kom je tegenwoordig nergens meer aan de bak en als je al werk vind, dat krijg je laag betaald in vergelijking met een master/doctor.![]()
. Ga ik naar school tot tegen m'n 30e zowat, kan ik me daarna 35 37 jaar het apezuur in werken zeker. Mij niet gezien
.
![]()
Mattie, studeren en docent worden op een hbo instellingof uni, en je hele leven gratis jonge studentes boelenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pfff, zit al vanaf m'n 4e op school man, ik ga echt niet nóg langer door![]()
. Ga ik naar school tot tegen m'n 30e zowat, kan ik me daarna 35 37 jaar het apezuur in werken zeker. Mij niet gezien
.
![]()
![]()
k krijg nu onwijs trek in een pak krie kra en tessa fessa
Wat ben ik toch een ouwe snoeperd he, dames?![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:17 schreef Ron.Jeremy het volgende:
k krijg nu onwijs trek in een pak krie kra en tessa fessa
Wat ben ik toch een ouwe snoeperd he, dames?![]()
![]()
Nieuwe OP-picca.
If you don't like it, grab my balls, suck my dick with a lotta spit, swallow it and call me Mark Zuckerberg.![]()
Tofquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nieuwe OP-picca.
[ afbeelding ]
If you don't like it, grab my balls, suck my dick with a lotta spit, swallow it and call me Mark Zuckerberg.
Mijn pc gaat nu al helemaal niet meer aan, kutleven
Edit: oh nevermind, doet het al
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Dus mensen, met name allochtonen, haal nog ff snel een master nu het nog goedkoop kan
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Dilemma, dilemma.
Ik wil de stad in maar ik moet fietsen en het regent als een malle
Bus een optie?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:39 schreef Juminelle het volgende:
Dilemma, dilemma.
Ik wil de stad in maar ik moet fietsen en het regent als een malle![]()
Die gaat doordeweeks niet 's nachts terug naar mijn huisquote:
Das klote ja, ook geen lieve vriend die je even met de brommer/auto terugbrengt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die gaat doordeweeks niet 's nachts terug naar mijn huis![]()
![]()
Dat was ik al aan het fixen jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Das klote ja, ook geen lieve vriend die je even met de brommer/auto terugbrengt?
En anders inderdaad de taxi.
Hebben jullie geen plannen voor vanavond?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Het is donderdagquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat was ik al aan het fixen ja
En anders inderdaad de taxi.
Hebben jullie geen plannen voor vanavond?Dus gewoon school
![]()
![]()
Die header.Kankerheld
Tevens avond y'all.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ohja, minder welquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is donderdagDus gewoon school
Hai Grizzly
Wobbleland is zaterdag al. Kan jij niet even iets last minute fixen?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Even gegoogled want nieuwschierigquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ohja, minder wel
Hai Grizzly
Wobbleland is zaterdag al. Kan jij niet even iets last minute fixen?Dubstep?
Nice, waar is dat dan
![]()
Ja natuurlijk, kan waarschijnlijk maar één ticket regelen dus dan zul je bij me op schoot moeten. Geen probleem toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wobbleland is zaterdag al. Kan jij niet even iets last minute fixen?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja, je moet dat filmpje daarvan kijken op youtube! En het is in Caliquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Even gegoogled want nieuwschierigDubstep?
Nice, waar is dat dan
Voor mij nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, kan waarschijnlijk maar één ticket regelen dus dan zul je bij me op schoot moeten. Geen probleem toch?
Oh je cali fantasiequote:Op donderdag 19 januari 2012 23:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, je moet dat filmpje daarvan kijken op youtube! En het is in CaliIk had m al gekeken, echt toffe muziek tho
![]()
![]()
Goedemorgen y'all
Maar 3 uurtjes geslapen door dit weerHet lijkt alsof m'n ramen elk moment kapot gaan barsten.
Heerlijk toch, met dit weer slapen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:11 schreef Juminelle het volgende:
Goedemorgen y'all
Maar 3 uurtjes geslapen door dit weerHet lijkt alsof m'n ramen elk moment kapot gaan barsten.
Deathlift or Die.![]()
Het gekletter van regen tegen mijn raam werkt rustgevend.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik was al vroeg op, moest 40 minuten door de kou en wind naar zo'n bedrijf fietsenmaar het was wel te doen
Echt een zere kont nu want dat zadel ging heel de tijd naar achteren hangen echt irritant![]()
Zal voortaan mijn naam er onder zetten sorry.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:26 schreef krioro het volgende:
Om 6:40u wakker gesmst worden door een meid die ik niet ken.All good things are wild and free.![]()
Ik zou het niet weten, ik zat alleen maar te kwijlen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nice! Alleen jammer van die hakken waardoor de moves nét niet perfect soepel zijn geloof ik.
Jij mag me wel wakker smsen hoor titi.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zal voortaan mijn naam er onder zetten sorry.
full stops and exclamation marks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er zeer zeker wel appetijtelijk uit verder ja, thanks for sharing broquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:59 schreef krioro het volgende:
Ik zou het niet weten, ik zat alleen maar te kwijlen..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kan nog![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:23 schreef Sala-adin het volgende:
Press-on nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kan nog![]()
![]()
Welke nagels?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:23 schreef Sala-adin het volgende:
You started it, and I'mma finish it off.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kan nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:40 schreef Sala-adin het volgende:
Wesh denk je je kan me overrulen ouleh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier voor je!
SPOILER: X-rated!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje rare kit-kat.
![]()
Hahaha ik moest 'm toch van je posten, pussyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef Sala-adin het volgende:
Haha teringlijer die heb ik in een DM naar jou gestuurd.
Snitchquote:.
![]()
TR gemacht.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wesh denk je je kan me overrulen ouleh?Hier voor je!
sukkel dat mag niet. Ook niet in spoilers. tot over een weekSPOILER: X-rated!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje rare kit-kat.
![]()
![]()
Waarom moet je snitchen chai?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
sukkel dat mag niet. Ook niet in spoilers. tot over een week![]()
Hahaha, inderdaad, hem zie ik 'm er voor aan om dat daadwerkelijk te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:46 schreef Sala-adin het volgende:
Van Jajong zou ik het begrijpen, haat liefde relatie tussen jullie dus vandaar. Als wraak omdat hij altijd gepest werd op de basis- en middelbare school en shit. Zelfs nu nog trouwens, 'de boy met rode skinnyjeans'
.
Gangsterchickquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:47 schreef Chai het volgende:
Hoezo? ik snitch toch niet meer dan jullie?.
![]()
Je doet maar hoor, chagrijnige kutquote:. Hoe meer je hier hangt hoe minder tijd voor scorro-shit
.
![]()
Sommige zien er niet juicy uit, eerder droge rosbiefquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shit is supposed to be juicy.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wesh denk je je kan me overrulen ouleh?Hier voor je!
Zo mag ie wel.SPOILER: X-rated!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje rare kit-kat.
![]()
Nagelfetishquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
dat jij op zulke details let
Heb je al een leuke collectie voor mij gemaakt JB'tje?.
Wat die collectie betreft moet ik je teleurstellen salaatje, I'm sorry![]()
![]()
Wtfquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nagelfetish.
Wat die collectie betreft moet ik je teleurstellen salaatje, I'm sorry
Je kan alsnog voldoen aan je belofte![]()
![]()
Ey Sala, heb jij eigenlijk al die Krie-Kra en Tesi Bon van je matties binnen? Ron.Jeremy zei het gister moest ik er weer aan denken. En welke shit hadden ze nog meer mee uit Su?
![]()
Ally is niet lief van je, zo kom je gefrustreerd over, waarom doe je dat nou?
Voor straf geen piemel voor jou vanavond= nog meer frustratie![]()
![]()
Hahaha, komt ie weer met zijn plaatjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hou van je.
Ey Allure_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
![]()
Ah, ik dacht dat ik de enige was die het opvielquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:55 schreef Sala-adin het volgende:
Ally is niet lief van je, zo kom je gefrustreerd over.
Je kan ook gewoon toegeven dat je snitchpoging mislukt isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, komt ie weer met zijn plaatjes.
.
![]()
Ik had een fles drank gekregen surinaams likeur maar die shit brand daaauwd! En ik krijg nog wat maar weet niet wanneer aangezien laatste vandaag in NL aankomtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ey Sala, heb jij eigenlijk al die Krie-Kra en Tesi Bon van je matties binnen? Ron.Jeremy zei het gister moest ik er weer aan denken. En welke shit hadden ze nog meer mee uit Su?
Heb die fles bij andere mattie gelaten, shit is fokkin sterk![]()
Hoezo toegeven? Je mag dat soort plaatjes gewoon niet postenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ik de enige was die het opviel.
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat je snitchpoging mislukt is.
. Remlof laat het alleen staan omdat ie op het plaatje geilt.
![]()
Hoedan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf
Je kan alsnog voldoen aan je belofte![]()
Hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad, hem zie ik 'm er voor aan om dat daadwerkelijk te doen. Als wraak omdat hij altijd gepest werd op de basis- en middelbare school en shit. Zelfs nu nog trouwens, 'de boy met rode skinnyjeans'
.
[..]
Gangsterchick.
. Ik had 't eigenlijk echt moeten doen dus. Praatjesmaker
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ahw, komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:55 schreef Ethanolic het volgende:
Op dagen als deze zou ik willen dat ik nooit geboren was.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:55 schreef Ethanolic het volgende:
Op dagen als deze zou ik willen dat ik nooit geboren was..
Mwhehe, pussy. Kan me er wel iets bij voorstellen jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik had een fles drank gekregen surinaams likeur maar die shit brand daaauwd! En ik krijg nog wat maar weet niet wanneer aangezien laatste vandaag in NL aankomt
Heb die fles bij andere mattie gelaten, shit is fokkin sterk.
Is Danny je pa of Yvonne je moeder ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo toegeven? Je mag dat soort plaatjes gewoon niet posten. Remlof laat het alleen staan omdat ie op het plaatje geilt.
Hij laat het staan omdat het in de huidige vorm mag, staat erbij!
Sowieso broederliefde voor mijn kleiner geschapen mattie tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Ik had 't eigenlijk echt moeten doen dus. Praatjesmaker
.
![]()
Terugdenken aan de tijd dat je nog geen door- en door verzuurde kut had?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Allure_ het volgende:
kk 400 foto's laten afdrukken wat moet ik daarmee![]()
Kom met iets leuks dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Terugdenken aan de tijd dat je nog geen door- en door verzuurde kut had?
Really.![]()
Twee weken??!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mmh dat duurt nog wel 2 weken ofzo![]()
![]()
Hahahaquote:!
Kom we snitchen die baby.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik ga op de uitkijk om je de volgende keer weer te snitchen.![]()
Probeer er maar grappen over te maken, je bent gewoon lelijk op je plek gezetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga op de uitkijk om je de volgende keer weer te snitchen..
![]()
Ik heb net gehuild in een hoekje, kunnen we nu verder?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Probeer er maar grappen over te maken, je bent gewoon lelijk op je plek gezet.
![]()
Hooowkeeey.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb net gehuild in een hoekje, kunnen we nu verder?
Gooooktfoeee glij hem er weer in![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb net gehuild in een hoekje, kunnen we nu verder?![]()
![]()
Je hebt gelijk, ik ga naar de KFC.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
You're asking me??!
Gewoon 0 weken, 0 dagen. Kwel jezelf geen seconde langerDeathlift or Die.![]()
Stap 2 is weer goodwill proberen te kweken met een typisch Fernandes-onderwerp?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:36 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Vuurturen onder je culo.
Snitch.
Goed plan welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga naar de KFC.. Ik heb alleen door het lezen van die naam alweer zin erin
![]()
.
![]()
Idem, mijn maagquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goed plan wel. Ik heb alleen door het lezen van die naam alweer zin
.
![]()
![]()
Mmh ik ga vanavond naar de KFC, m'n moeder gaat zo kaolo lekkere curry maken vertelde ze net.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed plan wel. Ik heb alleen door het lezen van die naam alweer zin erin
![]()
.
Deathlift or Die.![]()
Ik heb elke dag nog haat voor het sluiten van KFC Ferdinand Bolstraat, ik was er met 5 minuten lopen, nieteensquote:. Van alle filialen in A'dam sluiten ze precies die
. Helemaal naar Dam of Oost elke keer
.
Deze man is klaar voor vandaagquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mmh ik ga vanavond naar de KFC, m'n moeder gaat zo kaolo lekkere curry maken vertelde ze net..
![]()
Ik zou kankerhard hatenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb elke dag nog haat voor het sluiten van KFC Ferdinand Bolstraat, ik was er met 5 minuten lopen, nieteens. Van alle filialen in A'dam sluiten ze precies die
. Helemaal naar Dam of Oost elke keer
.
maarja ik moet ook naar die van oost of die van de bims
![]()
![]()
HAHA, infinite money trollscience shit inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:51 schreef Sala-adin het volgende:
Kfc in de bijlmer een bron van onuitputtelijke inkomsten. Die hotwings daar zijn wel pittiger hè! Volgens mij
.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stap 2 is weer goodwill proberen te kweken met een typisch Fernandes-onderwerp?Snitch.
Ohnoesss allure kweekt goodwill, trap er niet in ze is een snitch
![]()
![]()
Heb daar van de week nog een bucket gehaald.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:51 schreef Sala-adin het volgende:
Kfc in de bijlmer een bron van onuitputtelijke inkomsten![]()
Maandje terug gingen we daar die supermarkt in, hadden we een hele kip gekocht en in de kantine opgegeten. De blikken die we kregenClassic.
Deathlift or Die.![]()
Marketing strategie enzo, Swot analyse allesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA, infinite money trollscience shit inderdaad. Die hotwings daar zijn wel pittiger hè! Volgens mij
.
![]()
![]()
Ik heb KFC in Jakarta gegeten. Die shit is pas pittig. Als je dat hier probeert te verkopen vallen er doden. En je krijgt daar rijst bij je wings
Welke school?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb daar van de week nog een bucket gehaald.![]()
Maandje terug gingen we daar die supermarkt in, hadden we een hele kip gekocht en in de kantine opgegeten. De blikken die we kregenClassic.
Ik heb hele maaltijden gechapt in die ROC van bijlmer![]()
![]()
Rijstquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Jajong het volgende:
Ik heb KFC in Jakarta gegeten. Die shit is pas pittig. Als je dat hier probeert te verkopen vallen er doden. En je krijgt daar rijst bij je wings![]()
Ik wil kk graag naar indo![]()
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb daar van de week nog een bucket gehaald.![]()
. Ik schaam me altijd om shit van KFC in het openbaar te knagen op één of andere manier
![]()
. Niet echt schamen, maar het voelt zo awkward. Zo'n lopend stereotype (of, prototype, zoals Allure_ zou zeggen)
.
Whaha, rijstquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Jajong het volgende:
Ik heb KFC in Jakarta gegeten. Die shit is pas pittig. Als je dat hier probeert te verkopen vallen er doden. En je krijgt daar rijst bij je wings!
![]()
HvAquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Welke school?
Ik heb hele maaltijden gechapt in die ROC van bijlmerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha. Ik schaam me altijd om shit van KFC in het openbaar te knagen op één of andere manier
![]()
. Niet echt schamen, maar het voelt zo awkward. Zo'n lopend stereotype (of, prototype, zoals Allure_ zou zeggen)
.
Dat heb ik met bier drinken in de trein. (oke dat heb ik echt nog nooit gedaan)
Deathlift or Die.![]()
Nope, helaas niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Woon je ook in A'dam eigenlijk?Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
Dat heb ik met bier drinken in de trein. (oke dat heb ik echt nog nooit gedaan)
. Dat schijnen spoorknorren wel eens te doen gewoon, en het mag ook gewoon
. Begin jaren '90 schijn je zelfs nog joints te mogen roken in NS-treinen als het raam maar open was, las ik ooit hier op FOK!
.
![]()
Shit men, ik vind bier drinken in een trein echt niet cool.Van die mannen met halve liters bavaria, grolsch of euroshopper
Deathlift or Die.![]()
Bier drinken in de trein, niks mis mee.
maar dan niet midden op de dag zonder redenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
KFC is wel echt de kanker van alle fastfood ketens. Gelukkig worden al veel van die onnodig-ruimte-innemende-tenten al gesloten.![]()
Ik heb toen ik 19 was nog een jonko geklapt in de nachtbusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Sala-adin het volgende:
Bier drinken in de trein heb ik vaak zat gedaanen ja in de nineties mocht je ook blowen
. Schandalig en triest ofc, maar peer pressure
.
![]()
Wait watquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:06 schreef Allure_ het volgende:
KFC is wel echt de kanker van alle fastfood ketens. Gelukkig worden al veel van die onnodig-ruimte-innemende-tenten al gesloten.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Is onzin, die op franchise-gebaseerde onderneming is juist uit op expansie uit in Nederland. Geen stressquote:. 'Mijn' filiaal liep echter kut omdat door de Noord-Zuidlijn de straat nog kankersmal open was en er al een McDonalds en Febo zowat vlak naast stonden.
![]()
Hij was hier in Eindhoven wel een tijd dicht, plus het is 2012 dus ik ben extra op m'n hoedequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is onzin, die op franchise-gebaseerde onderneming is juist uit op expansie uit in Nederland. Geen stress.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dude dat kan echt nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 19 was nog een jonko geklapt in de nachtbus. Schandalig en triest ofc, maar peer pressure
.
Ik schaam me trouwens wel echt als ik een Mac of een BK in loop. Maar Hotwings zijn gewoon.
Deathlift or Die.![]()
Tevens heb ik net ontdekt dat Wageningen in Gelderland ligt, en niet aan zee.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hij was hier in Eindhoven wel een tijd dicht, plus het is 2012 dus ik ben extra op m'n hoedeHallelujaquote:Wereldwijd bewijzen meer dan 15.500 restaurants het succes van ons merk KFC. Omdat de expansie-inspanningen eerst geconcentreerd waren op de Aziatische markten en China, staan we in Nederland met onze restaurants aan het begin van onze expansie. Ons doel is om van 35 restaurants te groeien naar 75 restaurants in 2015. De stabiele omzetgroei van de reeds bestaande restaurants, geeft ons vertrouwen om dit doel te bereiken.
Voor de uitvoering van ons plan hebben we daarom locaties nodig in de binnenstad, voor Drive Thrus, de zogenaamde Free Standers op de uitvalswegen en in de industriële gebieden, als Foodcourts, bijvoorbeeld in grote winkelcentra. Ter ondersteuning van onze groei zijn wij op zoek naar projectontwikkelaars, investeerder, verhuurders of eigenaars van stukken grond. Ontdek op onze site meer over de mogelijkheden tot samenwerking..
![]()
Mua weg is overdreven, maar wel een stuk minder iig. Om nou op een winkelcentrum van 20 winkels 2 mcdonalds te zetten, ik snap het nut nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Van mij mogen de mcdonalds en burger king ook weg.![]()
maja soms is het wel gewoon lekker
I know, was wel echt zo'n lange bus met 3 van die segmenten ofzo dat je mijlenver achterin kon zittenquote:. Die dudes met wie ik toen chillde begonnen te smoken, met m'n lamme hoofd dacht ik van, ik kan meedoen of de moraalridder uithangen. Keuze was snel gemaakt
.
KFC geeft me van die 3 dan nog het meeste gevoel dat ik ook werkelijk een natuurproduct aan het knagen benquote:Ik schaam me trouwens wel echt als ik een Mac of een BK in loop. Maar Hotwings zijn gewoon.. BK ben ik echt al jaren niet geweest, Mc kom ik één keer in de zoveel maanden voor een Big Mac/McChicken
![]()
.
![]()
Gewoon alles weg, die vadsig makende gezwel veroorzakende amerikaanse ketensquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mua weg is overdreven, maar wel een stuk minder iig. Om nou op een winkelcentrum van 20 winkels 2 mcdonalds te zetten, ik snap het nut niet![]()
maja soms is het wel gewoon lekker.
![]()
Wil jij dan mcchickens voor mij maken als ik die nodig heb?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon alles weg, die vadsig makende gezwel veroorzakende amerikaanse ketens.
Ja, paar keer in de week fastfood eten gaat me ook wat verquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon alles weg, die vadsig makende gezwel veroorzakende amerikaanse ketens.
Maar helemaal weg?
Ik moet 1 keer in de maand naar de KFC.Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je de bedrijfspoedel van die snitch ook weer.
Laatst stak ik een jonko op in de trein, was de laatste trein van amsterdam naar Diemen. Ging mijn assie nog delen met 3 metalheads die van een concert kwamen en zij begonnen tabaks op te steken alles.
En niemand gaf geen ene fuck![]()
![]()
Ik heb nog een stapel van die over datum coupons voor 2 McChickens.
En toch. Gewoon pokerface opzetten en halen. Gangsta![]()
minder drinkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in een McD of BK was.
So hardcorequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef Sinji het volgende:
En toch. Gewoon pokerface opzetten en halen. Gangsta![]()
Ik ben daar helemaal van genezen. In Azie had je nog ontelbaar van die vadsige ketens zoals kenny rogers roasters enzo
.
![]()
Loempia's man, bij ons zit zo'n tentje bohh da's hemels op dat momentquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..].
Als ik na het uitgaan iets ga eten is dat bijna altijd pizza, of thuis tostis of zo.
Ik heb een paar van die exchange students uit China in mijn klas, zitten allemaal onder de acne en die zeggen dat het komt omdat het voedsel hier zo ongezond isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:22 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben daar helemaal van genezen. In Azie had je nog ontelbaar van die vadsige ketens zoals kenny rogers roasters enzo
.
![]()
.
![]()
Standaard kapsalon. Lekker 1500 calorietjes in de mik[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Loempia's man, bij ons zit zo'n tentje bohh da's hemels op dat moment![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:23 schreef Jajong het volgende:
Standaard kapsalon. Lekker 1500 calorietjes in de mikKapsalon.
Deathlift or Die.![]()
Hahaha, ik durf dat nooit man. Bang om gespot te worden met zo'n lullige dismissquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef Sinji het volgende:
En toch. Gewoon pokerface opzetten en halen. Gangsta. Heb deze nog btw
:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die exchange students uit China in mijn klas, zitten allemaal onder de acne en die zeggen dat het komt omdat het voedsel hier zo ongezond is![]()
.
. Je hebt zelf niet in de hand wat je naar binnen schuift, nee
.
![]()
Weett je wel hoe moeilyk da is ?? ik weet egt niet of een firkandel gezond is of neit hor.. en pizza is tog ook gesond, zit tomaat op!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Je hebt zelf niet in de hand wat je naar binnen schuift, nee
.
ben niet dik geowon zware bottne
Deathlift or Die.![]()
KULAAAAR!! ik zag die op bureau van mijn broertje toen ik thuiswas, heb precies de helft eraf gejat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, ik durf dat nooit man. Bang om gespot te worden met zo'n lullige dismiss. Heb deze nog btw
:
[ afbeelding ]
Eff de KFC uitwonen met COUPONS!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
KULAAAAR!! ik zag die op bureau van mijn broertje toen ik thuiswas, heb precies de helft eraf gejat.
Eff de KFC uitwonen met COUPONS!Jij bent kankermoeilijk ouwe
.
![]()
Beeld je in. Je hebt trek en een koelkast gevuld met een eenzame kruimelvlaai als enige hapklare snack.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Je hebt zelf niet in de hand wat je naar binnen schuift, nee
.
True story at the moment.![]()
Moet je dat in eerste instantie al niet kopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beeld je in. Je hebt trek en een koelkast gevuld met een eenzame kruimelvlaai als enige hapklare snack.
True story at the moment.![]()
I hate youquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je dat in eerste instantie al niet kopen.![]()
Zo'n kutmoment, als je van die vrieslolliesijsjesdingen hebt gekocht, en ze 's ochtends in de vriezer legt, en dan wil je net eentje pakken maar zijn ze nog niet helemaal bevroren. Ik kan wel huilenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
First world problemsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:39 schreef aight1 het volgende:
Zo'n kutmoment, als je van die vrieslolliesijsjesdingen hebt gekocht, en ze 's ochtends in de vriezer legt, en dan wil je net eentje pakken maar zijn ze nog niet helemaal bevroren. Ik kan wel huilen![]()
![]()
Weet ik, ik vreet me achterover altijdquote:. Desalniettemin houd ik gewoon niet van (Amerikaans) fastfood.
full stops and exclamation marks![]()
Inderdaad, zonder Amerika zouden we onsterfelijk zijn yoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Door amerika gaan we allemaal dood
feeder country![]()
ehhh dat zyn jouw woorden XDquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Inderdaad, zonder Amerika zouden we onsterfelijk zijn yo![]()
Ik zou jou wel willen S&D'enquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:47 schreef tliciouz het volgende:
Alle kills gemaakt bij s&d ik ben master.
![]()
Zoeken en vernietigen? Gruwelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou jou wel willen S&D'en.
Ik kook 90% van de tijd voor mezelf. Toen ik nog werkte was mijn hobby uit eten at restaurants/sushitentenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik, ik vreet me achterover altijd. Desalniettemin houd ik gewoon niet van (Amerikaans) fastfood.
Nu studeren/minder moneys, dus fastfood![]()
![]()
Oh wauw.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Extreme conditioning pro, blast shield en steady aim pro voor m'n strike package.
Koop eens een PS3 dan...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:47 schreef tliciouz het volgende:
Alle kills gemaakt bij s&d ik ben masterDeathlift or Die.![]()
Stuur me een keer wat recepten doorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik kook 90% van de tijd voor mezelf. Toen ik nog werkte was mijn hobby uit eten at restaurants/sushitenten
Nu studeren/minder moneys, dus fastfood.
![]()
Ik zou het niet doen Sinji, ik waarschuw je. Er hoeft maar één ingrediënt op een black list of zelfs een gray list te staan, en ze geeft het door aan de local authorities. Snitch dat ze is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stuur me een keer wat recepten door.
![]()
leuke ninja edit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen Sinji, ik waarschuw je. Er hoeft maar één ingrediënt op een black list of zelfs een gray list te staan, en ze geeft het door aan de local authorities. Snitch dat ze is.![]()
Bij snitch moet ik altijd aan niezen denken, maar dat terzijde.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Wie is er de kleuter? Zij toch, vieze verraadster. "Huhu ik ga het aan de leiding van FOK! reportenquote:".
Allure_, omdat ze een TR heeft gemaakt van een plaatje dat ik postte waarbij íets meer naakt te zien was dan met de nieuwe policy is toegestaan. Heb toen een spatie tussen de url gezet en toen mocht het wel vanquote:remlof
. Dus ze is én snitch, én pwned
.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is er de kleuter? Zij toch, vieze verraadster. "Huhu ik ga het aan de leiding van FOK! reporten".
[..]
Allure_, omdat ze een TR heeft gemaakt van een plaatje dat ik postte waarbij íets meer naakt te zien was dan met de nieuwe policy is toegestaan. Heb toen een spatie tussen de url gezet en toen mocht het wel vanremlof
. Dus de is én snitch, én pwned
.
.
![]()
Whehequote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is er de kleuter? Zij toch, vieze verraadster. "Huhu ik ga het aan de leiding van FOK! reporten".
[..]
Allure_, omdat ze een TR heeft gemaakt van een plaatje dat ik postte waarbij íets meer naakt te zien was dan met de nieuwe policy is toegestaan. Heb toen een spatie tussen de url gezet en toen mocht het wel vanremlof
.
Whut? En ik krijg van remlof een ban van een paar dagen voor het posten van zo iets.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
.
remlof kan geen bans gevenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? En ik krijg van remlof een ban van een paar dagen voor het posten van zo iets.
Ligt dan gewoon aan de FA die die ban bekeek, hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? En ik krijg van remlof een ban van een paar dagen voor het posten van zo iets..
![]()
Die probeerde Allure_ de vieze snitch me dus ook aan te naaien, falikant mislukt helaasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? En ik krijg van remlof een ban van een paar dagen voor het posten van zo iets..
![]()
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=149593quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:16 schreef Sinji het volgende:
Ongelooflijk. Jennifer Lopez (1969) is nog steeds hawt, cotdamn!![]()
Fuck, dude is rond mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=149593![]()
Lets get loud toen, fapfapquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
J.Lo toen ze nog 'jong' was![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verliefd dat ik was jongen![]()
.
![]()
Whehe inderdaad, heb nu een baard van 4 weken ongeveer, hij is pas over de helft qua dikte als Salaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
So?
Tot over 2 dagen baard. Bij mij zou dat 6 maanden zijn.
![]()
Ik snap je wel, als je gezichtshaar gewend bent en je gaat kaal dan voelt het zoquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumi gaat je afmakenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef Sinji het volgende:
Deze doet me denken aan Pharrell, LOL
[ afbeelding ]. LOL w8, hij lijkt ook op Hitler! Wacht
.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi gaat je afmaken. LOL w8, hij lijkt ook op Hitler! Wacht
.
Je weet dat een hakenkruis andersom is he?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ditquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:53 schreef Jajong het volgende:
Je weet dat een hakenkruis andersom is he?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Snel, snitch bij de verantwoordelijke instantie!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:53 schreef Jajong het volgende:
Je weet dat een hakenkruis andersom is he?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: