SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
dat dus.quote:
Ik dacht vanochtend dat het vrijdag isquote:Op donderdag 19 januari 2012 07:24 schreef Evertjan het volgende:
donderdag is de nieuwe maandag qua gevoel dan he
Giel doet vanavond MetMichiel?twitter:giel3fm twitterde op donderdag 19-01-2012 om 08:59:25Download je ook ff de track van @Anna_verhoeven in itunes zodat ik em vanaaf kan draaien in de Mega Top 5! #metgigiel reageer retweet
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Giel doet vanavond MetMichiel?twitter:giel3fm twitterde op donderdag 19-01-2012 om 08:59:25Download je ook ff de track van @Anna_verhoeven in itunes zodat ik em vanaaf kan draaien in de Mega Top 5! #metgigiel reageer retweet
TOch jammer. Gooi een talent voor de leeuwen op dat tijdstip.quote:
Helegaar geen goedemorgen! loop al vanaf 7 uur te diarree te schijten! snap niet dat ik nog niet leeg benquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend dat het vrijdag is
Goedemorgen
Jakkes, beterschap!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helegaar geen goedemorgen! loop al vanaf 7 uur te diarree te schijten! snap niet dat ik nog niet leeg benBen al 3 jaar niet ziek geweest en nu dit, snap er niets van
Nee, ik heb geen colleges meer. Dat wordt een parttime baan zoeken (wellicht nog wel een maandje lesgeven ter vervanging! *duimen draait*) en vakken afronden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Balen! Moet je dan weer naar school?
*duimt mee*quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen colleges meer. Dat wordt een parttime baan zoeken (wellicht nog wel een maandje lesgeven ter vervanging! *duimen draait*) en vakken afronden.
Jep. Ik ben nu ook wel op een punt dat ik geen zin meer heb in random studentenbijbaantjes, maar het liefst gewoon iets dat met onderwijs te maken heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
*duimt mee*
Zou tof zijn als dat doorgaat
Logisch! Mijn buuv is op die manier aan een vaste aanstelling gekomen, misschien rol je er op die manier mooi tussenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep. Ik ben nu ook wel op een punt dat ik geen zin meer heb in random studentenbijbaantjes, maar het liefst gewoon iets dat met onderwijs te maken heeft.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:42 schreef borisz het volgende:
Broodje haring. Alleen met twee poezels erbij, dat worden twee monsters.
Zon?! Het is hier opgehouden met regenen, dat is het voorlopig! Maar kennelijk komt er beter weer aan dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
De zon schijnt al de hele dag, ben ik ziekNiet eerlijk!
Idem hier, rotweerquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zon?! Het is hier opgehouden met regenen, dat is het voorlopig! Maar kennelijk komt er beter weer aan dus
Ik woon nou eenmaal in de zonnigste stad van Nederlandquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zon?! Het is hier opgehouden met regenen, dat is het voorlopig! Maar kennelijk komt er beter weer aan dus
Daarentegen woon je dan wel in Den Helder. Dat moet je ook niet willen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik woon nou eenmaal in de zonnigste stad van Nederland
Ik stem blanco.quote:Rock aan rok uit! En dat met Nederlands bloed. Welke vaderlandse band wil je horen? Luisteren hoe ze ook alweer klinken?
Di-rect - Adrenaline
Destine - Down
Intwine - Happy?
Is het daar echt zo erg, ja? Nog nooit geweest, mag niet zo ver weg van huisquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daarentegen woon je dan wel in Den Helder. Dat moet je ook niet willen.
Ik vind ze allemaal prima, maar dat mag ik hier eigenlijk niet zeggen...quote:
Jawel hoor. Ik vind ze allemaal niks.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal prima, maar dat mag ik hier eigenlijk niet zeggen...
Gelukkig!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik vind ze allemaal niks.
Er zijn daar maar twee goede dingen: de trein richting Alkmaar en de boot naar Texel. Zelfs de provinciale wegen die kant op zijn om te huilen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het daar echt zo erg, ja? Nog nooit geweest, mag niet zo ver weg van huis
Nee. Ga maar in de hoek staan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal prima, maar dat mag ik hier eigenlijk niet zeggen...
Ik ben er ooit eens in de buurt geweest per ongeluk, kwam vanuit het AMC en wilde via Enkhuizen terugrijden naar Overijssel. Hopeloos verwaald, uiteindelijk via de Afsluitdijk naar huis gegaan, net op tijd voor m'n werk...quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er zijn daar maar twee goede dingen: de trein richting Alkmaar en de boot naar Texel. Zelfs de provinciale wegen die kant op zijn om te huilen.
Kan niet, ik zit nog op de kast van de vorige keerquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee. Ga maar in de hoek staan.
*facepalm*quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er ooit eens in de buurt geweest per ongeluk, kwam vanuit het AMC en wilde via Enkhuizen terugrijden naar Overijssel. Hopeloos verwaald, uiteindelijk via de Afsluitdijk naar huis gegaan, net op tijd voor m'n werk...
Prachtige stad man, je hebt hier alles, zon zee strand, bos & duinen om in te sporten op 1 minuut lopen... Zelfs een HBO opleiding!quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daarentegen woon je dan wel in Den Helder. Dat moet je ook niet willen.
Ik ben de eerste om toe te geven dat ik daarin niet heel sterk ben, ik heb andere kwaliteitenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*facepalm*
*wil eigenlijk iets roepen over vrouwen en de weg vinden, maar houdt zich wijselijk in*
Heb ik ook, ondanks dat ik onder een aanvliegroute woon. Binnenkort wil ik weer eens richting Schiphol, fijn op het panoramaterras rondhangen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om toe te geven dat ik daarin niet heel sterk ben, ik heb andere kwaliteiten![]()
Kwam eigenlijk doordat ik langs Schiphol wilde, provicietutje dat het nog steeds geweldig vindt om vliegtuigen van zo dichtbij te zien... Afslag gemist, per ongeluk een toeristische route langs allerlei kleine dorpjes gedaan en tja... Blinde paniek![]()
Op onbekend terein ben ik een drama, standaard te laat
Op KX draaien ze BZN. Ik heb een joekel van een flashback naar m'n jeugd.quote:
Helaas geblokkeerd hierquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op KX draaien ze BZN. Ik heb een joekel van een flashback naar m'n jeugd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Fijn!! Ik was bang dat het een lachsalvo zou opleveren...quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb ik ook, ondanks dat ik onder een aanvliegroute woon. Binnenkort wil ik weer eens richting Schiphol, fijn op het panoramaterras rondhangen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:18 schreef Sersjee het volgende:
Speciaal voor Roel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Doen jullie ook mee:
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #203
Ja.quote:
Sneu inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:26 schreef Pino112 het volgende:
Telefoonrekening van 300 euro voor TVOH?![]()
het kan ergerquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:26 schreef Pino112 het volgende:
Telefoonrekening van 300 euro voor TVOH?![]()
je weet wat het verschil is tussen gewone poep en diarree?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helegaar geen goedemorgen! loop al vanaf 7 uur te diarree te schijten! snap niet dat ik nog niet leeg benBen al 3 jaar niet ziek geweest en nu dit, snap er niets van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Di-rect, Destine of Intwine. Die laatste. absoluut.quote:ik heb het ooit geïnstalleerd, maar op een gegeven moment wilde ie geen data uploaden en toen kon het de vinkentering krijgen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Doen jullie ook mee:
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #203And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Prachtige stad man, je hebt hier alles, zon zee strand, bos & duinen om in te sporten op 1 minuut lopen... Zelfs een HBO opleiding!
Nou je kan ook doorschieten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zelfs Lelystad is nog een mooie stad vergeleken bij Den Helder
Je kan ook overdrijven, zelden zo'n blok beton gezien als Lelystadquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zelfs Lelystad is nog een mooie stad vergeleken bij Den Helder
Uiteraard.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:39 schreef miieejj het volgende:
hey mensen.. hallo![]()
weet iemand of de laatste holy moly al te zien is op internet ?
Ik moet altijd 1x per jaar daar naartoequote:Op donderdag 19 januari 2012 18:20 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, Lelystad is echt Vinex in het kwadraat, wat een ellende
dank je wel!!quote:
Het feest kan beginnen, want wij zijn binnen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:07 schreef CindieY het volgende:
Na amper 6 minuten nu al drie van die kutjingles gehoord. Ik kijk 't nog even aan, maar anders doe ik toch echt de radio uit.
Ik zag net dat Giel gisteren bij Holie Molie zei dat die Nederlandse Birdy-ding op 1 zou staan, da's dus ook niet zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:12 schreef FZN05 het volgende:
De MT5 is weer gesaboteerd!
Maandag ook al, er was maar één liedje van The Voice te horen, terwijl de MT5 eigenlijk alleen maar van The Voice zou moeten zijn.
Nu wil Giel graag de Nederlandse Birdy erin.
EDIT:
Hmm, dus Giel zegt dat het wel eerlijk is gegaan...
Oja, dat zei hij inderdaad...quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag net dat Giel gisteren bij Holie Molie zei dat die Nederlandse Birdy-ding op 1 zou staan, da's dus ook niet zo.
1 keer eerder gebeurt toen white lies langs kwam. Die gasten hadden zoveel spullen bij zicht dat het niet alleen op de speelplaats kon staan.quote:
Klopt, toen moest de klapwand open om alles kwijt te kunnen... en de halve verdieping stond vol mengpanelen waardoor ik amper bij de keuken kon komen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
1 keer eerder gebeurt toen white lies langs kwam. Die gasten hadden zoveel spullen bij zicht dat het niet alleen op de speelplaats kon staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |