lijkt net alsof die schaatsen in dat doek zit! nice!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:01 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Sven lachte zich bijna dood na het zien van zijn topics.
Gelukkig was HaJee snel bij het slachtoffer....
quote:
quote:
quote:
quote:
Kan jij ook painten???quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:03 schreef Topiek het volgende:
[..]
lijkt net alsof die schaatsen in dat doek zit! nice!
HeAn82
HaJee
ik ga morgen eens kijken, kan wel aardig soepen denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kan jij ook painten???
nog niet eens voor een kwart volquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:09 schreef HaJee het volgende:
Je loopt even weg en deel 3 is alweer bijna halfvol
Van mij niks meer nu, moet echt naar bed. Vroeg op
daaromquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Deze post zorgt ervoor dat ie 3/50ste vol is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vanuit daar meteen even door naar zijn eigen berg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:42 schreef keesos het volgende:
Vanuit Svenetie is ie gelijk door gegaan naar zn volgende vakantiebestemming
[ afbeelding ]
De aarde is te klein voor een man als Svenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En vanuit daar meteen even door naar zijn eigen berg.
[ afbeelding ]
Ow die reeks was er ook nogquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Moet toch elke keer denken aan deze:
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook op een wallpaper-site gevonden... Mooie foto en Sven paste ook nog precies in die bek...quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:54 schreef DAARHEID het volgende:
[..]OMG ik heb de plaat van die haai als desktop wallpaper - Droste-effect
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook op een wallpaper-site gevonden... Mooie foto en Sven paste ook nog precies in die bek...
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef Feestkabouter het volgende:
off-topic: er zou toch een nieuwe serie van Beavis & Svenhead komen?
meen me te herinneren dat ik een paar maanden geleden een aankondiging heb gezien, maar heb er verder niks meer van gehoord....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je, ik heb alleen maar paint tot mijn beschikking.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:41 schreef Norrage het volgende:
Ze worden wel echt heel slechtmaar om een of andere reden blijven ze lachen
Flauw doch geniaalquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Sven lust maar één merk koffie...![]()
[ afbeelding ]
Derde topic en nog steeds volop scorenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Sven lust maar één merk koffie...![]()
[ afbeelding ]
die foto stamt al van voordat ik op Fok zat, dat kan niet kloppen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
Kijk, dat is nou aardig van Sven... Dat hij ons wil bedanken voor al het werk wat wij in deze drie topics voor hem hebben gedaan...![]()
[ afbeelding ]
sjemigquote:
Toffe gozer die svenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
Kijk, dat is nou aardig van Sven... Dat hij ons wil bedanken voor al het werk wat wij in deze drie topics voor hem hebben gedaan...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:07 schreef DAARHEID het volgende:
Jurylid in het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:16 schreef HaJee het volgende:
Hier een Svenkel naar een idee van Geflipte-Koelkast....
[ afbeelding ]
In het algemeen ben je een soepheldquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:14 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Valt mee deze, kreeg de kleuren niet helemaal passend....
quote:
quote:
Dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:19 schreef Topiek het volgende:
[..]
In het algemeen ben je een soepheld
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:51 schreef DAARHEID het volgende:
Voor de oudere Fok!kers vast een bekende game![]()
[ afbeelding ]
Bedankt! Vond hem zelf ook wel geinigquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Mag ik een verzoekje doen? arghh ik kan zo'n spoilerding niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:12 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 20 januari 2012 23:12 schreef tomaat52 het volgende:
[..][/quote]Bedankt, ik heb de dingetjes gekopieerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Doet 'ie goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Naomi van As. Zijn vriendin. Hockeyster van het Nederlands Elftal.
Een bontkra...mertjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het is gewoon een kramineel...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het weekend heeft hij een bijbaantje als portier...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:09 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Een bontkra...mertjeZeg beste mensen, stop de slow chat want dit topic moet wel volgeplempt worden met soeps hè
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
In het weekend heeft hij een bijbaantje als portier...![]()
[ afbeelding ]
WTFquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb 'm gemaakt gecopypaste van pagina 2:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:09 schreef pietkanarie het volgende:
Kan iemand er een maken van sven die aan het enteren (hangen aan een touw dus) is naar een schip? Sventeren...
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:15 schreef HaJee het volgende:
Na een bezoekje aan het springkussen.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb daar ook een beetje last van, drie topics over één persoon is nog niet zo makkelijk... Maar zoals je het zelf al hebt opgelost... Gewoon een beetje kunstzinnig doen dan kan bijna alles en is het nog on-topic ook...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:30 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet effe niet meer wat.....
RAAP ME OPquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:52 schreef DAARHEID het volgende:
[..]![]()
Verboden voor fietsers, auto's, paard-en-wagens... Eigenlijk voor iedereen behalve...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 januari 2012 03:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik kom er al aan!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 januari 2012 03:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik kom er al aan!
[ afbeelding ]
quote:
Whehe wie zet hem hier ff op?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:54 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Whehe wie zet hem hier ff op?
Nee dus
Geen tieten op fok toch? Banquote:Op maandag 23 januari 2012 12:54 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Nee dus
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:44 schreef DAARHEID het volgende:
Het wordt er allemaal niet beter op, sorry hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Topiek het volgende:
Iemand nog een suggestie? Dan zal ik wat proberen
[ Bericht 5% gewijzigd door DAARHEID op 23-01-2012 21:28:32 (Foutje in de tags) ]
Misschien niet braaf, maar wel heel goedquote:Op maandag 23 januari 2012 21:43 schreef Topiek het volgende:
De svengel op suggestie van: pietkanarie.
[ afbeelding ]Hij is niet heel goed
Geef me een paar minuten.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:54 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Nee dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn wekker gaat morgen vroeg dus ik ga zo in bed, anders was ik hier zelf mee gaan freubelen![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef DAARHEID het volgende:
Tijd voor een eigen, sterke munt voor Noord-Europa! Vandaag hebben Sven en Geert de eerste munt van 5 Eurosvent geslagen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef DAARHEID het volgende:
Tijd voor een eigen, sterke munt voor Noord-Europa! Vandaag hebben Sven en Geert de eerste munt van 5 Eurosvent geslagen![]()
[ afbeelding ]
Ja, naar 100+ plaatjes raken de ideeën een beetje op....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dit topic mag niet dood gaan!
Nou vooruit, nog eentje dan...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dit topic mag niet dood gaan!
Eng...!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:38 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nou vooruit, nog eentje dan...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:38 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:38 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
Gifjes maken lukt vandaag niet zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is Sven toch een trollquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: NSFW maar niet smerigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag dit nog op FOK!? Anders edit ik dit bericht wel even.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
dat mag nog welSPOILER: NSFW maar niet smerigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag dit nog op FOK!? Anders edit ik dit bericht wel even.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
Me gusta...SPOILER: NSFW maar niet smerigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag dit nog op FOK!? Anders edit ik dit bericht wel even.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:44 schreef DAARHEID het volgende:
Het gaat Sven voor de wind en daarom heeft hij zijn sponsor KPN maar overgenomen
[ afbeelding ]
Svenault was me net iets te veel werk![]()
Leuk, er is weer leven in het topic
Svellen, intersvennen.....quote:Op zondag 29 januari 2012 20:44 schreef DAARHEID het volgende:
Het gaat Sven voor de wind en daarom heeft hij zijn sponsor KPN maar overgenomen
[ afbeelding ]
Svenault was me net iets te veel werk![]()
Leuk, er is weer leven in het topic
Glasvenzel...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Svellen, intersvennen.....![]()
Maar hij is goed.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Sven en Kemkers zijn weer vriendjes na de fout op de Olympische Spelen![]()
![]()
Zonder die troll faces was ie leuk geweestquote:
met ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zonder die troll faces was ie leuk geweest
Scroll even door de complete, uit ruim 2,5 delen bestaande, topicreeks en bericht dan weer hier over het aantal dat je bent tegengekomenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:39 schreef Iwanius het volgende:
Heeft iemand al een paint van Sven Kramer met zijn vriendin die langbenige 'paardenbek' Naomi van As?
Je kan mij ook even een link geven met al die topic's zodat ik niet heel FOK! hoef af te struinen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
Scroll even door de complete, uit ruim 2,5 delen bestaande, topicreeks en bericht dan weer hier over het aantal dat je bent tegengekomen
Ja, ik kan ook bij je komen stofzuigen en afwassen dan hoef je helemaal niks meer zelf te doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kan mij ook even een link geven met al die topic's zodat ik niet heel FOK! hoef af te struinen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef MrHatFTW het volgende:
NASA heeft onlangs leven ondekt op Svenus...
[ afbeelding ]
Ik heb ze eens geteld en ik heb er nu al meer dan 50 over Sven gemaakt...quote:
Osvaldoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
Sven heeft weer eens teveel gedronken...![]()
[ afbeelding ]
Dezequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Osvendo2quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik heb ze eens geteld en ik heb er nu al meer dan 50 over Sven gemaakt...
* MissBitchy veegt de koffie van haar beeldschermquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef MrHatFTW het volgende:
Sven heeft sinds kort de handige "Sventilator" uitgevonden
[ afbeelding ]
quote:
Time for a Svenema....quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef DAARHEID het volgende:
Voor de medisch geschoolden onder ons![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Inderdaad, met de Sventilator moet je niet fucken![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Time for a Svenema....
[ afbeelding ]
Oja, die was er ook nogquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef DAARHEID het volgende:
Maar weer eens een remake van een filmklassieker![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of ie wordt opgepakt![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Time for a Svenema....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:04 schreef Mercurious het volgende:
In plaats van die stomme pijlen[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[ afbeelding ]EH EH EHHHHHHHH!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Da's een goed idee voor een robotquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:48 schreef Mercurious het volgende:
en in deze barre tijden kan je Sven tegenkomen om de temperatuur op te nemen...
...van het ijs...misschien...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:04 schreef Mercurious het volgende:
In plaats van die stomme pijlen[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:48 schreef Mercurious het volgende:
en in deze barre tijden kan je Sven tegenkomen om de temperatuur op te nemen...
...van het ijs...misschien...
[ afbeelding ]
Bijna aan het eind van het derde topic en nog immer geniale paints!quote:
En 2 linker voetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:45 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Sven heeft nieuwe schoenen!
[ afbeelding ]
Kunt ook gewoon Gimp downloaden... Gratis programmatje, wat minder uitgebreid dan photoshop maar voor dit soort dingen werkt het net zo goedquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:46 schreef Topiek het volgende:
als ik photoshop weer heb probeer ik ook weer wat
Ik heb toch liever Photoshop, omdat ik daar simpelweg al een aantal jaren mee werk!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kunt ook gewoon Gimp downloaden... Gratis programmatje, wat minder uitgebreid dan photoshop maar voor dit soort dingen werkt het net zo goed
Same here, maar dan andersomquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:52 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Photoshop, omdat ik daar simpelweg al een aantal jaren mee werk!
Hehe, je mag photoshop niet downloaden vanquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Same here, maar dan andersomDownloadde jaren geleden Gimp omdat ik niet wist hoe je Photoshop kon downloaden, en nu ik wel photoshop heb gebruik ik nog steeds Gimp omdat ik gewoon weet hoe dat programma werkt
Ah, maar ik heb niet gezegd hoe ik aan mijn Photoshop versie kwam hequote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hehe, je mag photoshop niet downloaden van
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Same here, maar dan andersomDownloadde jaren geleden Gimp omdat ik niet wist hoe je Photoshop kon downloaden, en nu ik wel photoshop heb gebruik ik nog steeds Gimp omdat ik gewoon weet hoe dat programma werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |