quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Hardstikke leuk zo een voetbalstadion vol gillende koters
ja iddquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Hardstikke leuk zo een voetbalstadion vol gillende koters
De meninkjes zijn verdeeld, hoor.quote:
Niet een heel stadion vol met alleen maar kinderenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:39 schreef Ronaldsen het volgende:
What een mongolen item, net alsof er normaal nooit kids in een stadion zitten
Die is zich aan het warmdraaien.quote:
Ik vind het geweldigquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:39 schreef Ronaldsen het volgende:
What een mongolen item, net alsof er normaal nooit kids in een stadion zitten
ik ook hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:41 schreef arucard het volgende:
Ik woon al m'n hele leven in Amsterdam
Is daar iets mis mee?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
We drinken een biertje, met die kinderen?
Aan XTC, coke ..quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
De helft van die jochies drinken toch al waarschijnlijk bier.
Vreemd, zoiets dacht ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:47 schreef Specularium het volgende:
Ah, een 'zo hoort het' kunstenaar. Afschieten.
Welk hij het pus vervolgens in een fles stoptquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:51 schreef Specularium het volgende:
Dan hoor ik nog liever Adriaan die puisten uit wil knijpen.
Beau zou het expres moeten doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:52 schreef ShevaJB het volgende:
Zou leuk zijn als hij er een liet vallen
Was ik ook alleen maar op aan het letten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:53 schreef UncleDolan het volgende:
Links achter die man zit een me een stuk![]()
![]()
De kijker wordt geflestquote:
Dit dus. Iemand die zichzelf zo serieus neemtquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:56 schreef JackHerrer het volgende:
Kan ie beter even een uitstrijkje van een stagiaire nemen als ie een spoor van Matthijs wil.
Ah, ze speelt in een nieuwe flop.quote:
Raap me op.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:59 schreef tong80 het volgende:
Mijn oma deed jaren geleden al sporen onderzoek.
[ afbeelding ]
Ik had zo gehoopt dat hij Witteman voor "verekte mongol" zou uitschelden...quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij hield zich toch aardig staande gister.
KUT!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had zo gehoopt dat hij Witteman voor "verekte mongol" zou uitschelden...
Ik ben geen fan van het genre, maar dit klink best jofel.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef alors het volgende:
haters gonna hate, maar Kraan is soms vet
Birgit, haar zus(je)quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Katjamaar wie is dat lelijke eendje ernaast?
Haar zusjequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Katjamaar wie is dat lelijke eendje ernaast?
quote:
quote:
Ik denk het wel.quote:
Een meestal bij de aantiteling al 3 keer godverdomme.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Nederlandse film: zullen ook wel blote tieten in voorkomen.
Mooie poes.quote:
zoals de vorige keerquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
Vertel anders ook gelijk hoe de film afloopt.
Ohja er was een keer zo'n tv lab met haar op en die was heel kut, dan vind ik ze beide niks...quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef tong80 het volgende:
Die Brigit is echt vreselijk.
Katja is lekker en leuk.
LOL even gegoogled .. herkende hem niet terug.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef claus_johann het volgende:
Die sjap met z'n oranje bloesje uit de villa achterwerk fabriek speelt er ook invan rossem
Ach, voor een regenachtige zondag op de bank. Of terwijl ik iets nuttigs doe.quote:
Dick Maas ooit geinterviewd zien worden ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
Arne mag dan een vlotte actiefilm maken, hij is zelf een tamelijk slome duikelaar.
Het kijken waardquote:
Volgens mij werden we geflestquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:57 schreef Arcee het volgende:
Die kerel met die flessen... wat een lulverhaal was dat, zeg.
quote:
Nederlandse versie van Snatch of Lock, Stock and two smoking barrelsquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:14 schreef Karina het volgende:
Gasten in de uitzending van vrijdag 20 januari zijn: Felix Rottenberg, Jack de Vries
Prima gastenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:14 schreef Karina het volgende:
Gasten in de uitzending van vrijdag 20 januari zijn: Felix Rottenberg, Jack de Vries, Frénk van der Linden, Huub Smit en Tim Haars (New Kids), Dominee Gremdaat, Frans Verhoeven en Martijn Koning. Muziek is er van PLeaSe!, tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
En dat zijn topfilms.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nederlandse versie van Snatch of Lock, Stock and two smoking barrels
Sowieso. RocknRolla vind ik ook wel tof, ben benieuwd wanneer Ritchie het vervolg gaat aankondigen..quote:
En dat dan in een soort kwadraat.quote:
quote:- Binnenkort is de film New Kids Nitro voor het eerst te zien met gebarentaal. Te gast zijn: Tim Haars, Huub Smit, twee doventolken en dove fans.
quote:Op de redactie hebben we de 'Jan de Graaf bokaal' voor goede programma ideeën. Samensteller Igor wint deze keer, voor zijn idee Wonderful World, het DWDD programma-item waarin gasten vertellen wat je nog gedaan moet hebben voordat de wereld vergaat!
Gewoon het Ajax logo uitbeelden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe zouden ze kut uitbeelden? Ik denk wijsvingers en duimen zo tegen elkaar.
Wat ben jij je de afgelopen tijd jezelf als een tienjarige internethooligan aan het presenteren, zeg. Kap 'r anders gewoon mee, zou je veel mensen een plezier mee doen, gok ik.quote:
IN-TER-NET HOO-LI-GANSquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ben jij je de afgelopen tijd jezelf als een tienjarige internethooligan aan het presenteren, zeg. Kap 'r anders gewoon mee, zou je veel mensen een plezier mee doen, gok ik.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:33 schreef Modus het volgende:
Die Bosman zou zo een Kees van Kooten-typetje kunnen zijn..
Laat ik dan de eerste zijn om te zeggen dat we over een paar jaar Wilders misschien wel zullen missen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:32 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een aantal jaar terug iemand horen zeggen dat we Balkenende nog best wel eens zouden kunnen gaan missen als ie weg gaat.
Klopt wel een beetje.
Bazen dragen bloemetjesoverhemdenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:34 schreef Modus het volgende:
Lekker flatteus jasje van de zijkant, van MM.
Zo lang hij niet kapotgeschoten wordt kan hij voorlopig wel even door.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:33 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Laat ik dan de eerste zijn om te zeggen dat we over een paar jaar Wilders misschien wel zullen missen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
Wat Jack eigenlijk zegt is dat mensen zonder regeringsdeelname altijd hun bek moeten houden.
Dat is op en top CDA!
[ afbeelding ]
quote:
10 zetels of misschien nog minder. Wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:41 schreef Buitendam het volgende:
Jack moet niet aanschuiven als ie niet wil praten. Wat ie nu zegt vindt zowel links als rechts.
Vele kansen voor alle mensen om mee te kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:42 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Dat is gewoon VVD-retoriek wat Jack hier spuit... Eigen verantwoordelijkheid... het credo van Rutte.
Is toch lekker eten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Gaan we weer buitenlanders importeren?
Het CDA is de partij van de (redelijke) compromissen; daar is op zich niks mis mee, maar noem het a.u.b. niet radicaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:40 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het juist een prima titel, maar ik ben dan ook een CDA'ert...
Inderdaad, en het motto van ''mensen verbinden' is al tot in den treurnis door Cohen geroepen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:42 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Dat is gewoon VVD-retoriek wat Jack hier spuit... Eigen verantwoordelijkheid... het credo van Rutte.
Maatje van Jacobse en Tedje van Es.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:33 schreef Modus het volgende:
Die Bosman zou zo een Kees van Kooten-typetje kunnen zijn..
Dat het 5 voor 12 is en het CDA echt met iets moet komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
10 zetels of misschien nog minder. Wat verwacht je dan?
Dit ziet er gewoon van alle kanten uit als stuiptrekkingen van een dooie kip.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat het 5 voor 12 is en het CDA echt met iets moet komen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ziet er gewoon van alle kanten uit als stuiptrekkingen van een dooie kip.
Als De Vries het niet doet...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Prof.Dr.Ir. Rottenberg legt het nog maar een keer uit.
In z'n kasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Zou Sjaak van der Tak niet te porren zijn voor het lijsttrekkersschap?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Zou Sjaak van der Tak niet te porren zijn voor het lijsttrekkersschap?
Frenk, daar heb ik ook wat boekjes van. Topper inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:48 schreef tong80 het volgende:
Frénk van der Linden. Schitterende journalist. Mooie boeken van hem gelezen.
Die moet zomergasten gaan presenteren.
Het CDA is van het redelijke midden, en dat is in deze tijd van polarisatie en waar je schijnbaar voor links of rechts moet kiezen, een radicale keuze.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het CDA is de partij van de (redelijke) compromissen; daar is op zich niks mis mee, maar noem het a.u.b. niet radicaal.
Goeiequote:
Graag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:49 schreef Godtje het volgende:
Kan iemand die Felix een keer zijn kop laten houden? Met zijn ordinaire geschreeuw en gebler om aandacht?
Gadverdamme
Ze hadden rustig mogen weigeren toen de PVV de VVD wilden samenwerken?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het CDA is van het redelijke midden, en dat is in deze tijd van polarisatie en waar je schijnbaar voor links of rechts moet kiezen, een radicale keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |