Ik zoek werk in de regio Twente, woon zelf in almelo maar in bezit van auto dus kan reizen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk TISM, omdat hij aangaf in midden Limburg te wonen, daar woon ik ook maar dan net aan de andere kant van de grens en hier lijken wel banen beschikbaar te zijn.
Welke regio zoek jij werk en wat voor werk zoek je (dieplader, pallettransport, koelwagen, bloemen etc?)
"Och, dat gaat wel" is een vaak gehoorde.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:44 schreef SnuggleBear het volgende:
Vraag me telkens af waar die chauffeur met zijn gedachten was toen ie dat bochtje probeerde te maken.. Daarmee doel ik natuurlijk op het plaatje uit de OP.
Dat rijtje ouwe topics kan ook wel vervangen worden door een link naar de topicchain.quote:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:54 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat rijtje ouwe topics kan ook wel vervangen worden door een link naar de topicchain.
En de verwijzing naar de wiki kan ook de prullenbak in
Geen idee, lijkt wel een of andere bestelbusquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:10 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor een geval in de OP met dat tachograafpasje? Lijkt wel een dinkytoy cabine...
Betere foto ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:14 schreef glasbak het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt wel een of andere bestelbus
Knal deze er anders maar in http://i.imgur.com/HPjGF.jpg
Zoals die op de foto denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Betere foto ja.
Nu we het er toch over hebben: Welke CB kan ik het beste inbouwen? Ik zoek iets voor beperkte inbouwruimte en als het mogelijk is met scan (maar dat is niet noodzakelijk).
Ooit eens gespeeld... Nee het lijkt er niet opquote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
zijn er chauffeurs die euro truck simulator spelen? In hoeverre is dit een klein beetje realistisch?
Toch wel gedwongen als je het zo bekijkt...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:10 schreef motaro het volgende:
Het is wel een grappig spel, maar niet echt realistisch haha.. je hebt er wel een hoop leuke mod's voor.
Noodgedwongen of zelf van de wagen af gegaan Chamastya?
Ik kom niet meer aan de bak, beetje persoonlijk maar had het er laatst over met een kennis heb me eigenlijk tot vorig jaar gewoon gewerkt alleen veel te veel en te hard en dat wraakt zich nu. Ook nog wel meer dingen die speelde maar dat kan ik niet meer veranderen.quote:
Eerst eens kijken wat ik heb want dat is nog steeds onduidelijk en heb dagelijks veel pijn, als ik weet wat het is wat er tegen te doen valt sta ik als de eerste die dag bij het UWV, uitzendbureau of waar dan ook om aan de bak te komenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:11 schreef motaro het volgende:
Dat is ook wat waard!
Beter, dan het niet te doen en er spijt van krijgen dat je t niet hebt gedaan.
Nu via een reintegratie traject wat anders doen?
Is het ook, valt niet te ontkennen. Maar ik zit nu dus al weer ene jaar thuis en daar word je ook niet vrolijk van natuurlijk houd ik me wel bezig maar werken doe ik graag dus even doorbijten kom er welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:31 schreef motaro het volgende:
Sorry, wist niet dat t zo erg was.
Belangrijkste, is je eigen gezondheid!
In ieder geval, sterkte.
Lijkt mij het rottigste wat er is, moeten afwachten tot ze er achter komen wat het is, met alle nodige onderzoeken enz.
Hoe komt dat dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:41 schreef blup het volgende:
Ik heb ook al even geen groot stuur aangeraakt.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:10 schreef Redbaron het volgende:
Heuj. Weer leven in de brouwerij!
Komt mooi uit om te melden dat ik gister voor Lesscher uit Saasveld ben begonnen.
Met een 9mnd contract
Ik heb nog maar 2trailers erachter gehad en daar was niets mis mee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hebben ze nog steeds die ouwe meuk trailers of is er al wat nieuws gekomen?
Thnx!quote:
Mooi man! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Tijd voor een update.
Inmiddels heb ik het 2e halfjaar contract binnen en heb ik mn MAN verruild voor een nieuwere verlengde Daf cf met een ton ervaring en Co2 koeling. Een soort bonus zeg maar vanwege schadevrij rijden.
Werkt die CO2 koeling dan elektrisch of wat?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Thnx!
Btw, Co2 koeling is leuk, geen monotoom gebrom van een dieselmotor boven je.
Maar die kinderziektes...allejezus... daar wordt je soms best moe van.![]()
Maar goed, het word de toekomst.
Deze ruil was wel goed, geloof mijquote:Op maandag 26 maart 2012 16:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Werkt die CO2 koeling dan elektrisch of wat?
En een MAN inruilen voor een DAF is geen vooruitgang hoor![]()
is de CO2 koeling voor de vrachtwagen of voor de laadruimte? Want in dat eerste geval heb je geen koeling nodig in de winter?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Deze ruil was wel goed, geloof mij
De CO2 koeling gaat via de accu van de vrachtwagen. Zodra het op contact is gaat de koeling werken. Als de koeling wil ontdooien pakt de koeling het koelvloeistof van de wagen om te verwarmen.
Ik voorzie nu al problemen in de wintermaanden om dat de koeling energie pakt van de accu. Maar dat wordt weer een ander probleem.
Voor de laadruimte wordt de CO2 koeling gebruikt. Zowel voor koel(+5) als vriesruimte(-22)quote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef gateway het volgende:
[..]
is de CO2 koeling voor de vrachtwagen of voor de laadruimte? Want in dat eerste geval heb je geen koeling nodig in de winter?
Trouwens, in de winter zal de koeling voor de laadruimte ook wel niet zo vaak aanslaan?
Hoe fiksen ze dat dan in de winter, als het buiten continu min 10 is? wordt de laadruimte dan verwarmd dmv de koelvloeistof om de temp op peil te houden, of maakt het dan niet uit als het daar wat kouder wordt als de bedoeling is? Lijkt me niet relaxed als je bloemen stijf bevroren raken +quote:Op maandag 26 maart 2012 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Deze ruil was wel goed, geloof mij
De CO2 koeling gaat via de accu van de vrachtwagen. Zodra het op contact is gaat de koeling werken. Als de koeling wil ontdooien pakt de koeling het koelvloeistof van de wagen om te verwarmen.
Ik voorzie nu al problemen in de wintermaanden om dat de koeling energie pakt van de accu. Maar dat wordt weer een ander probleem.
Over het algemeen valt dat wel mee in de winter. De temperatuur in het koelgedeelte kan dan weleens 3 graden worden, maar dat is niet erg. Als het onder het vriespunt zou komen wordt er idd verwarmt met kvs van de bakwagen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe fiksen ze dat dan in de winter, als het buiten continu min 10 is? wordt de laadruimte dan verwarmd dmv de koelvloeistof om de temp op peil te houden, of maakt het dan niet uit als het daar wat kouder wordt als de bedoeling is? Lijkt me niet relaxed als je bloemen stijf bevroren raken +
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |