Wordt er nu dan meer betaalde sex afgeleverd dan?quote:
Het overtollige vocht komt naar beneden Bos.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wordt er nu dan meer betaalde sex afgeleverd dan?
Ja, ze heeft het weer geredquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:00 schreef Pagan het volgende:
Goh, is Q nu eindelijk echt jarig?
[ afbeelding ]
Verpleging is vervangbaar, onze Q nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:21 schreef Pagan het volgende:
De vraag is of de verpleging het vannacht ook gered heeft.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verpleging is vervangbaar, onze Q niet
quote:
Ik stuur m wel een keer op of ik leg hem bij je stoelquote:
Jezus fuck, wat ie die leuk!quote:
Ja, het geluid moet aan!quote:
OHHHH wat enigquote:
Het hagelt hier nu. En het is loodgijs.quote:
Jaaaaaaaa, hij is echt tof he! Ik wilde niet wachten tot de zomer, hij hoort bij de zomer in mn agendaquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh thanks voor je prachtige kaartEn de toffe stickers
!
![]()
Ik denk dat ik de kaart ga inlijsten, zodat hij mooi blijft, zeehonden zijn echt m'n favorite
En ik zie de url achterop grootZUSDas geen toeval
welk hoedjequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OHHHH wat enig, en dat hoedje ook nog eens
grijs?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Het hagelt hier nu. En het is loodgijs.
VAN DIE EWAK HOND SCHELE ZWABBER!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
VAN DIE EWAK HOND SCHELE ZWABBER!!!!!!!!!!!!
ewoksquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, hoe heten die mormeltjes in dat bos nog es dan?
Sterf toch, wel ewak's ik ging ff aan mn starwarsfanskillz twijfelen, ik was al fan toen jij nog niet verwekt was, draakquote:
Waar komt dit uit, star trek, star wars, lord of the rings, harry potter?quote:
star warsquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar komt dit uit, star trek, star wars, lord of the rings, harry potter?
is het ook, als je Ewok wilt spellenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat EWAK een spelfout was, ergens
Op t eind van het filmpje doet er een hond mee verkleed als die!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar komt dit uit, star trek, star wars, lord of the rings, harry potter?
Ah dat had voor mij niks uitgemaaktquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is het ook, als je Ewok wilt spellen
SEE!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dat had voor mij niks uitgemaakt
Awwquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op t eind van het filmpje doet er een hond mee verkleed als die!
Ja, grijs natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
grijs?
Ja hier ook, en het was zooooooo lekker de afgelopen dagen.
Naja gisteren was het kouder, toen deed de wind echt zeer
Wat is dat nou weer? Kanobi? Yoda?quote:
dat is dus een ewokquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer? Kanobi? Yoda?
Val dood!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ewok / electrische wok, poteeto potaato
Ik heb hem ook in het klein gekeken, en zelfs ik als schele zag het hoedje, en ik ken niet eens die ewokkerettequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
nu em even fullscreen gedaan te heben zie ik het
MAAR JE SPREEKT HET UIT ALS EWAK HOOR!quote:
faalzwabberquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook in het klein gekeken, en zelfs ik als schele zag het hoedje, en ik ken niet eens die ewokkerette
maar, maar, op een scherm met hoge resolutie zijn die filmpjes kleinerquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook in het klein gekeken, en zelfs ik als schele zag het hoedje, en ik ken niet eens die ewokkerette
Het komt natuurlijk allemaal omdat je kleurenblind bent he?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar, maar, op een scherm met hoge resolutie zijn die filmpjes kleiner
Oh, ehh, ja, dat ook ja!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk allemaal omdat je kleurenblind bent he?
Heb je een bril ook?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar, maar, op een scherm met hoge resolutie zijn die filmpjes kleiner
quote:
Dan kun je dus makkelijk je scherm zien, schelequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar niet op, die is voor ver weg
Whahaha, ik kende alleen de eerstequote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, ik zat gisteravond m'n inbox een beetje te legen, ik lag weer dubbel bij die pm over die hallal-doos bij de College tour, toen
ZIEN!quote:
Nee, ik sta te koken!quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Dat kon je zelf niet vinden op youtube???
Ja maar als je kan klikken en kijken kun je ook ff de Prince en muppets intikkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik sta te koken!
Boodschap ze straks!
quote:
Ja!quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als je kan klikken en kijken kun je ook ff de Prince en muppets intikken![]()
Tis allemaal met poppen gekke muppetquote:
Ja maar je hebt muppets en onbekende "zwartwit" poppenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis allemaal met poppen gekke muppet
OHHHHHHHquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Kijk je ook met open mond naar 3 nu?????????????
ik zag je vandaag! en net toen ik hoi wilde zeggen draaide je je hoofd weg en liep je de andere kant opquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Kijk je ook met open mond naar 3 nu?????????????
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt? Waar dan?
Ik heb je ieg echt niet gezien hoor
![]()
![]()
Was het tussen de middag toen ik hoerig met die honden door die zeikregen liep te zeulen?
ik wilde ook alleen maar Hoi! roepenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Het was geen dag voor chitchat buiten he
Ga je ook naar PSV - Trapzonspor of vier je dan je verjaardag?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde ook alleen maar Hoi! roepenmaarja je was al weg
dus dan staat t ook zo stom
hoi bos
als ik die avond niet hoef te werken ga ik naar psvquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga je ook naar PSV - Trapzonspor of vier je dan je verjaardag?
En ik ben echt benieuwd naar Oh-Oh en de dogs in het echt. Gelukkig is het al over minder dan 2 weken..
Ja is echt al lekker snel, ik heb er ook zin anquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga je ook naar PSV - Trapzonspor of vier je dan je verjaardag?
En ik ben echt benieuwd naar Oh-Oh en de dogs in het echt. Gelukkig is het al over minder dan 2 weken..
de carnavalsmaandag, 20 februariquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Wanneer ben je jarig MM???
Ow ja met carnaval he, maar wanneer psies?
Aaaah ok, dawistikheul niequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de carnavalsmaandag, 20 februari
en ja ik heb bos al paar keer gezien, laatst nog bij PSV
Het speelt inderdaad mee, dat ik de boekenkerk niet gezien heb, Daar ga ik die dag dus zeker even in.. En Niks kopenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
is er iets in Mestreech te doen dan dat Bos komt?of toch de herkansing van de selexyz? (daar was je niet geweest toch?
)
ja, lekker er ff uit, door de stad wandelen, ergens iets drinken, heerlijk dagje van maken jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb even een weekje vrij genomen om bij te tanken en me voor te bereiden op de kleine verandering op werkgebied..
En ik dacht dat het wel leuk was om 1 of 2 dagen met de trein ergens heen te gaan die week.
jij bent altijd druk en geconcentreerd op straat met de doggies hahaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb MM volgens mij pas twee keer gezien![]()
Op wat hoizegmomenten na, maar meestal miste een van ons beiden die
Ik heb jou ook wel es voorbij zien fietsen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij bent altijd druk en geconcentreerd op straat met de doggies haha
Oh ja ik ben ook best n beetje boel op mezelf als ik onderweg benquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb jou ook wel es voorbij zien fietsen hoor
Hahaha, zie je, jij bent geconcentreerd met jezelf bezig, ik heb Sjon als excuusquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh ja ik ben ook best n beetje op mezelf als ik onderweg ben
Ik heb die woensdag nog niks gepland en komt misschien toch net iets beter uit qua afspraken met de begeleiding, gezien er wat zaken per vandaag zijn gewijzigd..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Bos, woensdag is ook beter bedenk ik me net, dan is mijn kringloop open, en mss kun je daar wel cheap leuke boeken scoren, er stond weer veel tofs vandaag
ik heb weleens gehad dat iemand 3x mn naam schreeuwde voor ik eens op keekquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha, zie je, jij bent geconcentreerd met jezelf bezig, ik heb Sjon als excuus
Dat heb ik ook hoor, Zo vaak gehad dat ik aan het fietsen was, iemand riep Hoi Erik. En dat ik omdraaide en niet meer kon zien wie het was, of ze pas veel later herkende.. Ook vaak gehoord dat ze vroegen waarom ik niet terugzwaaide enzo.. Gewoon ik zie die dingen niet en ook door mijn slechte ogen herken ik ook bijna nooit mensen in de auto..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh ja ik ben ook best n beetje boel op mezelf als ik onderweg ben![]()
We hadden toch sowieso woensdag afgesproken? 1e? Oh crap, ik moet mn agenda pakken, was dat de donderdag?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb die woensdag nog niks gepland en komt misschien toch net iets beter uit qua afspraken met de begeleiding, gezien er wat zaken per vandaag zijn gewijzigd..
Het is maandag 30 januari.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
1 februari is woensdag, is t nou de 31e of 1e?
Wij hebben dan een feestweekend, de 28e zijn we 23 jaar bij elkaar!quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh oh echt, ik ben een beetje hyper, dat meisje uit die winkel gaat mss die chinees adopteren die ik zo graag wilde eigenlijk, die mooie Billylookalike, duimen jullie dat het wat wordt?
Dan kan ik hem lekker vaak zien![]()
![]()
![]()
doe mij ook maar een portiequote:
fotosquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb precies net genoeg voor 1, geloof ik![]()
Hoop ik ieg![]()
Oeh oeh, een kennis heeft vannacht pups gekregen, andere is nu bezig met puppies krijgen, nice
Chineesjes, ik zal zo ff de mama en de papa laten zienquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ohhhhh
Wat voor hondjes zijn het? Sorry, ik weet er écht niks van
Jij poept puppies uit?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:17 schreef Ynske het volgende:
zelfs ik krijg er rammelende eierstokken van
Energie delen met Ynskequote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij hebben dan een feestweekend, de 28e zijn we 23 jaar bij elkaar!
Same here!quote:
Oh die zijn mooiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:22 schreef oh-oh het volgende:
De mama, Gogo:
[ afbeelding ]
Haar mama is mijn favo chinees teefje ever
En de papa, Xtra:
[ afbeelding ]
Die is echt godsgruwelijk mooi, maar qua karakter wat minder
k vind ze echt zo kjutquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Pup 4, puff meisje, zwart wit weer:
[ afbeelding ]
Pup 5, puff jongen:
[ afbeelding ]
Nee, ik vind hem niet vrij, tis een schijtlijster, ik hou daar niet van.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh die zijn mooi
Wat is er minder qua karakter? Is 'ie wat uit de hoogte?
Ik vind dat echt vies, zo een wit moddermormelquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:28 schreef Bos81 het volgende:
Er lag hier een boek van Coelho te koop. Heb ik mooi gekocht voor de dagdelen die ik hier gespaard heb, ook een beetje als afscheidskado voor mezelf.
(de Duivel en het Meisje)
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:34 schreef Pagan het volgende:
Kun je zo'n pup niet gewoon kaal laten laseren?
Hij heeft ook een goede rating op goodreadsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nice!
Billy en Gogo toen ze een half jaar waren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een goede rating op goodreads
Ja, je hebt haarloze en powder puffs , twee varianten binnen 1 rasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh wat een leukerdsen puff betekent dat ze haar hebben
![]()
ik vind dat haar wel leukig eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, je hebt haarloze en powder puffs , twee varianten binnen 1 ras
Ow wat zijn die pups leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ware liefdequote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij hebben dan een feestweekend, de 28e zijn we 23 jaar bij elkaar!
Zijn we er klaar voor Ahoy kapitein;quote:
quote:
nee, dat is de makkelijkste persoon ever om cadeautjes voor te bedenken, tenminste, voor mij danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
En is dit het steigertje? Of iemand anders?
Zakje mushrooms, toppie! Lekker spiritueel dwalenquote:
Ah dat dacht ik al ergens jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, dat is de makkelijkste persoon ever om cadeautjes voor te bedenken, tenminste, voor mij dan
Vergeet de wierook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zakje mushrooms, toppie! Lekker spiritueel dwalen![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow wat zijn die pups leuk, iemand interesse in 6 katten
Deze zijn geheid catproofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu nog een hoedenplank, en straks de mini
Neh, gwn 1 die je kan tillen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
kan ook, wieltjes er onder, toeter d'r op, pimp my zeepkist
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:52 schreef Bos81 het volgende:
EIgenlijk vind ik dat vrouwen niet moeten klagen over bevallen. Zij persen er maar 1 of twee uit per zwangerschap Honden veel meer
O ik had er afgelopen week ook weer eentje, ik was totaal vergeten dat ik daar ooit gewerkt had.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg echt eens in de twee of drie jaar van die pensioenpremieafkoopformulieren, nu weer een van NN, ik geloof dat ik volgende maand zelf die nieuwe naaimachine ga kopen
Preciesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Hey, en het merendeel van die vrouwen wil dat zelf he
Heej ola, dit is echt een Pfaff naaimachine hoor, beetje jammer dat er ook nog een Pfaff naar de belastingdienst gaat maar so be itquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:55 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik had er afgelopen week ook weer eentje, ik was totaal vergeten dat ik daar ooit gewerkt had.
Maar vette buit 38, 63 euro
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrouwen, Vrouwen, Ge kent beter kiepen houwen
Echt waarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh haha, dat eerste zwarte reutje met een beetje wit is mij daarjuist al geschonken![]()
Hoe zal ik m noemen?
Echt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh haha, dat eerste zwarte reutje met een beetje wit is mij daarjuist al geschonken![]()
Hoe zal ik m noemen?
Was mooi geweestquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond m ook meteen een Teddy![]()
Ja ik mag m hebben hoor, maar ik doe dat dus niet.
Geen pup meer bij Chico...
Te druk.
KLOONALERT!quote:
Nou die was niet zo moeilijk hoor.quote:
Dat zou wel een geinige combo zijn, zo'n relschopper die dan Teddy heetquote:
Nou ja ik zag dus direct dat dat geen Teddy wasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou wel een geinige combo zijn, zo'n relschopper die dan Teddy heet
Nee gewoon Luscious Teddyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Nja, Luscious T. staat wel mooi op de stamboom he
Past niet, teveel lettersquote:
Hoeveel mag je er?quote:
Tis wel leuk lijkt me, zo'n klein opdondertjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Luscious T mag.
Maar goed, ik zet echt geen pup meer bij Chico, dan had ik liever ook gewoon Noah genomen.
Ik weet zeker dat ik deze van Ilse echt zo op mag halen.
Zou wel leuk zijn, een zwart/ wit langhaartje weer....
Je weettog ik haat puppiesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Tis wel leuk lijkt me, zo'n klein opdondertje![]()
En Luscious Teddy
quote:Geachte mevrouw Pisces,
De Muppets zijn terug! Spaar bij Albert Heijn voor een handpop van Kermit, Miss Piggy, Gonzo, Animal, Fozzie, Waldorf & Statler en Swedish Chef.
quote:
Oh, ik wil ze! Eerst miss Piggyquote:
quote:Bovendien krijgen klanten bij elke handpop het tweede bioscoopkaartje voor de nieuwe Muppet-film voor de halve prijs.
De nieuwe Muppet-film gaat op 8 februari in première in Nederlandse bioscopen.
Jaaaaaaaa Piggy wil ik ookquote:
Pagan is net naar de Appie, hoop dat hij ze ziet! Ga hem ff bellen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Bij elke 15¤ krijg je 1 zegel. Met 6 zegels + 1 euro een pop
Nou, hij stond net voor de deur bij de Appie om naar binnen te gaan, gaat gelijk dus even kijken!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Bij elke 15¤ krijg je 1 zegel. Met 6 zegels + 1 euro een pop
Nee is vanaf volgende weekquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan is net naar de Appie, hoop dat hij ze ziet! Ga hem ff bellen!
[..]
Nou, hij stond net voor de deur bij de Appie om naar binnen te gaan, gaat gelijk dus even kijken!
Correct!quote:
Ja, ik zag het al op de sitequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee is vanaf volgende weekNu zijn de hamsterweken nog
Snel nog kaarten scoren voor de bingo en de keukenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
Over 4 uur zijn we nu net lekker bezig
Ik heb tot nu nog geen volle kaart gehad in de bingo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snel nog kaarten scoren voor de bingo en de keuken
Ja, vast!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mss ga ik wel net als vorige week lekker vroeg op bed
Ik ook niet, maar ik zet mijn hoop op deze laatste 21 kaarten die ik nu hebquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb tot nu nog geen volle kaart gehad in de bingo.
Ik zat verkeerd te posten, hij moest in het VOH topicquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mss ga ik wel net als vorige week lekker vroeg op bed
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zet mijn hoop op deze laatste 21 kaarten die ik nu heb
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat verkeerd te posten, hij moest in het VOH topic![]()
Tuk ze strakjes, ciao!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Zo, dat was weer een enerverende achterlijk drukke vrijdag hier zeg.
Ik ga echt wel een tukkie doen voor de Voice![]()
Nu de honden aankleden en Chico in de tas douwen en naar huis
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
Nou, ik heb een fles rum gehaald, ze moet het er maar mee doen, tis wel echte dominicaanse rum en geen bacardi shizzle gelukkig.
Awwquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:21 schreef Bos81 het volgende:
maar daar was Oh-Oh's Kees om mij te troosten
ZWABBERquote:
Goeiesmorgens, jij bent vroegquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZWABBERBedankt voor je pakketje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En die "Qweabaar"!!
Dat van mij viel echt te erg tegen of zo?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZWABBERBedankt voor je pakketje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En die "Qweabaar"!!
Ik had iets op de doos geplaktquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat van mij viel echt te erg tegen of zo?
Graag gedaan he
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:43 schreef oh-oh het volgende:
En ik had de nepdrol in een poepzakje gedaan en erop gezet dat ze dat kadootje van de hondjes had gekregen, dat durfde ze dus eerst niet uit te pakken
Zie die doos van jou is een groot succesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:43 schreef oh-oh het volgende:
En ik had de nepdrol in een poepzakje gedaan en erop gezet dat ze dat kadootje van de hondjes had gekregen, dat durfde ze dus eerst niet uit te pakken
Whehequote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Mijn nichtje is vandaag 5 geworden, en die belde net, die had haar kadodoos gekregen, helemaal hyper. Alleen die grote brillen die ik had gekocht, tja dat was een beetje dom van me, want neefje had met oudste zus geruild, neefje wilde niet de stoere gouden bril, hij moest en zou de roze
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:15 schreef Strega het volgende:
Voor broer en schoonzus heb ik een mand gekocht, die ik zo ga volladen met eigengemaakte likeur, gelei, confiture en chutney.![]()
Wow, dat klinkt echt awesome!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:15 schreef Strega het volgende:
Het klinkt ook als een toffe doos, Oh-Oh![]()
Ik ga hier zo de pakjes mooi inpakken, voor ieder kind eigen inpakpapier gekocht. Mooie gelukslieveheersbeestjes voor er op samen met leuke kaartjes!![]()
Voor broer en schoonzus heb ik een mand gekocht, die ik zo ga volladen met eigengemaakte likeur, gelei, confiture en chutney.![]()
Voor m'n schoonzus heb ik de antieke zilveren armband van mijn en broers oma, al die dingen gaan straks wat mij betreft toch naar hun dochters. Ik durf hier met de honden die armband niet eens om te doen.
Drie flesjes raar bier, een er van is een Maassluis biertje, de andere twee zijn 77 Lager en Punk IPA van Brewdog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |