De haarstijl klopt wel geloof ik.quote:
Daar is ook niet heel veel werk in, ontwerpers en designers zijn er in overvloed en het is in die sector maar moeilijk om werk te vinden vanwege je duidelijke stempel op het werk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Klinkt goed. Wou dat ik Brand & Design Management had gekozen. Maar ach, ben nu in elk geval klaar
ik las het idd op z'n engelsquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Best wel shameful als je dat kunt beamen(op z'n Nederlands lezen)
Barbie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:30 schreef Etcetera het volgende:
Interessante wedstrijd, wie is het domste: Britt of Barbie
Wat is er afschrikwekkend aan anoniem inchecken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:00 schreef CaLeX het volgende:
Trouwens wat een geweldige conclusie:
http://www.metronieuws.nl(...)rZlas!BrYxBYKPiQCHc/
Het komt inderdaad door de OV chipkaart en niet al die miljoenen die in onze sociale veiligheid projecten worden gepompt door de gemeente.
Het inchecken werkt namelijk zo afschrikwekkend
Beetje sarcastisch (icm de zin erboven)quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er afschrikwekkend aan anoniem inchecken?
En aangezien mijn anonieme OV-chipkaart gisteren weigerde, ben ik keurig netjes achter een ander meegelopen door het poortje en heb ik dus zo zwart gereden als ik maar kon...
OK dan, of beter gezegd niet OK dan...quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Beetje sarcastisch (icm de zin erboven)
Dit jaar al 3 bedreigingen op controleurs gezien, volgens mij valt het wel mee met de mooie cijfers.
Regel dan dat die incheckapparaten het altijd doen!quote:en HEY! dat is wel mijn boterham he!
Je pasje weigerde toch, als je met iemand mee kon lopen deed het apparaat het prima volgens mijquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK dan, of beter gezegd niet OK dan...
[..]
Regel dan dat die incheckapparaten het altijd doen!
Eerst maar een paar dagen afwachten, als het dan niet beter gaat ga ik wel naar de huisartsquote:
Ik heb het wel gezienquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb De Wereld Draait Door niet gezien gisteren, maar kan iemand me vertellen wat in vredesnaam 'de waterval' is
Anders sms je toch even? Ik kan me voorstellen dat dat heel erg van de persoon en situatie afhangt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Lunch!
En ik ben in dubio of ik al naar mn vriendin kan bellen die gisternacht bevallen is en vanochtend als het goed is naar huis mocht.
Soemp, heb jij daar wat zinnigs over te zeggen? Of Diaan / IARL?
Eeh, wattequote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezienBlijkbaar is dat een vorm van aftrekken waarbij je de ballen heen en weer beweegt ofzo
Heb het nog gegoogled maar verder niks kunnen vinden
Is het een goede vriendin van je of zomaar een vriendin? Ik denk dat je gewoon kunt bellen, dan kan ze zelf aangeven of ze dat fijn vindt of niet toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Lunch!
En ik ben in dubio of ik al naar mn vriendin kan bellen die gisternacht bevallen is en vanochtend als het goed is naar huis mocht.
Dat weet ik niet, maar een collega heeft me wel uitgelegd wat mandarijnen kietelen isquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb De Wereld Draait Door niet gezien gisteren, maar kan iemand me vertellen wat in vredesnaam 'de waterval' is
Daar heb jij geen tijd voor. Eerst die serie kijken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar een collega heeft me wel uitgelegd wat mandarijnen kietelen is(dat wat MaJo zegt dus)
Tja, is ook zo, maar hoe de situatie precies is weet ik natuurlijk niet, en ik weet alleen dat ze voor de bevalling alles prima vond, maar voor hetzelfde geld is ze gesloopt nu!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Anders sms je toch even? Ik kan me voorstellen dat dat heel erg van de persoon en situatie afhangt.
Als ik dat hardop tegen vriend zeg hebben we wel een happy ending maar van een hele andere ordequote:Op donderdag 19 januari 2012 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar een collega heeft me wel uitgelegd wat mandarijnen kietelen is(dat wat MaJo zegt dus)
Je hebt een Chinese vriend?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ik dat hardop tegen vriend zeg hebben we wel een happy ending maar van een hele andere orde
Ik zag een link staan ja, maar wat voor serie is dat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb jij geen tijd voor. Eerst die serie kijken.
Een serie over het vormen van een koor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zag een link staan ja, maar wat voor serie is dat?
Ben tegenwoordig vooral mobiel online, dus klik meestal geen filmpjes aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een serie over het vormen van een koor.Ik heb even de intro gekeken, en dat lijkt me wel tof inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later op de laptop maar even kijken![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb even de intro gekeken, en dat lijkt me wel tof inderdaad!
Later op de laptop maar even kijken
Oh dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:34 schreef MaJo het volgende:
Ik geef enkel antwoord op Etcie
Het ging over dingen die je gedaan moest hebben voordat de wereld vergaat en een dude (Maxime?) die verteld dat hij een massage met happy ending had gedaan waarbij die vrouw de waterval bij hem had gedaanKijk het even terug
Heb je dan wel een relatief sterk signaal via WiFi op de momenten dat 'ie het niet doet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn htc kan de helft van de tijd niet internetten trouwens, terwijl ie dan wel is verbonden met mn wifi
Het enige dat helpt is steeds wifi uitschakelen en dan opnieuw proberen. Heeft iemand een andere oplossing?
Dat hangt nogal van de gebruikte browser afquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Rechtermuisknop op dat 'verkeerdsbordje' rechtsboven in je browser en dan kiezen dat je FOK! (huidige website, als je op FOK! zit) wilt 'disablen' of zo.
Damn you, nu heb ik ook zin in chocola en koekjesquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb een chocoladekoekje, ook hmmm
Hmmmzzz, als je WiFi-signaal hetzelfde is als voorheen, dan is het waarschijnlijk je telefoon die kuren heeft. Draaien er misschien andere apps op de achtergrond die gebruik maken van je WiFi-kanaal (streaming radio bijv.)?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
MM, het is mn eigen wifi-signaal thuis, sterk zat. Hij deed het eerst ook prima, maar nu wil ie steeds pagina's niet openen en komt na een tijdje met de melding dat er geen verbinding is
Ik heb de telefoon net al opnieuw opgestart, maar dat werkte dus niet...
Heb mn apps wel nagekeken en zo'n appkiller geinstalleerd, maar dat zou natuurlijk wel kunnen ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmmzzz, als je WiFi-signaal hetzelfde is als voorheen, dan is het waarschijnlijk je telefoon die kuren heeft. Draaien er misschien andere apps op de achtergrond die geruik maken van je WiFi-kanaal (streaming radio bijv.)?
Ben niet zo'n heel grote ster in WiFi en mobiele telefoons, misschien kan WG je verder helpen indien noodzakelijk?
Done!quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:35 schreef Etcetera het volgende:
LB, ga eens naar de market en zoek 'wifi analyzer' op, Daarmee kun je bekijken hoeveel wifi-signalen er op de kanalen zitten en hoe het verdeeld is. Kan zijn dat je storing hebt van een ander signaal.
Gewoon doen. Of anders eerst een smsje... Op mezelf afgaand... ik vond het niet vervelend. En vond het soms zelfs lang duren voordat ik een reactie had.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Lunch!
Nou ja, twee routers in hetzelfde netwerk met allebei DHCP aan, dat is gegarandeerd gezeik met je verbinding, die valt regelmatig weg dan.quote:
Oh, dan kan ik ook meedoen met oh oh Cherso, ik scoorde 142 gisterenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:49 schreef MadMaster het volgende:
Wat wel grappig was dat Bibi (Kaboutertje) de hele show als een sletje weggezet werd, wat ze steevast wist te pareren en uiteindelijk een IQ scoorde van 132...
Dat hele 'O O Cherso' is dus in scene gezet, Jokertje schijnt een IQ van 148 te hebben...
Zij blijkbaar ook: krijg net een smsje of ik snel langskom omdat ie zo leuk isquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Of anders eerst een smsje... Op mezelf afgaand... ik vond het niet vervelend. En vond het soms zelfs lang duren voordat ik een reactie had.![]()
Daar is je antwoordquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zij blijkbaar ook: krijg net een smsje of ik snel langskom omdat ie zo leuk is
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zij blijkbaar ook: krijg net een smsje of ik snel langskom omdat ie zo leuk is
Dat showen kan ik me goed voorstellen, maar ik denk dat ik dat kleine kringetje misschien wel fijn zou vinden eerstquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]geweldig. Ze had mij kunnen zijn.
Ik had ook heel erg de behoefte om andere mensen te zien en om baby te showen. Het is toch een vrij klein kringetje waar je je de eerste dagen in begeeft. Althans zo heb ik het ervaren.
Met 15 niet geaccepteerde/niet doorgekomen (??quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik ook meedoen met oh oh Cherso, ik scoorde 142 gisteren
Ik doe waar mogelijk altijd met ouderwetsch pen en papier mee. Heb je niet dat soort frustraties van mis klikken enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met 15 niet geaccepteerde/niet doorgekomen (??) antwoorden zat ik op 117.
![]()
Normaal hang ik zo ongeveer rond tussen de 130 en 140...
Het zag er op zich wel gelikt uit, maar het liep niet helemaal synchroon met de TV-beelden en een antwoord binnen de tijd aanklikken betekent natuurlijk nog niet dat een gegeven antwoord verzonden en geregisteerd is...quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik doe waar mogelijk altijd met ouderwetsch pen en papier mee. Heb je niet dat soort frustraties van mis klikken enzo.
Dat went, gek genoeg, heel snel. Als die er is, is het ineens heel gewoon. Alsof het nooit anders is geweest.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat showen kan ik me goed voorstellen, maar ik denk dat ik dat kleine kringetje misschien wel fijn zou vinden eerst
Lekker wennen aan je nieuwe kindje
Wat is er gebeurd met uitzieken?quote:
SMS is your friendquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Lunch!
Waarom moet dat een waterval heten dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezienBlijkbaar is dat een vorm van aftrekken waarbij je de ballen heen en weer beweegt ofzo
Heb het nog gegoogled maar verder niks kunnen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |