Maak je d'r toch een handtas van?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:39 schreef MaJo het volgende:
Noa is inderdaad nog lastiger dan G. Hij kan nog heen en weer pendelen, dat is met haar wat moeilijker
Ja leuk he? Vooral omdat het met die cruisboot net zo gegaan isquote:
Niet grappigquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak je d'r toch een handtas van?
[ afbeelding ]
Uhuhquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja leuk he? Vooral omdat het met die cruisboot net zo gegaan is
Ohquote:
Ik ben niet voor niets vegetarier, ik voel me al schuldig als ik in de tuin een worm in tweeën hakquote:
Handjes boven de dekens het stuur he?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:41 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb een volvo
en nu ga ik naar huis, met diezelfde volvo
Gewoon af en toe rauw vlees eten. Goed voor de wormenstand.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets vegetarier, ik voel me al schuldig als ik in de tuin een worm in tweeën hak
Oh, dus vegetariers gooien ook gelijk hun humor over boord?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets vegetarier, ik voel me al schuldig als ik in de tuin een worm in tweeën hak
Daar heb ik een hond en kat voorquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gewoon af en toe rauw vlees eten. Goed voor de wormenstand.
Waarom ben je vegetarier eigenlijk?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik een hond en kat voorEn dan heb ik er geen enkele moeite mee om de wormenpopulatie eens in de zoveel tijd te decimeren
Meh, het is meer het ontbreken van humor op sommige punten, maar je geen zorgen, het wordt gecompenseerd door ruim voldoende zelfspotquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus vegetariers gooien ook gelijk hun humor over boord?
Ik kwam erachter dat vlees beest was en dat wilde ik niet. Dat was de hele motivatie, ik zat nog op de basisschoolquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom ben je vegetarier eigenlijk?
valt wel mee... haha. Ik moet maar eens gaan leren hier weg te blijven als ik gedronken heb maarja dan is het juist zo gezellig hier want mensenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat vlees beest was en dat wilde ik niet. Dat was de hele motivatie, ik zat nog op de basisschool![]()
Sindsdien zijn er allerlei motivaties geweest en nog een radicaal veganistische puberperiode, momenteel zie ik gewoon geen reden om wel vlees te eten.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
valt wel mee... haha. Ik moet maar eens gaan leren hier weg te blijven als ik gedronken heb maarja dan is het juist zo gezellig hier want mensen
In compleet ander nieuws: vanochtend toewijzing van Univé voor volledige vergoeding van de operatie gekregen.... dus chop chop!
Ach, wellicht had je anders met Pepe liggen vozen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
valt wel mee... haha. Ik moet maar eens gaan leren hier weg te blijven als ik gedronken heb maarja dan is het juist zo gezellig hier want mensen
Dat geeft een andere dimensie aan American Chopper.quote:In compleet ander nieuws: vanochtend toewijzing van Univé voor volledige vergoeding van de operatie gekregen.... dus chop chop!
Op school, wtf? Wat is er mis met opvoeding? Ik verwacht niet dat mijn kinderen vegetariër worden, wel dat ze weten wat ze eten, zowel op het gebied van beest als plant. Wat ze er verder mee doen moeten ze zelf weten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden kinderen op school geleerd waar vlees vandaan komt. Dat het dus niet uit een fabriek komt.
Er zijn er behoorlijk wat bij die het opeens goor vinden omdat het van een beest blijkt te zijn
waarschijnlijk al snel in juniquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Wanneer ga je het laten doen?
Neuh die is wel gewoon langsgekomen maar zo als ik al zei, ze moeten dus niks van me hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, wellicht had je anders met Pepe liggen vozen.
[..]
Dat geeft een andere dimensie aan American Chopper.
Ik hou het op een 'normale' D denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik hou het op een 'normale' D denk ik.Welke cup heb je nu? Ik zou inderdaad ook niet te klein gaan, dat lijkt me ook heel raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik weet dus echt niet precies wat ik hebquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke cup heb je nu? Ik zou inderdaad ook niet te klein gaan, dat lijkt me ook heel raar
Opvoeding? Wat is dat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op school, wtf? Wat is er mis met opvoeding? Ik verwacht niet dat mijn kinderen vegetariër worden, wel dat ze weten wat ze eten, zowel op het gebied van beest als plant. Wat ze er verder mee doen moeten ze zelf weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lomografie is wel een aparte tak hoor...quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik schiet nu met een Diana F+
Volgens mij komen toques in "one size fits all"quote:
No thx, ik geloof wel dat ik zo ongeveer op het gemiddelde zitquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij komen toques in "one size fits all"
In de winkel kun je het op laten meten in geval van twijfel:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Whiteguy op 19-01-2012 17:41:02 ]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
No thx, ik geloof wel dat ik zo ongeveer op het gemiddelde zit
Heh, net op RTL7:
'Een van onze onderzoeksjournalisten heeft uitgezocht wie er in welke auto's het vaakst en het hardst...'Mercedes, rond de 50 jaar, in AlmereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ben ik even blij dat ik niet in Almere woon...quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mercedes, rond de 50 jaar, in Almere
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
No thx, ik geloof wel dat ik zo ongeveer op het gemiddelde zit
Heh, net op RTL7:
'Een van onze onderzoeksjournalisten heeft uitgezocht wie er in welke auto's het vaakst en het hardst...'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja Bart, hoe durf je het te vragen...
Maar ik denk inderdaad dat er na een klik op 'Download catalogus' een script start die de teksten van verschillende onderdelen bij elkaar harkt en er één PDF (via tussenstap (Word of eigen tool), waarbij een index gegenereert wordt) van maakt...
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets maakt die index op maat, whatever that may be (script, dedicated tool).
Had Word genoemd omdat dat iets is wat herkenbaar is en ook indexen kan genereren...
Ik zal de info doorpassen, want kan dat zelf toch niet bouwenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De server genereert gewoon een PDF vanuit de database.
Daar hoeft geen tussenstap als Word voor te zijn.
Zo te zien maken ze gebruik van http://www.stitchcms.nl/ dus waarschijnlijk zit daar een module in die het genereert.
Maar met PHP zijn er ook legio opties.
ja praat me er niet van. Ok nog es zwart wit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lomografie is wel een aparte tak hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |