Heb mn apps wel nagekeken en zo'n appkiller geinstalleerd, maar dat zou natuurlijk wel kunnen ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmmzzz, als je WiFi-signaal hetzelfde is als voorheen, dan is het waarschijnlijk je telefoon die kuren heeft. Draaien er misschien andere apps op de achtergrond die geruik maken van je WiFi-kanaal (streaming radio bijv.)?
Ben niet zo'n heel grote ster in WiFi en mobiele telefoons, misschien kan WG je verder helpen indien noodzakelijk?
Done!quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:35 schreef Etcetera het volgende:
LB, ga eens naar de market en zoek 'wifi analyzer' op, Daarmee kun je bekijken hoeveel wifi-signalen er op de kanalen zitten en hoe het verdeeld is. Kan zijn dat je storing hebt van een ander signaal.
Gewoon doen. Of anders eerst een smsje... Op mezelf afgaand... ik vond het niet vervelend. En vond het soms zelfs lang duren voordat ik een reactie had.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Lunch!
En ik ben in dubio of ik al naar mn vriendin kan bellen die gisternacht bevallen is en vanochtend als het goed is naar huis mocht.
Soemp, heb jij daar wat zinnigs over te zeggen? Of Diaan / IARL?
Nou ja, twee routers in hetzelfde netwerk met allebei DHCP aan, dat is gegarandeerd gezeik met je verbinding, die valt regelmatig weg dan.quote:
Oh, dan kan ik ook meedoen met oh oh Cherso, ik scoorde 142 gisterenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:49 schreef MadMaster het volgende:
Wat wel grappig was dat Bibi (Kaboutertje) de hele show als een sletje weggezet werd, wat ze steevast wist te pareren en uiteindelijk een IQ scoorde van 132...
Dat hele 'O O Cherso' is dus in scene gezet, Jokertje schijnt een IQ van 148 te hebben...
Zij blijkbaar ook: krijg net een smsje of ik snel langskom omdat ie zo leuk isquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Of anders eerst een smsje... Op mezelf afgaand... ik vond het niet vervelend. En vond het soms zelfs lang duren voordat ik een reactie had.![]()
Daar is je antwoordquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zij blijkbaar ook: krijg net een smsje of ik snel langskom omdat ie zo leuk is
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zij blijkbaar ook: krijg net een smsje of ik snel langskom omdat ie zo leuk is
Dat showen kan ik me goed voorstellen, maar ik denk dat ik dat kleine kringetje misschien wel fijn zou vinden eerstquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]geweldig. Ze had mij kunnen zijn.
Ik had ook heel erg de behoefte om andere mensen te zien en om baby te showen. Het is toch een vrij klein kringetje waar je je de eerste dagen in begeeft. Althans zo heb ik het ervaren.
Met 15 niet geaccepteerde/niet doorgekomen (??quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik ook meedoen met oh oh Cherso, ik scoorde 142 gisteren
Ik doe waar mogelijk altijd met ouderwetsch pen en papier mee. Heb je niet dat soort frustraties van mis klikken enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met 15 niet geaccepteerde/niet doorgekomen (??) antwoorden zat ik op 117.
![]()
Normaal hang ik zo ongeveer rond tussen de 130 en 140...
Het zag er op zich wel gelikt uit, maar het liep niet helemaal synchroon met de TV-beelden en een antwoord binnen de tijd aanklikken betekent natuurlijk nog niet dat een gegeven antwoord verzonden en geregisteerd is...quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik doe waar mogelijk altijd met ouderwetsch pen en papier mee. Heb je niet dat soort frustraties van mis klikken enzo.
Dat went, gek genoeg, heel snel. Als die er is, is het ineens heel gewoon. Alsof het nooit anders is geweest.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat showen kan ik me goed voorstellen, maar ik denk dat ik dat kleine kringetje misschien wel fijn zou vinden eerst
Lekker wennen aan je nieuwe kindje
Wat is er gebeurd met uitzieken?quote:
SMS is your friendquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Lunch!
En ik ben in dubio of ik al naar mn vriendin kan bellen die gisternacht bevallen is en vanochtend als het goed is naar huis mocht.
Soemp, heb jij daar wat zinnigs over te zeggen? Of Diaan / IARL?
Waarom moet dat een waterval heten dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezienBlijkbaar is dat een vorm van aftrekken waarbij je de ballen heen en weer beweegt ofzo
Heb het nog gegoogled maar verder niks kunnen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |