Heerlijk toch, met dit weer slapen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:11 schreef Juminelle het volgende:
Goedemorgen y'all
Maar 3 uurtjes geslapen door dit weerHet lijkt alsof m'n ramen elk moment kapot gaan barsten.
Zal voortaan mijn naam er onder zetten sorry.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:26 schreef krioro het volgende:
Om 6:40u wakker gesmst worden door een meid die ik niet ken.
Ik zou het niet weten, ik zat alleen maar te kwijlen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nice! Alleen jammer van die hakken waardoor de moves nét niet perfect soepel zijn geloof ik.
Jij mag me wel wakker smsen hoor titi.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zal voortaan mijn naam er onder zetten sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er zeer zeker wel appetijtelijk uit verder ja, thanks for sharing broquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:59 schreef krioro het volgende:
Ik zou het niet weten, ik zat alleen maar te kwijlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kan nog![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:23 schreef Sala-adin het volgende:
Press-on nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kan nog![]()
Welke nagels?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:23 schreef Sala-adin het volgende:
You started it, and I'mma finish it off.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kan nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:40 schreef Sala-adin het volgende:
Wesh denk je je kan me overrulen ouleh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier voor je!
SPOILER: X-rated!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje rare kit-kat.
Hahaha ik moest 'm toch van je posten, pussyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef Sala-adin het volgende:
Haha teringlijer die heb ik in een DM naar jou gestuurd
Snitchquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wesh denk je je kan me overrulen ouleh?Hier voor je!
sukkel dat mag niet. Ook niet in spoilers. tot over een weekSPOILER: X-rated!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje rare kit-kat.
![]()
Waarom moet je snitchen chai?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
sukkel dat mag niet. Ook niet in spoilers. tot over een week
Hahaha, inderdaad, hem zie ik 'm er voor aan om dat daadwerkelijk te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:46 schreef Sala-adin het volgende:
Van Jajong zou ik het begrijpen, haat liefde relatie tussen jullie dus vandaar
Gangsterchickquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:47 schreef Chai het volgende:
Hoezo? ik snitch toch niet meer dan jullie?
Je doet maar hoor, chagrijnige kutquote:
Sommige zien er niet juicy uit, eerder droge rosbiefquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shit is supposed to be juicy.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wesh denk je je kan me overrulen ouleh?Hier voor je!
Zo mag ie wel.SPOILER: X-rated!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje rare kit-kat.
Nagelfetishquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
dat jij op zulke details let
Heb je al een leuke collectie voor mij gemaakt JB'tje?
Wtfquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nagelfetish.
Wat die collectie betreft moet ik je teleurstellen salaatje, I'm sorry
Hahaha, komt ie weer met zijn plaatjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hou van je.
Ey Allure_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, ik dacht dat ik de enige was die het opvielquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:55 schreef Sala-adin het volgende:
Ally is niet lief van je, zo kom je gefrustreerd over
Je kan ook gewoon toegeven dat je snitchpoging mislukt isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, komt ie weer met zijn plaatjes.
Ik had een fles drank gekregen surinaams likeur maar die shit brand daaauwd! En ik krijg nog wat maar weet niet wanneer aangezien laatste vandaag in NL aankomtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ey Sala, heb jij eigenlijk al die Krie-Kra en Tesi Bon van je matties binnen? Ron.Jeremy zei het gister moest ik er weer aan denken. En welke shit hadden ze nog meer mee uit Su?
Hoezo toegeven? Je mag dat soort plaatjes gewoon niet postenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ik de enige was die het opviel.
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat je snitchpoging mislukt is.
Hoedan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf
Je kan alsnog voldoen aan je belofte
Hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad, hem zie ik 'm er voor aan om dat daadwerkelijk te doen. Als wraak omdat hij altijd gepest werd op de basis- en middelbare school en shit. Zelfs nu nog trouwens, 'de boy met rode skinnyjeans'
.
[..]
Gangsterchick.
Ahw, komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:55 schreef Ethanolic het volgende:
Op dagen als deze zou ik willen dat ik nooit geboren was.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:55 schreef Ethanolic het volgende:
Op dagen als deze zou ik willen dat ik nooit geboren was.
Mwhehe, pussy. Kan me er wel iets bij voorstellen jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik had een fles drank gekregen surinaams likeur maar die shit brand daaauwd! En ik krijg nog wat maar weet niet wanneer aangezien laatste vandaag in NL aankomt
Heb die fles bij andere mattie gelaten, shit is fokkin sterk
Is Danny je pa of Yvonne je moeder ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo toegeven? Je mag dat soort plaatjes gewoon niet posten. Remlof laat het alleen staan omdat ie op het plaatje geilt.
Sowieso broederliefde voor mijn kleiner geschapen mattie tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Ik had 't eigenlijk echt moeten doen dus. Praatjesmaker
Terugdenken aan de tijd dat je nog geen door- en door verzuurde kut had?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Allure_ het volgende:
kk 400 foto's laten afdrukken wat moet ik daarmee
Kom met iets leuks dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Terugdenken aan de tijd dat je nog geen door- en door verzuurde kut had?
Twee weken??!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mmh dat duurt nog wel 2 weken ofzo
Hahahaquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha!
Kom we snitchen die baby.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha!
Kom we snitchen die baby.
Probeer er maar grappen over te maken, je bent gewoon lelijk op je plek gezetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga op de uitkijk om je de volgende keer weer te snitchen.
Ik heb net gehuild in een hoekje, kunnen we nu verder?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Probeer er maar grappen over te maken, je bent gewoon lelijk op je plek gezet.
Hooowkeeey.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb net gehuild in een hoekje, kunnen we nu verder?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb net gehuild in een hoekje, kunnen we nu verder?
Je hebt gelijk, ik ga naar de KFC.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
You're asking me??!
Gewoon 0 weken, 0 dagen. Kwel jezelf geen seconde langer
Stap 2 is weer goodwill proberen te kweken met een typisch Fernandes-onderwerp?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:36 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Vuurturen onder je culo.
Goed plan welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga naar de KFC.
Idem, mijn maagquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goed plan wel. Ik heb alleen door het lezen van die naam alweer zin
.
Mmh ik ga vanavond naar de KFC, m'n moeder gaat zo kaolo lekkere curry maken vertelde ze net.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed plan wel. Ik heb alleen door het lezen van die naam alweer zin erin
![]()
.
Ik heb elke dag nog haat voor het sluiten van KFC Ferdinand Bolstraat, ik was er met 5 minuten lopen, nieteensquote:
Deze man is klaar voor vandaagquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mmh ik ga vanavond naar de KFC, m'n moeder gaat zo kaolo lekkere curry maken vertelde ze net.
Ik zou kankerhard hatenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb elke dag nog haat voor het sluiten van KFC Ferdinand Bolstraat, ik was er met 5 minuten lopen, nieteens. Van alle filialen in A'dam sluiten ze precies die
. Helemaal naar Dam of Oost elke keer
.
HAHA, infinite money trollscience shit inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:51 schreef Sala-adin het volgende:
Kfc in de bijlmer een bron van onuitputtelijke inkomsten
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stap 2 is weer goodwill proberen te kweken met een typisch Fernandes-onderwerp?Snitch.
Heb daar van de week nog een bucket gehaald.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:51 schreef Sala-adin het volgende:
Kfc in de bijlmer een bron van onuitputtelijke inkomsten
Marketing strategie enzo, Swot analyse allesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA, infinite money trollscience shit inderdaad. Die hotwings daar zijn wel pittiger hè! Volgens mij
.
Welke school?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb daar van de week nog een bucket gehaald.![]()
Maandje terug gingen we daar die supermarkt in, hadden we een hele kip gekocht en in de kantine opgegeten. De blikken die we kregenClassic.
Rijstquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Jajong het volgende:
Ik heb KFC in Jakarta gegeten. Die shit is pas pittig. Als je dat hier probeert te verkopen vallen er doden. En je krijgt daar rijst bij je wings
Hahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb daar van de week nog een bucket gehaald.![]()
Maandje terug gingen we daar die supermarkt in, hadden we een hele kip gekocht en in de kantine opgegeten. De blikken die we kregenClassic.
Whaha, rijstquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Jajong het volgende:
Ik heb KFC in Jakarta gegeten. Die shit is pas pittig. Als je dat hier probeert te verkopen vallen er doden. En je krijgt daar rijst bij je wings
HvAquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Welke school?
Ik heb hele maaltijden gechapt in die ROC van bijlmer
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha. Ik schaam me altijd om shit van KFC in het openbaar te knagen op één of andere manier
![]()
. Niet echt schamen, maar het voelt zo awkward. Zo'n lopend stereotype (of, prototype, zoals Allure_ zou zeggen)
.
Nope, helaas niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Woon je ook in A'dam eigenlijk?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
Dat heb ik met bier drinken in de trein. (oke dat heb ik echt nog nooit gedaan)
Ik heb toen ik 19 was nog een jonko geklapt in de nachtbusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Sala-adin het volgende:
Bier drinken in de trein heb ik vaak zat gedaanen ja in de nineties mocht je ook blowen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |