Practice what you preach!quote:
Ik zweer het je: Tubgirl was een amateur. Het zouden banwaardige foto's geweest zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
@TT: Ik nu maar eens niet om foto's vragen.
Kinderkamers zijn ook beter uitgerust met zeil. Dat dweilt beterquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Dat gordijn moest toch al ingekort worden en de racebaan was nog in de doos, maar dat autostoeltje absorbeert als de nete en die vloerbedekking was net nieuw.
De volgende baby woont gewoon in bad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kinderkamers zijn ook beter uitgerust met zeil. Dat dweilt beter
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik zweer het je: Tubgirl was een amateur. Het zouden banwaardige foto's geweest zijn.
Dit vraagt om een weddenschap!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:35 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De volgende baby woont gewoon in bad.
Dit had Sirda nog niet na kunnen doen met een Maine Coon die al een week op chili con carne leeft!
The shit has hit the fanquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef lubje25 het volgende:
Avond allemaal. Het loopt de spui(t)gaten uit hier lees ik al wel
Sproeipoep!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef lubje25 het volgende:
Avond allemaal. Het loopt de spui(t)gaten uit hier lees ik al wel
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:27 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik heb een nieuwe formule ontwikkeld:
Lengte baby in centimeters X dagen dat deze baby niet gepoept heeft + het aantal milliliters olie dat hij ter laxatie heeft ontvangen = de diameter van het vangscherm dat je achter de verschoontafel moet ophangen om te zorgen dat je kledingkast, hoogpolig tapijt, racebaan, gordijnen en autostoeltje schoon blijven.
Ná de volle luier riep Soempie "ik ga wel verschonen, hij zal nu wel klaar zijn". Tíjdens het verschonen besloot hij de nieuwe lading maar op de tafel te laten vallen omdat de schone luier te lang op zich liet vallen. Toen ik verontwaardigd mijn handen in de lucht gooide besloot hij dat de tafel vol was en duwde de rest met een grote boog de slaapkamer in.
Mijn eerstvolgende investering morgenochtend is een grote kurk.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik zweer het je: Tubgirl was een amateur. Het zouden banwaardige foto's geweest zijn.
Ik weet een Maine Coon. Kans dat ik die even mag lenen is 0 denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit vraagt om een weddenschap!
Snel, zoek een Maine Coon. Maak ik chili.
Wat is er?quote:
quote:
PS heeft nog niet gereageerdquote:
Wat nem zegt haha. Nee ik heb te veel gedronken (op een woendag, waar gáát dit overquote:
gun PS een beeeetje tijdquote:
Doe je het wel veilig?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat nem zegt haha. Nee ik heb te veel gedronken (op een woendag, waar gáát dit over) en die fransoos die me bedrogen heeft wil langs komen. en ik weet dat ik nee moet zeggen maar ja wil. Vandaar ugh.
Dat moet je ook doen maar je doet altijd precies het tegenovergestelde van wat je zou moeten doen, dus dan kun je het maar beter veilig doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja altijd, sowieso (dit willen jullie toch helemaal niet weten...) mar ik moest sowieso niks doen en de deur barricaderen enzo... toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ik wilde nu ook niet echt weten over de nieuwe poepavonturen van Soemp en Wiebel, maar hey, je hebt niet voor het kiezen somsquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja altijd, sowieso (dit willen jullie toch helemaal niet weten...) mar ik moest sowieso niks doen en de deur barricaderen enzo... toch?
waarom is hij verdomme toch een van de weinige fysiek aantrekkelijken op deze onwijs lelijke campus? niet eerlijk
quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik doe het altijd veilig
Niet zo serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga wat anders doen. Neem een koude douche, weet ik veel.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Daarentegen krijg je het regelmatig wel voor je kiezen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wilde nu ook niet echt weten over de nieuwe poepavonturen van Soemp en Wiebel, maar hey, je hebt niet voor het kiezen soms
quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wilde nu ook niet echt weten over de nieuwe poepavonturen van Soemp en Wiebel, maar hey, je hebt niet voor het kiezen soms
ik geloof dat ie al onderweg isquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo serieus.
Ga wat anders doen. Neem een koude douche, weet ik veel.
Natúúrlijk probeert 'ie wat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
ik geloof dat ie al onderweg ismaar als ie iets probeert dan denk ik gewoon aan jullie en dat moet toch wel spanningverlagend zijn
al helemaal als ik aan Wiebelsoempjes poep douches denk haha
dat is helaas helemaal niet zo natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natúúrlijk probeert 'ie wat.
En inderdaad..gewoon aan een poepfontijn denken.
Je kan 'm nog online doen, waarschijnlijk gaat dat beter dan live...quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wist niet eens dat het zou komen.
quote:
Een kerel(een Fransoos) die midden in de nacht naar de kamer van een meisje gaat en NIET iets van plan is?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat is helaas helemaal niet zo natuurlijkwas het maar zo'n feest
When you see it...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
ja dat is dus echt de samenvatting van mijn leven. ik dacht dat ik niet onaantrekkelijk was, weet je, op zijn minst niet afstotelijk, maar echt niemand wil wat van mequote:Op donderdag 19 januari 2012 08:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een kerel(een Fransoos) die midden in de nacht naar de kamer van een meisje gaat en NIET iets van plan is?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een kerel(een Fransoos) die midden in de nacht naar de kamer van een meisje gaat en NIET iets van plan is?
quote:'s Avonds aan de Seine
In een discotheek
Zag ik toen die kleine
Die lachend naar me keek
Zij liep plots in mijn richting
Dat was toen mijn kans
Ik zocht snel naar mijn woorden
Zei toen in m'n beste Frans
Comment ca va
Comme ci comme ci comme ci comme ca
Tu ne comprends rien a l'amour
Restez la nuit, restez toujours