5 van de 300 trailers? das dan wel weer erg weinigquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:33 schreef Gummiebeer het volgende:
En wij zijn klaar voor Oranje!![]()
http://www.transport-onli(...)/index.php?news=9684
Zie je niet veel, meeste rijden met een wipkar..quote:Op zondag 29 april 2012 16:42 schreef SnuggleBear het volgende:
Aangezien er geen vrachtauto rijles topic is komt ie hier: ik heb komende dinsdag examen met de trekker oplegger.
En ik vínd dat hok lelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef kawotski het volgende:
Ter info, mag je niet missen! De nieuwste Megafactories van National Geographic gaan over de nieuwe Mercedes Actros.
Ik wil er niet dood in gevonden wordenquote:Op zondag 29 april 2012 18:32 schreef Tism het volgende:
Nou...Ik zou best wel in een Optimus Prime willen rijden hoor..
Succes!quote:Op zondag 29 april 2012 16:42 schreef SnuggleBear het volgende:
Aangezien er geen vrachtauto rijles topic is komt ie hier: ik heb komende dinsdag examen met de trekker oplegger.
Ja...Succes idd..quote:Op zondag 29 april 2012 16:42 schreef SnuggleBear het volgende:
Je hebt toch ook pauzes?quote:Op zondag 29 april 2012 18:46 schreef Tism het volgende:
Ik heb afgelopen week in een Renault Midlum gereden..![]()
[ afbeelding ]
Da's pas een grafbak zeg, geen moment van genoten... godverdomme..
Met zo'n hok zou ik trappen alsof m'n leven er af hing. Om maar zo snel mogelijk de sleutel weer aan het bord te kunnen hangenquote:
Ik had een strategische vrije dag genomenquote:Op zondag 29 april 2012 19:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met zo'n hok zou ik trappen alsof m'n leven er af hing. Om maar zo snel mogelijk de sleutel weer aan het bord te kunnen hangen
..quote:Op zondag 29 april 2012 19:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met zo'n hok zou ik trappen alsof m'n leven er af hing. Om maar zo snel mogelijk de sleutel weer aan het bord te kunnen hangen
Ik les via mijn baas en we hebben een eigen trekker en trailer waarmee gelest mag worden. Ook een eigen instructeur. De bedoeling is overigens dat ik op een combi kom na het behalen van mijn CE. Zo'n hangertje met een triangel. Ben benieuwd hoe dat gaat dan.quote:Op zondag 29 april 2012 18:16 schreef blup het volgende:
[..]
Zie je niet veel, meeste rijden met een wipkar..
Speciaal uitgezocht?
De andere kant op sturen dan je nu doet met je oplegger. En niet meer dan een 8e van je stuuromtrek draaien, alles wat je extra stuurt moet je weer compenseren.quote:Op zondag 29 april 2012 19:09 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Ik les via mijn baas en we hebben een eigen trekker en trailer waarmee gelest mag worden. Ook een eigen instructeur. De bedoeling is overigens dat ik op een combi kom na het behalen van mijn CE. Zo'n hangertje met een triangel. Ben benieuwd hoe dat gaat dan.
En bedankt mensen
ik heb ook gelest met trekker-oplegger. Wel afgereden met een wipkar, want ik wilde sneller examen doen dan dat die to-combinatie beschikbaar was.quote:Op zondag 29 april 2012 18:16 schreef blup het volgende:
[..]
Zie je niet veel, meeste rijden met een wipkar..
Speciaal uitgezocht?
Het is hetzelfde als een ouderwetse aanhanger, alleen langer. Verder schijnt het bijzonder mee te vallen, alleen de boel is natuurlijk flink langer dan je gewend bentquote:Op zondag 29 april 2012 20:25 schreef Ridocar het volgende:
[..]
ik heb ook gelest met trekker-oplegger. Wel afgereden met een wipkar, want ik wilde sneller examen doen dan dat die to-combinatie beschikbaar was.
Dat lessen had ik juist gedaan om de lat hoger te leggen, en omdat ik wist dat ik niet met een wipkar zou rijden.
Ik ga trouwens binnenkort voor het lzv. In juni, want dan heb ik 5 jaar CE. Iemand met tips enzo? Alle info is welkom.
Gefeli!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:48 schreef SnuggleBear het volgende:
Zo het CE rijbewijs is ook behaald, nu nog even het pasje krijgen en dan gaan we eens echt leren rijden!
Das ook mooi werk, dat bus rijden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:45 schreef Tha_T het volgende:
Ik ben overgestapt van CE naar D. De rijlessen verschillen al niet zoveel dus dat scheelt
Goed bezig!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:48 schreef SnuggleBear het volgende:
Zo het CE rijbewijs is ook behaald, nu nog even het pasje krijgen en dan gaan we eens echt leren rijden!
Idd, nu begint het pas echt..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:48 schreef SnuggleBear het volgende:
Idd maar t waarschijnlijk wel de toekomst gaan worden, volgens mij gaat de nieuwe scania ook ongeveer zo'n uiterlijk krijgen. Meende zoiets in de truckstar te hebben gezienquote:Op zondag 29 april 2012 18:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En ik vínd dat hok lelijk
Van de oude was nog wel iets te maken met een goede kleur, wat bescheiden chrome en een beetje fantasie. Het nieuwe model is gewoon... nja... Alsof de ontwerper iets te lang naar Transformers had gekeken ofzo
Dan had je toch even het artikel moeten lezen. Dat was een ontwerp van een Turkse ontwerper die niks met Scania te maken heeft maar het gewoon een mooi merk vindt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef kawotski het volgende:
[..]
Idd maar t waarschijnlijk wel de toekomst gaan worden, volgens mij gaat de nieuwe scania ook ongeveer zo'n uiterlijk krijgen. Meende zoiets in de truckstar te hebben gezien
Lezen inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan had je toch even het artikel moeten lezen. Dat was een ontwerp van een Turkse ontwerper die niks met Scania te maken heeft maar het gewoon een mooi merk vindt.
Vooruit is lekker makkelijk, achteruit zo min mogelijk sturen. Elke milimeter die jij met je motorwagen stuurt krijg je factor 10 terug.quote:Op zondag 29 april 2012 19:09 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Ik les via mijn baas en we hebben een eigen trekker en trailer waarmee gelest mag worden. Ook een eigen instructeur. De bedoeling is overigens dat ik op een combi kom na het behalen van mijn CE. Zo'n hangertje met een triangel. Ben benieuwd hoe dat gaat dan.
En bedankt mensen
Stukje verderop heb je de KPquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:29 schreef glasbak het volgende:
[..]
45 is meer dan genoeg
Ik kwam vorige week ook wat leuks tegen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef Barcaconia het volgende:
Is een waarschuwing dat zelfs de volvo-cabine jouw lucht niet meer aankan en je dus een raampje open moet zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |