Zoeken en vernietigen? Gruwelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou jou wel willen S&D'en.
Ik kook 90% van de tijd voor mezelf. Toen ik nog werkte was mijn hobby uit eten at restaurants/sushitentenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik, ik vreet me achterover altijd. Desalniettemin houd ik gewoon niet van (Amerikaans) fastfood.
Oh wauw.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Extreme conditioning pro, blast shield en steady aim pro voor m'n strike package.
Koop eens een PS3 dan...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:47 schreef tliciouz het volgende:
Alle kills gemaakt bij s&d ik ben master
Stuur me een keer wat recepten doorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik kook 90% van de tijd voor mezelf. Toen ik nog werkte was mijn hobby uit eten at restaurants/sushitenten
Nu studeren/minder moneys, dus fastfood
Ik zou het niet doen Sinji, ik waarschuw je. Er hoeft maar één ingrediënt op een black list of zelfs een gray list te staan, en ze geeft het door aan de local authorities. Snitch dat ze is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stuur me een keer wat recepten door.
leuke ninja edit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen Sinji, ik waarschuw je. Er hoeft maar één ingrediënt op een black list of zelfs een gray list te staan, en ze geeft het door aan de local authorities. Snitch dat ze is.
Wie is er de kleuter? Zij toch, vieze verraadster. "Huhu ik ga het aan de leiding van FOK! reportenquote:
Allure_, omdat ze een TR heeft gemaakt van een plaatje dat ik postte waarbij íets meer naakt te zien was dan met de nieuwe policy is toegestaan. Heb toen een spatie tussen de url gezet en toen mocht het wel vanquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is er de kleuter? Zij toch, vieze verraadster. "Huhu ik ga het aan de leiding van FOK! reporten".
[..]
Allure_, omdat ze een TR heeft gemaakt van een plaatje dat ik postte waarbij íets meer naakt te zien was dan met de nieuwe policy is toegestaan. Heb toen een spatie tussen de url gezet en toen mocht het wel vanremlof
. Dus de is én snitch, én pwned
.
Whehequote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is er de kleuter? Zij toch, vieze verraadster. "Huhu ik ga het aan de leiding van FOK! reporten".
[..]
Allure_, omdat ze een TR heeft gemaakt van een plaatje dat ik postte waarbij íets meer naakt te zien was dan met de nieuwe policy is toegestaan. Heb toen een spatie tussen de url gezet en toen mocht het wel vanremlof
. Dus ze is én snitch, én pwned
.
Whut? En ik krijg van remlof een ban van een paar dagen voor het posten van zo iets.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
. Dus ze is én snitch, én pwned
.
remlof kan geen bans gevenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? En ik krijg van remlof een ban van een paar dagen voor het posten van zo iets.
Ligt dan gewoon aan de FA die die ban bekeek, hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? En ik krijg van remlof een ban van een paar dagen voor het posten van zo iets.
Die probeerde Allure_ de vieze snitch me dus ook aan te naaien, falikant mislukt helaasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |