Maak je d'r toch een handtas van?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:39 schreef MaJo het volgende:
Noa is inderdaad nog lastiger dan G. Hij kan nog heen en weer pendelen, dat is met haar wat moeilijker
Ja leuk he? Vooral omdat het met die cruisboot net zo gegaan isquote:
Niet grappigquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak je d'r toch een handtas van?
[ afbeelding ]
Uhuhquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja leuk he? Vooral omdat het met die cruisboot net zo gegaan is
Ohquote:
Ik ben niet voor niets vegetarier, ik voel me al schuldig als ik in de tuin een worm in tweeën hakquote:
Handjes boven de dekens het stuur he?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:41 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb een volvo
en nu ga ik naar huis, met diezelfde volvo
Gewoon af en toe rauw vlees eten. Goed voor de wormenstand.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets vegetarier, ik voel me al schuldig als ik in de tuin een worm in tweeën hak
Oh, dus vegetariers gooien ook gelijk hun humor over boord?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets vegetarier, ik voel me al schuldig als ik in de tuin een worm in tweeën hak
Daar heb ik een hond en kat voorquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gewoon af en toe rauw vlees eten. Goed voor de wormenstand.
Waarom ben je vegetarier eigenlijk?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik een hond en kat voorEn dan heb ik er geen enkele moeite mee om de wormenpopulatie eens in de zoveel tijd te decimeren
Meh, het is meer het ontbreken van humor op sommige punten, maar je geen zorgen, het wordt gecompenseerd door ruim voldoende zelfspotquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus vegetariers gooien ook gelijk hun humor over boord?
Ik kwam erachter dat vlees beest was en dat wilde ik niet. Dat was de hele motivatie, ik zat nog op de basisschoolquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom ben je vegetarier eigenlijk?
valt wel mee... haha. Ik moet maar eens gaan leren hier weg te blijven als ik gedronken heb maarja dan is het juist zo gezellig hier want mensenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat vlees beest was en dat wilde ik niet. Dat was de hele motivatie, ik zat nog op de basisschool![]()
Sindsdien zijn er allerlei motivaties geweest en nog een radicaal veganistische puberperiode, momenteel zie ik gewoon geen reden om wel vlees te eten.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
valt wel mee... haha. Ik moet maar eens gaan leren hier weg te blijven als ik gedronken heb maarja dan is het juist zo gezellig hier want mensen
In compleet ander nieuws: vanochtend toewijzing van Univé voor volledige vergoeding van de operatie gekregen.... dus chop chop!
Ach, wellicht had je anders met Pepe liggen vozen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
valt wel mee... haha. Ik moet maar eens gaan leren hier weg te blijven als ik gedronken heb maarja dan is het juist zo gezellig hier want mensen
Dat geeft een andere dimensie aan American Chopper.quote:In compleet ander nieuws: vanochtend toewijzing van Univé voor volledige vergoeding van de operatie gekregen.... dus chop chop!
Op school, wtf? Wat is er mis met opvoeding? Ik verwacht niet dat mijn kinderen vegetariër worden, wel dat ze weten wat ze eten, zowel op het gebied van beest als plant. Wat ze er verder mee doen moeten ze zelf weten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden kinderen op school geleerd waar vlees vandaan komt. Dat het dus niet uit een fabriek komt.
Er zijn er behoorlijk wat bij die het opeens goor vinden omdat het van een beest blijkt te zijn
waarschijnlijk al snel in juniquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Wanneer ga je het laten doen?
Neuh die is wel gewoon langsgekomen maar zo als ik al zei, ze moeten dus niks van me hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, wellicht had je anders met Pepe liggen vozen.
[..]
Dat geeft een andere dimensie aan American Chopper.
Ik hou het op een 'normale' D denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik hou het op een 'normale' D denk ik.Welke cup heb je nu? Ik zou inderdaad ook niet te klein gaan, dat lijkt me ook heel raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik weet dus echt niet precies wat ik hebquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke cup heb je nu? Ik zou inderdaad ook niet te klein gaan, dat lijkt me ook heel raar
Opvoeding? Wat is dat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op school, wtf? Wat is er mis met opvoeding? Ik verwacht niet dat mijn kinderen vegetariër worden, wel dat ze weten wat ze eten, zowel op het gebied van beest als plant. Wat ze er verder mee doen moeten ze zelf weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lomografie is wel een aparte tak hoor...quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik schiet nu met een Diana F+
Volgens mij komen toques in "one size fits all"quote:
No thx, ik geloof wel dat ik zo ongeveer op het gemiddelde zitquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij komen toques in "one size fits all"
In de winkel kun je het op laten meten in geval van twijfel:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Whiteguy op 19-01-2012 17:41:02 ]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
No thx, ik geloof wel dat ik zo ongeveer op het gemiddelde zit
Heh, net op RTL7:
'Een van onze onderzoeksjournalisten heeft uitgezocht wie er in welke auto's het vaakst en het hardst...'Mercedes, rond de 50 jaar, in AlmereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ben ik even blij dat ik niet in Almere woon...quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mercedes, rond de 50 jaar, in Almere
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
No thx, ik geloof wel dat ik zo ongeveer op het gemiddelde zit
Heh, net op RTL7:
'Een van onze onderzoeksjournalisten heeft uitgezocht wie er in welke auto's het vaakst en het hardst...'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja Bart, hoe durf je het te vragen...
Maar ik denk inderdaad dat er na een klik op 'Download catalogus' een script start die de teksten van verschillende onderdelen bij elkaar harkt en er één PDF (via tussenstap (Word of eigen tool), waarbij een index gegenereert wordt) van maakt...
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets maakt die index op maat, whatever that may be (script, dedicated tool).
Had Word genoemd omdat dat iets is wat herkenbaar is en ook indexen kan genereren...
Ik zal de info doorpassen, want kan dat zelf toch niet bouwenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De server genereert gewoon een PDF vanuit de database.
Daar hoeft geen tussenstap als Word voor te zijn.
Zo te zien maken ze gebruik van http://www.stitchcms.nl/ dus waarschijnlijk zit daar een module in die het genereert.
Maar met PHP zijn er ook legio opties.
ja praat me er niet van. Ok nog es zwart wit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lomografie is wel een aparte tak hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ik vind het ook verschrikkelijk. Enorm onduidelijk, rommelig. Ik ben dan ook nog niet overgestapt. Maar soms zie ik iemand die dat wel gedaan heeft en dan klik ik die gelijk weg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:58 schreef Soempie het volgende:
Ik snap niks van die nieuwe weergave op facebook.Heel onoverzichtelijk vind ik het.
Ja natuurlijk. Er zullen allerlei scripts opstaan voor klanten en die hoef jij niet te zien van zequote:Op donderdag 19 januari 2012 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zal de info doorpassen, want kan dat zelf toch niet bouwenthanks
Edit: de link naar stitchcms.nl geeft een 403 error
Dat moet je ook voor jezelf houdenquote:
Je hebt er toch zelf voor gekozen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja praat me er niet van. Ok nog es zwart wit.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar soms zie ik iemand die dat wel gedaan heeft en dan klik ik die gelijk weg.
nee hoor was een opdrachtquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt er toch zelf voor gekozen?
[..]
ja! Ik heb 'm ook. Geloof ik. Maar vooral vanwege die awesome foto/afbeelding die je erbij kunt plaatsenquote:
Ik zie je losse update gewoon hoorquote:
het was erg wennen, maar dan is eht allemaal bestquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie je losse update gewoon hoor
Maar zoals gezegd: de nieuwe layout is ruk
Dat was geen bekentenis hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet je ook voor jezelf houden
Tegenwoordig kan je dat heel makkelijk uitzetten gelukkigquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben sowieso nooit vriendjes geworden met facebook, en al die idiote Farmville- of wat voor spel dan ook-mededelingen tussendoor helpen niet.
Die drie kerels hebben het wel getroffen qua man/vrouw verhoudingquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]Leuk, even op de klassenfoto
Dat wel, maar met een hondenriem om je hals lijkt me ook weer niet alles.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die drie kerels hebben het wel getroffen qua man/vrouw verhouding
Hoe zit het met het gezicht van die ene net boven die jongen met de stropdas?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:05 schreef Etcetera het volgende:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe zit het met het gezicht van die ene net boven die jongen met de stropdas?
Ik had het dus ook bij jou vanmiddag en net bij MM.quote:
Dat was -ook- het tweede wat ik dacht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
het wordt een hele dure hobbyquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Van de week was ik trouwens even in een fotozaak. Wat me opviel wat het aantal fotorolletjes.
Achter de balie hingen ergens rechtsonder twee soorten rolletjes. Bij elkaar nog 30 stuks
Logisch, als je je boetequota wilt halen, ga je in het Westen flitsen. Meer auto's.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef TradeMarkie het volgende:
wel mooi om te zien dat er op het markermeer ook behoorlijk veel mensen te hard rijden.
Moet ook wel, want zonder genoeg snelheid haal je de overkant niet natuurlijk
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
quote:
Ik vermoed een huidkleurige ooglapquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was -ook- het tweede wat ik dacht.
Ik kan je er zo 1, 2, 3 niet uithalen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:05 schreef Etcetera het volgende:
Huilde Lennon of jij?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook de nieuwe timeline op Facebook. Even wennen maar ik vind het wel mooier.
Nou, dat was een succes in de plusklas, NOT. Lennon luisterde nergens naar, was aan ouwehoeren, wilde niet bij mij zitten! Wilde niet rustig bij Twan zitten... Na ruim 5 minuten heb ik hem aan z'n arm meegesleurd naar de gang, jas aangedaan en huilendnaar mijn ouders gebracht. Pff wat is hij tegendraads de laatste dagen.
Ik kwam 'm wel toevallig tegen en mijn geheugen is primaquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit komt niet toevallig nu bij jou vandaan...
die is inderdaad weer goed bedachtquote:
Ja, ik ga ook maar weer kijken, was vorige week leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:32 schreef MaJo het volgende:
Zo weer wakkerWas in slaap gevallen op de bank
Zo WIDM
Lennon... Ik was alleen maar boos. En geïrriteerd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huilde Lennon of jij?
Soempie, lees je wel mee en trek je hier lering uit?
Wij zitten ook weer klaar!! Zo'n leuk programma.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:32 schreef MaJo het volgende:
Zo weer wakkerWas in slaap gevallen op de bank
Zo WIDM
'Ik ga geen dieren met een Z doen, dan weet ik alleen zeehond'quote:
Maargoed, het was mij al redelijk duidelijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:
zeeleeuw, zeekoe, zeeegel, zeekomkommer
Het komt in elk geval dichterbijquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:05 schreef Nico_S. het volgende:
Etcie, ik heb even wat terug zitten lezen. Begrijp ik goed dat jouw baan zo goed als zeker is? Zo ja, gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het komt in elk geval dichterbijwe zijn van een intentieverklaring nu onderweg naar een goedkeuring om me aan te nemen
![]()
Thanks!
Op zich bekend en leuk, maar om blind zelf iets in elkaar te brouwen waar je ook nog fiks voor moet betalen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Etcetera het volgende:
Voor de whisky liefhebbers: http://www.whiskyblender.com
Denk ik.
Je krijgt van mij een pluspunt voor die postquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Etcetera het volgende:
Als je maar de kansen grijpt die je worden aangeboden
En nu grijp ik de kans om te gaan slapen
Weer nachtdienst?quote:
quote:
Ga je ook nog wel eens naar de kazerne of alleen beveiliging op het moment? Hoor je alleen nog maar over nachtdienstenquote:
Maandag weer dagdiensten. Dus normaal aan de slag.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga je ook nog wel eens naar de kazerne of alleen beveiliging op het moment? Hoor je alleen nog maar over nachtdiensten
Ah okquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maandag weer dagdiensten. Dus normaal aan de slag.
Nee, wisselt nu regelmatig. Maar dat is wel lekker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okZijn de nachtdiensten nog steeds op dezelfde plek?
Een beetje afwisseling is altijd goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, wisselt nu regelmatig. Maar dat is wel lekker.
De schatkist is bijna leeg dus de oefeningen staan helaas op een lager pitje. Maar er zit nog wel wat in de pijplijn. Schotland staat geloof ik weer op de rol.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een beetje afwisseling is altijd goed
Doe je ook nog wel eens oefeningen? Een vriend van me moet binnenkort naar Noorwegen, misschien ken je hem wel
Ik weet niet eens wie er eigenlijk allemaal bij mij op dezelfde verdieping zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De schatkist is bijna leeg dus de oefeningen staan helaas op een lager pitje. Maar er zit nog wel wat in de pijplijn. Schotland staat geloof ik weer op de rol.
En Noorwegen is tof!![]()
Geen idee of ik die vriend ken. Ik heb 60000 collegae. En ik moet bekennen dat ik ze niet allemaal ken.
De kans is ook wel klein maar als jullie dezelfde oefeningen doen dan is de kans wel aanwezigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De schatkist is bijna leeg dus de oefeningen staan helaas op een lager pitje. Maar er zit nog wel wat in de pijplijn. Schotland staat geloof ik weer op de rol.
En Noorwegen is tof!![]()
Geen idee of ik die vriend ken. Ik heb 60000 collegae. En ik moet bekennen dat ik ze niet allemaal ken.
Dan ken ik hem waarschijnlijk niet. Ik ken geen juristen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
De kans is ook wel klein maar als jullie dezelfde oefeningen doen dan is de kans wel aanwezigHij is trouwens jurist in het leger
Geen enkele?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ken ik hem waarschijnlijk niet. Ik ken geen juristen.
Nope. Dat is een bedrijfstak binnen Defensie waar ik geen contact mee heb. Die gasten in het veld spotten is net zo zeldzaam als een poema op de Veluwe.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope. Dat is een bedrijfstak binnen Defensie waar ik geen contact mee heb. Die gasten in het veld spotten is net zo zeldzaam als een poema op de Veluwe.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:07 schreef MaJo het volgende:
Cobra een vraag in de AKQ die jij waarschijnlijk wel weet
En eigenlijk moet je voor het mooie even geweest zijn voordat de hele EK supporter massa er doorheen gestampt is...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:47 schreef Cobra4 het volgende:
Dat bezoeken lijkt mij ook erg indrukwekkend.
Glas whisky naar binnen werken en onder de wol kruipen. Ben je morgen weer beter.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:57 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde morgen proberen om weer te gaan werken maar ik heb fikse verhoging dus laat ik maar nog een dagje uitzieken
Ik denk in dit geval gewoon uitziekenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Glas whisky naar binnen werken en onder de wol kruipen. Ben je morgen weer beter.
Nog tips nodig?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:12 schreef Whiteguy het volgende:
Overigens ben ik volgende week nog wel relatief dichtbij, dan zit ik in Kopenhagen.
Misschien dat een paar van die Deense meisjes uit de klas van 1996 inmiddels daar naartoe verhuisd zijn
Euh?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh nee, die zat weer in z'n ritme
Net geweest. Nu even: gun Sven z'n in slaap val tijd.quote:
quote:
Lering? Ik kan Mattís moeilijk terug stoppen.quote:Soempie, lees je wel mee en trek je hier lering uit?
Tja, oordopjes zijn nu natuurlijk ook geen optie. Anders horen jullie die kleine niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Net geweest. Nu even: gun Sven z'n in slaap val tijd.We snurken alle drie en alleen Sven kan er niet van slapen als ik snurk.
Dinsdag moet ik naar de huisarts en dan kan ik eindelijk iets krijgen. Heb het overdag en 's nachts nog steeds benauwd namelijk en tijdens de zwangerschap kon de huisarts me niet helpen.
Jij druk aan het werk?
Docu over gezien. Lijkt me echt heel indrukwekkend inderdaad. Sven is leest er veel over, ga hem morgen even op je post wijzen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
Zojuist even COD:MW gespeeld, en gek genoeg wil ik nu alleen maar meer langs chernobyl/pripyat. Lijkt me wel heel indrukwekkend om daar een keer geweest te zijn.
Oh en als je wilt weten wat er dat groene spul tussen je tuin tegels doet als je het 25 jaar laat zitten:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
Erg druk. Ik zit op youtube maar weer even flink te lachen om BBC Comic Relief en Sport Relief filmpjes.
Samen op stap?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:06 schreef Soempie het volgende:
Ik snurk door oordopjes heen.![]()
Waar zijn wyccie en B. eigenlijk de afgelopen dagen?
Truste.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:08 schreef Soempie het volgende:
waardeloos dit trouwens, zit bijna met m'n snufferd in m'n beeldscherm. Toch maar eens denken over een bril voor de nachten.![]()
En weer slapen.
He rub.quote:
Je tweelingbroer toch?quote:
Misschien moet ik toch eens een kloon aanmaken danquote:
Ja, ik zit bijna in mijn broek te pissen van het lachen door die Comic Relief filmpjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:17 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch eens een kloon aanmaken dan![]()
Alles wel?
Dan ga je dat toch even tegen haar zeggen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Royally pissed... ik was al 4 uur aan het werk op een computer van school, in een soort prive kantoortje wat studenten kunnen gebruiken, naast een gewoon computer lab. Je kan het reserveren, maar dat doe ik nooit, ik kijk gewoon altijd op het schema of er iets geplanned staat en voor vandaag was dat niet het geval. Ben ik even tien minuten thee halen, nadat ik de assistent gewaarschuwd had, kom ik terug is al mijn werk verplaatst en zit er een of andere studente op mijn plek die het kennelijk gereserveerd had maar dat staat dus nergens. En onze schoolcomputers slaan wel op op de desktop, maar dat verdwijnt nadat je de computer opnieuw opstart, iets wat studenten automatisch doen nadat ze klaar zijn. Als ze dat dus doet, ben ik al mijn werk kwijt
back up heeft weinig zin want als je dus opstart gaat eht weg. ik moet het naar mezelf mailen of USB. reserveren, inderdaad. En ik heb het ook gezegd. Gelukkig is alles goed gekomen, maar ik had echt zoiets van... had even vijf minuutjes gewacht...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:46 schreef Cobra4 het volgende:
En de volgende keer reserveren en regelmatig een back-up maken?
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
back up heeft weinig zin want als je dus opstart gaat eht weg. ik moet het naar mezelf mailen of USB. reserveren, inderdaad. En ik heb het ook gezegd. Gelukkig is alles goed gekomen, maar ik had echt zoiets van... had even vijf minuutjes gewacht...
Daar is niks wanhopigs aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 05:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Ik ben eigenlijk nog wanhopiger: als ik op een openbare PC kom en ik neem pauze, dan sluit ik alles af.
Ritme? Welk ritme?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 06:30 schreef Soempie het volgende:
Ofy, dat doe ik ook altijd. Tenzij het druk is, dan laat ik alles wel aan, maar neem ik alles wat belangrijk is mee.
Nem, je gaat straks naast Mattís in bed liggen?Hoe zit het nou met je ritme?
Oke, ik hoop ik ook.quote:
niet mee eens, je had moeten reserverenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
back up heeft weinig zin want als je dus opstart gaat eht weg. ik moet het naar mezelf mailen of USB. reserveren, inderdaad. En ik heb het ook gezegd. Gelukkig is alles goed gekomen, maar ik had echt zoiets van... had even vijf minuutjes gewacht...
Dat is ook waarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet mee eens, je had moeten reserveren
Wat een stomme griet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 06:58 schreef Nembrionic het volgende:
Check die dude!
http://www.vkmag.com/maga(...)uitse_dschungelcamp/
De koffie?quote:
Die videosquote:
Ja..maar ik vind het wel grappig hoe hij reageertquote:
zag de video pas toen Soemp replyde, de koffie dusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die videos
[..]
Ja..maar ik vind het wel grappig hoe hij reageert
En dan op het laatst even snel voelen
Ik denk dat mannen eerder die vent stom vinden en vrouwen eerder haar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ja..maar ik vind het wel grappig hoe hij reageert
En dan op het laatst even snel voelen
Studenten zelf reserveren eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet mee eens, je had moeten reserveren
je lijkt nu meer zo'n Duitser die alvast een handdoek op een stoel legt
doet niets aan mijn opmerking af. En schema's wijzigenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Studenten zelf reserveren eigenlijk nooitEn ik had gewoon het schema gechecked.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De gemiddelde mens vindt jou wagen waarschijnlijk maar een koektrommel
en zeker geen koekblikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klopt, ik heb maar een kleine Volvo
Jammer van die bollen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 06:58 schreef Nembrionic het volgende:
Check die dude!
http://www.vkmag.com/maga(...)uitse_dschungelcamp/
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 06:59 schreef Nembrionic het volgende:
En deze is voor de mannen. Als vervolg op de witte broek.
http://www.vkmag.com/maga(...)_dampende_sex_wordt/
Yep, niks mis mee.quote:
quote:
En Davina en Keira natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]Chef! George Michael
Ron en Draco
![]()
Gordon Brown was ook schitterend.quote:
Mogguh MaJo.quote:
Nope. Ken Comic Relief vooral door de naam eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je de Comic Relief Masterchef al gezien?
Heb je al Strepsils gehaald?quote:
Ik ken ze alleen van naam en de recepten ieder jaar in de Good Foodquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope. Ken Comic Relief vooral door de naam eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope. Ken Comic Relief vooral door de naam eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen van naam en de recepten ieder jaar in de Good Food
Lijkt me lastig om het publiek inderdaad zover te krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:51 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Als dát nou eens zou werken, ben heel benieuwd naar de uitslag...
Zinnige demonstratie, helaas koop ik zo nu en dan een tijdschrift.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:51 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Als dát nou eens zou werken, ben heel benieuwd naar de uitslag...
Ook al gelezen dat het helemaal niet zinnig is, want na die maand zullen de verkopen weer dik stijgen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zinnige demonstratie, helaas koop ik zo nu en dan een tijdschrift.
Heb keelspul van A. Vogel en dropjes, dat gaat primaquote:
Je bent dus weer aan het werk?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb keelspul van A. Vogel en dropjes, dat gaat prima
Nope nog wel een dagje thuis, dat leek me wel verstandigquote:
Ah, Vogel helpt dus geen reet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope nog wel een dagje thuis, dat leek me wel verstandig
Topic erover leverde wel een geniale uitspraak opquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:31 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of de vegetariër in kwestie gelooft in water met geheugen en of die vegetariër het als verwerpelijk beschouwt om de herinnering aan een eend te eten.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Topic erover leverde wel een geniale uitspraak op
[..]
quote:
Misschien ben je wel allergisch voor Noa?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:34 schreef MaJo het volgende:
Misschien komt het wel omdat Noa steeds als een sjaal om mijn nek ligt en daarmee mijn keelpijn verzacht
Het beste medicijn ter wereld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En voor ik het vergeet: Placebo-effect FTW
je bedoelt Boa?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:34 schreef MaJo het volgende:
Misschien komt het wel omdat Noa steeds als een sjaal om mijn nek ligt en daarmee mijn keelpijn verzacht
Nee dank jequote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bijzonder opsporings ambtenaar rond je nek?
[ afbeelding ]
No wayquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien ben je wel allergisch voor Noa?
quote:
Niet? Ben je ziek geweest terwijl dat die éénhapscracker poes in huis was?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik laat de heren van Top Gear mijn tuin niet onderhouden denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Spoiler geplaatst. Etcie kijkt de aflevering nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
wil je geen fontein dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik laat de heren van Top Gear mijn tuin niet onderhouden denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik vind dat er betere manieren zijn om ongewenst groen te verwijderen dan door middel van een shotgunquote:
Dan zou ik nonstop verkouden moeten zijn en dat is niet zoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet? Ben je ziek geweest terwijl dat die éénhapscracker poes in huis was?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
LB, niet in de spoiler kijken!!!
Voor de overigen: de ontknoping van de serie die ik hier laatst voor LB heb gepost. Het resultaat van 8 maanden lang één keer per week oefenen door dames die zelden gezongen hebben.Mijn God, kan er niet voor hooggesloten kleding met lange mouwen gekozen worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Was je verkouden terwijl Noa op het logeeradres was?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zou ik nonstop verkouden moeten zijn en dat is niet zo
Nope. G. welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was je verkouden terwijl Noa op het logeeradres was?
Tadaaa!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope. G. welEn nog steeds na 3 weken
Ik vind het wel tof dat zij dat niet wil verbergen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:03 schreef Mark het volgende:
[..]
Mijn God, kan er niet voor hooggesloten kleding met lange mouwen gekozen worden?
Echt nietquote:
Mijn ogen bloedenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat zij dat niet wil verbergen.
Neuh, dat gaat niet op bij een baby poes.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt nietDan zouden we de eerste 6 maanden ook last gehad moeten hebben
Nope. Allergie kan onstaan, ook na verloop van tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt nietDan zouden we de eerste 6 maanden ook last gehad moeten hebben
Lang leve Top Gear!!!quote:
Niet kijken dan. Alleen luisteren.quote:
quote:
Is Sir Steve er al?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:12 schreef Etcetera het volgende:
En nog een keer dat schuurtje![]()
En die polen kijken er een beetje naar![]()
Ik ken het niet, en eerlijk gezegd nodigt dit niet echt uit om me er in te verdiepen, sorry.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Met kennis van de voorgeschiedenis misschien wel?
Ok. Deze al bekeken?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ken het niet, en eerlijk gezegd nodigt dit niet echt uit om me er in te verdiepen, sorry.
Meer Comic Relief!
Dat kan, maar ik woon al mijn hele leven met katten en het zou vreemd zijn als ik dan nu opeens allergisch benquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope. Allergie kan onstaan, ook na verloop van tijd.
Alles kan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik woon al mijn hele leven met katten en het zou vreemd zijn als ik dan nu opeens allergisch ben
Wim Kan Kon!quote:
En toch kan het hoor. Ik heb ook nooit last gehad, totdat ik zelf een tijdje poezen had. En ik heb het nu nog steeds. De ene keer is het erger dan de andere keer. Bij mij is nu allergische astma geconstateerd. Ik heb daar een "pufje" en neusspray voor en bijna nooit meer last. Ook ben ik er ooit voor naar homeopaat geweest, dat heeft ook goed geholpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik woon al mijn hele leven met katten en het zou vreemd zijn als ik dan nu opeens allergisch ben
En Smithy?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:38 schreef Etcetera het volgende:
Top Gear was grappiger dan Masterchef
Smithy was ook leukquote:
Pfff, jij bent een ster in het je zelf aanpraten van ziektes. Heb je mij niet voor nodig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:39 schreef MaJo het volgende:
Jongens Cobra zit me een allergie aan te praten die niet bestaat
Nu bezigquote:
Das niet aardigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff, jij bent een ster in het je zelf aanpraten van ziektes. Heb je mij niet voor nodig.
Ik heb hem nooit ontmoet, maar ik mag hem nu al.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Smithy was ook leukVooral G. lag in een deuk want die kent de spelers beter
De dubble blink zie je dus ook al niet?quote:
Zeg dat tegen m'n zusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:39 schreef MaJo het volgende:
Die zie ik wel maar in grapjes zit vaak de waarheid verborgen en ik snap niet waarom je dat zegtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De dubble blink zie je dus ook al niet?
Wanneer ben je voor het laats bij de oogarts geweest?
Mijn vorige huisgenoot was zo allergisch voor katten dat we geen kat konden nemen. Prima zou je denken, totdat ze een vriend kreeg met katten en haar allergie was als sneeuw voor de zon verdwenen. Nu heeft ze zelf twee kattenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zeg dat tegen m'n zusdie is allergisch voor behaarde dieren
Geen behaarde poes in dat geval!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zeg dat tegen m'n zusdie is allergisch voor behaarde dieren
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die zie ik wel maar in grapjes zit vaak de waarheid verborgen en ik snap niet waarom je dat zegt
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:39 schreef MaJo het volgende:
Jij begint over de allergie en dat ik goed ben in het mezelf aanpraten van ziektes. Dat klopt dan toch nietquote:
Daar zat deze post nog tussen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij begint over de allergie en dat ik goed ben in het mezelf aanpraten van ziektes. Dat klopt dan toch niet
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:39 schreef MaJo het volgende:
Jij kunt gedachten lezen!!quote:
Ik denk dat jij het veel serieuzer opvat dan dat C4 het bedoelde, en dat C4 zich een beetje onfortuinlijk uitrduktequote:
In mijn geval correct.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het veel serieuzer opvat dan dat C4 het bedoelde, en dat C4 zich een beetje onfortuinlijk uitrdukte
Dat weet ik ook wel en ik ben ook een beetje prikkelbaar omdat ik niet lekker benquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het veel serieuzer opvat dan dat C4 het bedoelde, en dat C4 zich een beetje onfortuinlijk uitrdukte
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:18 schreef Cobra4 het volgende:
En Etcie? Weet jij zeker dat jij de juiste beroepskeuze hebt gedaan?
Mediator is wel iets voor jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |