Speedreaden kan ik al best goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Speedreaden lijkt me een goede. Evenals mindmappen.
Het probleem is dat ik niet eens uitgenodigd wordt voor gesprekken dus dat heeft weinig zinquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In jouw geval, strak truitje, laag decolleté.
kort rokjequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In jouw geval, strak truitje, laag decolleté.
Ook code-technisch? Misschien kan ik dat geval uitkomst bieden...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Speedreaden kan ik al best goedEn mindmappen is zo'n term waar ik me verre van wil houden
Zit nu te kijken naar iets als grafisch ontwerpen, zodat ik ook voor een internetredactie in aanmerking kom
Heb ik alquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:30 schreef Etcetera het volgende:
Een keer een foto bij je CV doen? Kán helpen
Ik volg het even niet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook code-technisch? Misschien kan ik dat geval uitkomst bieden...
ik?quote:
Foto op FB met jouw mattiequote:
Ahsoquote:
quote:
Hier niksquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is er met facebook aan de hand?
niks?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is er met facebook aan de hand?
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
AhsoJa die foto is van vijf minuten geleden
Graag gedaanquote:
CSS. Cascade Style Scripting.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik al
[..]
Ik volg het even niet?
mwah het is eigenlijk een beetje viezigquote:
Daar ben ik me momenteel al in het verdiepenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
CSS. Cascade Style Scripting.
Daarmee kun je een webpagina meer kleur en vorm geven.
Ik was m'n haar niet zo heel vaak, 3x per week ongeveer. Als ik het dan niet was wordt het echt vies vettig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mwah het is eigenlijk een beetje viezig![]()
sinds ik het van de kapster nog maar één keer per week mag wassen zit het beter. En talkpoeder. Dus dat dus. weet wat je te doen staat
Fixed itquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was m'n haar niet zo heel vaak, 3x per week ongeveer. Als ik het dan niet was wordt het echt vies vettig.
En dan nog krijg ik niet wat jij hebtSlag
en schitterend blond
Dat van mij is stijl steil en donkerblond
Ik had mijn haar vanochtend in een knotje... maar mijn pa heeft woeste krullen. volgens de kapster als ik mijn haar kort zou doen zou ik het ook hebben maar nu is het veels te zwaar. talkpoeder is tegen het vettig uitzien!! helptquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was m'n haar niet zo heel vaak, 3x per week ongeveer. Als ik het dan niet was wordt het echt vies vettig.
En dan nog krijg ik niet wat jij hebtSlag
en schitterend blond
Dat van mij is stijl en donkerblond
Ik blijf die fout doen, thanksquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fixed it
En join you...... hier een bijzonder saaie haarkleur, ik zou wel zo blond als PS of zo rood als MaJo willen zijn
Thanksquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fixed it
En join you...... hier een bijzonder saaie haarkleur, ik zou wel zo blond als PS of zo rood als MaJo willen zijn
Dat krijg je van kort haar! god straft onmiddelijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik blijf die fout doen, thanks
Ik was vroeger witblond, zoals PS. Haar eraf, weg mooi kleurtje
Ik heb een soort talkpoeder van de lushquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had mijn haar vanochtend in een knotje... maar mijn pa heeft woeste krullen. volgens de kapster als ik mijn haar kort zou doen zou ik het ook hebben maar nu is het veels te zwaar. talkpoeder is tegen het vettig uitzien!! helptEn je haar 'went' aan wassen, dus als je het minder doet dan wen je er vanzelf aan. je meot er even doorheen
Die nieuwe droogshampoo?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een soort talkpoeder van de lush![]()
Maar je haar (ofwel, je hoofdhuid) moet inderdaad even wennen aan niet regelmatig wassen.
Ik heb een collega die altijd, maar dan ook áltijd vettige sliertjes heeftquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:42 schreef Etcetera het volgende:
Hmm misschien een keer in de vakantie proberen. Lijkt me niet echt een optie voor tijdens een werkweek
Persoonlijk je CV brengen is natuurlijk niet altijd een optie.. Maar je kan natuurlijk wel een paar USB sticks in je jaszak doen met je CV en een powerpoint/prezi presentatie over jezelf er op, mocht je toevallig een keer iemand tegenkomen waar je graag bij zou willen solliciteren heb je wel iets heel speciaals...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niet eens uitgenodigd wordt voor gesprekken dus dat heeft weinig zin
Et ken net...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
en het is tijd om te gaan slapen
En kan die grafreclame van die friese carglasslosers niet heel snel van de buis af?
Bevalt die verder goed? Lekker geurtje enzo?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Helpt niet tegen echt vet haar waarschijnlijk, maar wel om het nog 1 dagje te rekken.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
Echt zo raar dat jullie het over een product van Lush hebben die dat ik gewoon niet kenWist wel dat het eraan zou komen (al toen ik er nog werkte) maar ken het verder niet
Ook geen probleem, ik ben dol op die luchtjesquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
talkpoeder werkt precies hetzelfde maar dan ruik je dus wel naar baby
En is goedkoper natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
talkpoeder werkt precies hetzelfde maar dan ruik je dus wel naar baby
Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef wyccie het volgende:
Dat talkpoeder is zeker geen goed idee bij donker haar?![]()
Hier is ook geen Lushquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Ik was mijn haar om de dag of om de twee dagen.
Lush is hier in de stad volgens mij niet te krijgen![]()
Waar woon je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Ik was mijn haar om de dag of om de twee dagen.
Lush is hier in de stad volgens mij niet te krijgen![]()
Ik hoop voor je dat ze nooit 7 kg gaat wegen. Als de mijne op je keel gaat liggen (en dat doet hij graag) ben je niet blijquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef MaJo het volgende:
Noa ligt als een sjaal om mijn keel heen, best fijn bij keelpijn
Ik denk het nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze nooit 7 kg gaat wegen. Als de mijne op je keel gaat liggen (en dat doet hij graag) ben je niet blij
Mooi en puur is waar ik aan denk bij een jong vogeltje o.i.d. dit is voor mij meer familie Knots zeg maarquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Even dit spammen, voor velen hier van (ver) voor hun geboorte:
Maar zo mooi en puur...
Je hebt heel wat gemist dan...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mooi en puur is waar ik aan denk bij een jong vogeltje o.i.d. dit is voor mij meer familie Knots zeg maar
preciesquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is een lief gewicht, dat kan in je nek liggen en dan zit je nog gewoon rechtop
Die man van de Italiaanse kustwacht klonk ook not amusedquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe volgens mij is 'ie boos
http://www.vkmag.com/maga(...)kt_4_rackets_op_rij/
He, ja. Terug naar je boot!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die man van de Italiaanse kustwacht klonk ook not amused
my life yoquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:27 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik heb een nieuwe formule ontwikkeld:
Lengte baby in centimeters X dagen dat deze baby niet gepoept heeft + het aantal milliliters olie dat hij ter laxatie heeft ontvangen = de diameter van het vangscherm dat je achter de verschoontafel moet ophangen om te zorgen dat je kledingkast, hoogpolig tapijt, racebaan, gordijnen en autostoeltje schoon blijven.
Ná de volle luier riep Soempie "ik ga wel verschonen, hij zal nu wel klaar zijn". Tíjdens het verschonen besloot hij de nieuwe lading maar op de tafel te laten vallen omdat de schone luier te lang op zich liet vallen. Toen ik verontwaardigd mijn handen in de lucht gooide besloot hij dat de tafel vol was en duwde de rest met een grote boog de slaapkamer in.
Mijn eerstvolgende investering morgenochtend is een grote kurk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |