SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
dat dus.quote:
Ik dacht vanochtend dat het vrijdag isquote:Op donderdag 19 januari 2012 07:24 schreef Evertjan het volgende:
donderdag is de nieuwe maandag qua gevoel dan he
Giel doet vanavond MetMichiel?twitter:giel3fm twitterde op donderdag 19-01-2012 om 08:59:25Download je ook ff de track van @Anna_verhoeven in itunes zodat ik em vanaaf kan draaien in de Mega Top 5! #metgigiel reageer retweet
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Giel doet vanavond MetMichiel?twitter:giel3fm twitterde op donderdag 19-01-2012 om 08:59:25Download je ook ff de track van @Anna_verhoeven in itunes zodat ik em vanaaf kan draaien in de Mega Top 5! #metgigiel reageer retweet
TOch jammer. Gooi een talent voor de leeuwen op dat tijdstip.quote:
Helegaar geen goedemorgen! loop al vanaf 7 uur te diarree te schijten! snap niet dat ik nog niet leeg benquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend dat het vrijdag is
Goedemorgen
Jakkes, beterschap!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helegaar geen goedemorgen! loop al vanaf 7 uur te diarree te schijten! snap niet dat ik nog niet leeg benBen al 3 jaar niet ziek geweest en nu dit, snap er niets van
Nee, ik heb geen colleges meer. Dat wordt een parttime baan zoeken (wellicht nog wel een maandje lesgeven ter vervanging! *duimen draait*) en vakken afronden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Balen! Moet je dan weer naar school?
*duimt mee*quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen colleges meer. Dat wordt een parttime baan zoeken (wellicht nog wel een maandje lesgeven ter vervanging! *duimen draait*) en vakken afronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |