* MissBitchy veegt de koffie van haar beeldschermquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
Sven heeft weer eens teveel gedronken...![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef MrHatFTW het volgende:
Sven heeft sinds kort de handige "Sventilator" uitgevonden
[ afbeelding ]
quote:
Time for a Svenema....quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef DAARHEID het volgende:
Voor de medisch geschoolden onder ons![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Inderdaad, met de Sventilator moet je niet fucken![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Time for a Svenema....
[ afbeelding ]
Oja, die was er ook nogquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef DAARHEID het volgende:
Maar weer eens een remake van een filmklassieker![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of ie wordt opgepakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Time for a Svenema....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:04 schreef Mercurious het volgende:
In plaats van die stomme pijlen[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[ afbeelding ]EH EH EHHHHHHHH!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Da's een goed idee voor een robotquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:48 schreef Mercurious het volgende:
en in deze barre tijden kan je Sven tegenkomen om de temperatuur op te nemen...
...van het ijs...misschien...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:04 schreef Mercurious het volgende:
In plaats van die stomme pijlen[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:48 schreef Mercurious het volgende:
en in deze barre tijden kan je Sven tegenkomen om de temperatuur op te nemen...
...van het ijs...misschien...
[ afbeelding ]
Bijna aan het eind van het derde topic en nog immer geniale paints!quote:
En 2 linker voetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:45 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Sven heeft nieuwe schoenen!
[ afbeelding ]
Kunt ook gewoon Gimp downloaden... Gratis programmatje, wat minder uitgebreid dan photoshop maar voor dit soort dingen werkt het net zo goedquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:46 schreef Topiek het volgende:
als ik photoshop weer heb probeer ik ook weer wat
Ik heb toch liever Photoshop, omdat ik daar simpelweg al een aantal jaren mee werk!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kunt ook gewoon Gimp downloaden... Gratis programmatje, wat minder uitgebreid dan photoshop maar voor dit soort dingen werkt het net zo goed
Same here, maar dan andersomquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:52 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Photoshop, omdat ik daar simpelweg al een aantal jaren mee werk!
Hehe, je mag photoshop niet downloaden vanquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Same here, maar dan andersomDownloadde jaren geleden Gimp omdat ik niet wist hoe je Photoshop kon downloaden, en nu ik wel photoshop heb gebruik ik nog steeds Gimp omdat ik gewoon weet hoe dat programma werkt
Ah, maar ik heb niet gezegd hoe ik aan mijn Photoshop versie kwam hequote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hehe, je mag photoshop niet downloaden van
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Same here, maar dan andersomDownloadde jaren geleden Gimp omdat ik niet wist hoe je Photoshop kon downloaden, en nu ik wel photoshop heb gebruik ik nog steeds Gimp omdat ik gewoon weet hoe dat programma werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |