SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 0% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 19-01-2012 21:47:32 ]![]()
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.quote:![]()
Vraag me toch af wat er waar van is, als je wiskunde doceert.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.Deathlift or Die.![]()
Had je je voetenfetish er op los gegooid?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.All good things are wild and free.![]()
1 + 1 = geen 2 vriendquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vraag me toch af wat er waar van is, als je wiskunde doceert.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.quote:![]()
![]()
Jazeker, ook op jou hoor schatteboutquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had je je voetenfetish er op los gegooid?![]()
![]()
The fuck is deze titel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.Leuk dat je er ook weer bent meneer met de lange lul die studenten neukt
![]()
Sick fuck.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jazeker, ook op jou hoor schatteboutAll good things are wild and free.![]()
That's me babyquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
The fuck is deze titel.
[..]Leuk dat je er ook weer bent meneer met de lange lul die studenten neukt
Studenten + scholieren he, want ik vind mbo'ers geen studenten![]()
![]()
Wil je een foto van jezelf plaatsen? Ik ben echt benieuwd hoe jij eruitziet. Misschien ken ik je namelijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jazeker, ook op jou hoor schattebout
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Vaak genoeg geprobeerd hij doet het nooitquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wil je een foto van jezelf plaatsen? Ik ben echt benieuwd hoe jij eruitziet. Misschien ken ik je namelijkAlsnog, viezpeukquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
That's me baby
Studenten + scholieren he, want ik vind mbo'ers geen studenten![]()
Scholieren klinkt btw nog extra ranzig ook
![]()
![]()
Tuurlijk, schone/mooie voeten zijn welkom. Maar eerlijk, wat is er zo geil aan voeten dangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit je op een mbo/hbo in het midden van het land?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wil je een foto van jezelf plaatsen? Ik ben echt benieuwd hoe jij eruitziet. Misschien ken ik je namelijk
Dan is de kans groot dat je me kent jah![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: