Tim afschrijven? Tim heeft geschreven in de boot (dacht ik), en dat was heel onduidelijk, Tim heeft met Frits afgesproken om of geld, of jokers te pakken. Het maakte voor hem niet uit of dat geld was of niet, aangezien Frits sowieso geld zou pakken als hij jokers zou pakken (snap je het nogquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:09 schreef Jabberwocky het volgende:
Toch zou het heel raar zijn als Tim de mol is. Deze aflevering kun je er volgens mij drie gewoon afschrijven: Marit, Tim en William. Als mol is het zo makkelijk om een joker te pakken zonder dat het opvalt, dan ga je toch niet voor ¤1000? Marit verdacht ik toch al niet sinds de brug, maar dit was een mooie bevestiging.
Misschien vindt hij het niet erg als Frits wint of hem verdenkt omdat hij het hem gunt om te winnen? Maar ik vind het ook raar hoor dat hij de joker niet aanneemt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:58 schreef Jabberwocky het volgende:
Als mol kun je die joker ook wel aanpakken om minder verdacht te lijken, nu krijg je toch rare vragen als je een joker afstaat. En dat is een betere manier van minder verdacht lijken voor een mol, dan ¤1000 de pot in helpen terwijl je dat makkelijk kunt voorkomen. Bij Frits was de kans groot dat hij voor het geld zou gaan, maar niet 100% zeker, als je het zelf pakt is het dat wel. Dat is toch wel erg onmols.
Maar de redactie heeft 'm wel erg naar voren geschoven los van dat geld pakken, ja. Ik blijf nog even bij Liesbeth. Met Hadewych als back-up (net als Patrick vorig jaar in het begin nog niet veel van gezien, maar ze doet ook niks goed).
Dat zou toch een beetje flauw zijn, vond ik in dat seizoen met Inge ook. Lekker je best doen als mol omdat er een opdracht komt waarin je alles toch wel kan verzieken. Dan hangt het dus allemaal aan die ene opdracht vast, dat is toch minder leuk dan continu sneaky te werk gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:02 schreef megamandy het volgende:
Dat hij voor de enveloppe gaat klopt ook niet inderdaad, of er komt binnenkort weer een veiling.
Hadewych zat ook bij het team dat moest raden. Perfecte plek voor een Mol, want als je iets niet kunt lezen, kun je ook geen geld verdienen.quote:
Hoezo is Frits de enige die geen geld verdiend heeft? En wat beschouw jij als geld verdienen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:22 schreef Zocalo het volgende:
Frits had een aantal opvallende dingen deze aflevering, moet alleen nog eens terug kijken om het te benoemen. Maar het weggeven van de jokers is er een van. Bovendien de enige die in deze aflevering geen geld verdient heeft.
De beelden van de test die je krijgt zijn van een test gemaakt door een productielid. Dus wat je hoort en ziet staat lang niet altijd in verhouding met elkaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:46 schreef Zocalo het volgende:
Hmm, dat is waar. Bij die bootopdracht zat ik meer aan het eind op te letten.
Wat me opviel: Bij de executie zei Liesbeth dat ze Frits aan het verdenken was. Waarom, waarom, druk je dan als antwoord op de vraag van het geslacht van de Mol ' vrouw' ?
Dat werd vorig seizoen ook een aantal keer geopperd bij verdachtmakingen van kandidaten. Ik blijf erbij dat een mol dit niet zou doen (behalve als je een zwakke mol bent). Als je 1000 euro binnenhaalt omdat je weet dat je het later weer kunt verspelen, dan weet je ook dat als je 0 euro binnenhaalt, dat je dan later kunt zorgen voor -1000. Een goede mol pakt logischerwijs (en in dit geval vrij onopvallend ook nog eens omdat bijna iedereen ging voor de joker) een joker. Dus ik schrijf de drie geldpakkers ook af.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tenzij je er vanuit gaat dat je het geld binnenkort wel weer zal verliezen. Beetje goodwill kweken enzo. Hij was in ieder geval heel erg bezig om de torenopdracht te laten mislukken.
William pakte het daarvoor toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:44 schreef Zocalo het volgende:
Hoe wist Frits trouwens dat er geld in de envelop zat? Dat was helemaal nog niet bekend, en dat merkte Art ook op.
Zagen ze de reactie van degene die het als eerste pakte ofzo?
William pakte het als eerste en iedereen kon dat gewoon zien wat er daar gebeurde.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:44 schreef Zocalo het volgende:
Hoe wist Frits trouwens dat er geld in de envelop zat? Dat was helemaal nog niet bekend, en dat merkte Art ook op.
Zagen ze de reactie van degene die het als eerste pakte ofzo?
6 theorie vind ik geloofwaardiger op dit moment.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:33 schreef MrManiak het volgende:
Heeft er iemand nog een interessante theorie of toevoeging op de 15-theorie?
Heb je daar dan een toevoeging op?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
6 theorie vind ik geloofwaardiger op dit moment.
Ja, het getal vorige week met die rooksignalen was 42 63.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:13 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Heb je daar dan een toevoeging op?
Klopt, Liesbeth zou afvallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:14 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoe zit het nu met dat ''uitgelekte'' plaatje waarop alle kandidaten stonden met welke aflevering ze afvielen. Hoor er niets meer over, dus neem aan dat die niet klopt?
Vind ik op zich nog logisch hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:16 schreef MrManiak het volgende:
Over vijftien minuten gaat de special online. Alvast een sneak preview naar de meest belachelijke theorie van de week:
De meest belachelijke theorie: Week 3
De theorie van deze week komt van het forum van WieIsDeMol.com, met dank aan Jane voor het crossposten op FOK!:
Voor de Anne-Marie liefhebbers heb ik de volgende theorie in de aanbieding, ergens anders gevonden tijdens de lange minuten dat dit forum eruit lag:
Van Plerikna (Mamaloe) kun je april maken, je houdt drie letters over > 3 april > geboortedatum van Anne-Marie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |