SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 0% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 19-01-2012 21:47:32 ]![]()
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.quote:![]()
Vraag me toch af wat er waar van is, als je wiskunde doceert.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.Deathlift or Die.![]()
Had je je voetenfetish er op los gegooid?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.All good things are wild and free.![]()
1 + 1 = geen 2 vriendquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vraag me toch af wat er waar van is, als je wiskunde doceert.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.quote:![]()
![]()
Jazeker, ook op jou hoor schatteboutquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had je je voetenfetish er op los gegooid?![]()
![]()
The fuck is deze titel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.Leuk dat je er ook weer bent meneer met de lange lul die studenten neukt
![]()
Sick fuck.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jazeker, ook op jou hoor schatteboutAll good things are wild and free.![]()
That's me babyquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
The fuck is deze titel.
[..]Leuk dat je er ook weer bent meneer met de lange lul die studenten neukt
Studenten + scholieren he, want ik vind mbo'ers geen studenten![]()
![]()
Wil je een foto van jezelf plaatsen? Ik ben echt benieuwd hoe jij eruitziet. Misschien ken ik je namelijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jazeker, ook op jou hoor schattebout
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Vaak genoeg geprobeerd hij doet het nooitquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wil je een foto van jezelf plaatsen? Ik ben echt benieuwd hoe jij eruitziet. Misschien ken ik je namelijkAlsnog, viezpeukquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
That's me baby
Studenten + scholieren he, want ik vind mbo'ers geen studenten![]()
Scholieren klinkt btw nog extra ranzig ook
![]()
![]()
Tuurlijk, schone/mooie voeten zijn welkom. Maar eerlijk, wat is er zo geil aan voeten dangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit je op een mbo/hbo in het midden van het land?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wil je een foto van jezelf plaatsen? Ik ben echt benieuwd hoe jij eruitziet. Misschien ken ik je namelijk
Dan is de kans groot dat je me kent jah![]()
![]()
Nee, kansloze luilak aanwesuuug.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:25 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Zit je op een mbo/hbo in het midden van het land?
Dan is de kans groot dat je me kent jah
Maar je woont bij mij in de buurt toch?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Meen je dat? Nu moet ik helemaal op gaan passen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, kansloze luilak aanwesuuug.
Maar je woont bij mij in de buurt toch?All good things are wild and free.![]()
Hangt ervan af waar jij woont...quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, kansloze luilak aanwesuuug.
Maar je woont bij mij in de buurt toch?![]()
Schat, als ik jou ooit tegenkom op straat he, ik verkr8 je gewoon daar midden in de stad, w8 maar af, die dag zal wel komen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meen je dat? Nu moet ik helemaal op gaan passen.![]()
Dude, dit is niet eens meer een grappige opmerking maar gewoon ziekquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Schat, als ik jou ooit tegenkom op straat he, ik verkr8 je gewoon daar midden in de stad, w8 maar af, die dag zal wel komen...![]()
![]()
Lekker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Schat, als ik jou ooit tegenkom op straat he, ik verkr8 je gewoon daar midden in de stad, w8 maar af, die dag zal wel komen...Doe je dat ook als je mij tegen komt?
Niet dat je mij herkent, maar ok.
![]()
![]()
Steel niks uit m'n fotoboek en kom met wat origineels, klaphark.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.![]()
Zulke praat in bed kan ik waarderen maar nu kun je maar gewoon beter je bek houden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Schat, als ik jou ooit tegenkom op straat he, ik verkr8 je gewoon daar midden in de stad, w8 maar af, die dag zal wel komen...All good things are wild and free.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Steel niks uit m'n fotoboek en kom met wat origineels, klaphark.![]()
![]()
Wees gewaarschuwd schat, wees op uw hoede, ik zie er gevaarlijk uit baby, maar eenmaal naast mij in bed ben je helemaal op je gemak, en zit ik halverwege ergens diep in jou, oefffquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zulke praat in bed kan ik waarderen maar nu kun je maar gewoon beter je bek houden.That's some nasty shit baby!! hahaha
![]()
Je vindt t geil als een man zegt dat ie je gaat verkrachten..?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zulke praat in bed kan ik waarderen maar nu kun je maar gewoon beter je bek houden.
Overigens was die opmerking echt niet cool
Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:37 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd schat, wees op uw hoede, ik zie er gevaarlijk uit baby, maar eenmaal naast mij in bed ben je helemaal op je gemak, en zit ik halverwege ergens diep in jou, oefffThat's some nasty shit baby!! hahaha
All good things are wild and free.![]()
Ik ben aan het trollen, en ik hoop stiekem dat die trekhaak dat ook doet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je vindt t geil als een man zegt dat ie je gaat verkrachten..?
Overigens was die opmerking echt niet coolAll good things are wild and free.![]()
Kankergeil, ik wil je nu.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:35 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Al die dames hier, jullie vinden me wel geil meiden, geef het gewoon eerlijk toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die man is Love Doctor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:40 schreef Mozy het volgende:
En Ron.Jermey is echt nevernooitniet een onderwijzer hoorik zweer het.
![]()
Tussen Arnhem en Nijmegen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar jij woont...Whehe, kloptquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meen je dat? Nu moet ik helemaal op gaan passen.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: