hahahahah die is echt geniaalquote:
Die kip was er al...quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
hahahahah die is echt geniaalDie kip doet het em gewoon
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
@Hajee: Krijg je het ook voor elkaar met de KFC?
Ik heb teveel m'n best gedaan dus 't is niet echt geweldigquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hoofd van die KFC man veranderen in kramer.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een pareltjes worden er ook gepost
quote:
Hij heeft weer eens de verkeerde baan gekozenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:26 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, gezien op TV, fantastisch!
Ik kreeg 450 euro van Sven kramer dat is echt fantastischquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:26 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, gezien op TV, fantastisch!
Hehhequote:
thanksquote:
Ja, maar het wordt ook steeds moeilijker om nog iets te verzinnen dat nog niet gedaan is...quote:
Klopt helaas....quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt ook steeds moeilijker om nog iets te verzinnen dat nog niet gedaan is...
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dirigent zonder stokje...
[ afbeelding ]
Briljantquote:
Oh godquote:
Mocht de schaatscarrière van Sven onverhoopt doodbloeden, dan kan hij vast wel iets leuks op tv doenquote:
wtfquote:
Die is toch zo ongeveer al geweest?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:18 schreef DAARHEID het volgende:
Wie heeft er creativiteit en verveelt zich vandaag?![]()
[ afbeelding ]
Oeps sorry, ben er een maandje tussenuit geweest en had deze in mijn inhaalhaast over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die is toch zo ongeveer al geweest?
Ik verveel me niet, maar vooruit:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:18 schreef DAARHEID het volgende:
Wie heeft er creativiteit en verveelt zich vandaag?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik verveel me niet, maar vooruit:
[ afbeelding ]
Best Picturequote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een gouden Sven Academy Awardquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijk subtielquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wooh beter maar je daar een PNG van, topicboost!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:52 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij zijn gezichtsspieren niet onder controle.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:07 schreef LompeHork het volgende:
Whehe, exploitable!
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:02 schreef Brentmeister het volgende:
Daar lijkt het idd wel op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gast heeft ook altijd dezelfde kleren aanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:02 schreef Brentmeister het volgende:
Daar lijkt het idd wel op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaafff!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:36 schreef DAARHEID het volgende:
Na de Smålland, de Høbbit en de Hüskerdü kon een Sven natuurlijk niet uitblijven![]()
[ afbeelding ]
BAASquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:17 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
The more the merrier!
[ afbeelding ]
Inderdaad, met de Sventilator moet je niet fuckenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken... Hij wordt nu echt link...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Inderdaad, met de Sventilator moet je niet fucken![]()
[ afbeelding ]
quote:
Heart? Fire toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:07 schreef Onnoman het volgende:
ben zelf niet echt een photoshop held.. maar toch mijn bijdrage
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Osvaldo2 op 15-01-2012 00:59:13 ]Photoshop your own reality...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:
Dat ding is helemaal niet groot hoor, Imgur doet gewoon moeilijkquote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef tomaat52 het volgende:
Hork, kan je ze de volgende keer ff verkleinen?
Sorry.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ding is helemaal niet groot hoor, Imgur doet gewoon moeilijk
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef DAARHEID het volgende:
Sven doet vies op een VHS-band in de jaren 70![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Als je de ideeën volgende keer even als spoiler tagt zou mooi zijn want nu is de verrassing er al afquote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Feestkabouter het volgende:
ik kan het echt zelf niet, maar in mijn hoofd heb ik wat leuke van Barbie & Sven, en Svendeman (port) met schaatsen
Op verzoek Barbie en Sven...quote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Feestkabouter het volgende:
ik kan het echt zelf niet, maar in mijn hoofd heb ik wat leuke van Barbie & Sven, en Svendeman (port) met schaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, daar heeft Sven helemaal geen tijd voor want hij is een man van de Wetenschapquote:Op maandag 16 januari 2012 21:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
Sven heeft dit topic bekeken... En nu vindt de dokter het belangrijk dat hij eerst weer wat tot rust komt...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:29 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Nee joh, daar heeft Sven helemaal geen tijd voor want hij is een man van de Wetenschap![]()
[ afbeelding ]
Ja zeker, die staat al op pagina 6... Veel plezier er mee...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Heb je een pngtje van dat gezicht? @Osvaldo2
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:45 schreef Osvaldo2 het volgende:
Met zijn ogen dicht...![]()
[ afbeelding ]
PNGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt helemaal gelijk, sorry, totaal niet aan gedacht.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Als je de ideeën volgende keer even als spoiler tagt zou mooi zijn want nu is de verrassing er al af
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:23 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, sorry, totaal niet aan gedacht.
Een paar tipjes:Svin DieselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:02 schreef Feestkabouter het volgende:
tipje:Iets te weinig tijd voor genomen dus niet echt geweldig deze Svenny G....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na de verkeerde wissel ging het berg afwaarts....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:39 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
en nu moeten we raden hoe deze variant heet?
Dat is goed spul dat hij daar rookt... Hij voelt zich gelijk één met de natuur...quote:
[ Bericht 15% gewijzigd door Osvaldo2 op 17-01-2012 01:11:26 ]Photoshop your own reality...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon, omdat het kan.
Nou ik moet zeggen dat HaJee wel stevig überbaast in dit topicquote:Op maandag 16 januari 2012 23:06 schreef Compliment het volgende:
Vergeet Osvaldo2 en DAARHEID niet te eren![]()
Die maken ook bazensoeps
Niet overdrijven a.u.b.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:12 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat HaJee wel stevig überbaast in dit topic
quote:
Weet niet precies wat je bedoeling was maar hier even een vluggertje.....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:28 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil er een met een gynaecoloog maken (Google afbeeldingen, 3 de plaatje naar rechts)
Maar ik faal met paint
En ik weet niet zeker of dat mag
Gezien de nieuwe ONZ regels
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
Weet niet precies wat je bedoeling was maar hier even een vluggertje.....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:41 schreef -AnneX- het volgende:
HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef HaJee het volgende:
Remake: Sven maakt er een pretecho van....
[ afbeelding ]
Ga je gang.quote:
Nu zit mijn snoepje tegen het scherm...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
kut mn koffiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
haha, jij hebt echt veel inspiratie!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik loldequote:
Koning HaJeequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij stond in het vorige deel dat iemand al een link van dit topic op zijn facebookpagina heeft gezet (die ie zelf bijhoudt)quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:29 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Volgens mij stond in het vorige deel dat iemand al een link van dit topic op zijn facebookpagina heeft gezet (die ie zelf bijhoudt)
Ja, ik moest ook even zoekenquote:
Briljant! ik lig helemaal dubbel.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:29 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Nee joh, daar heeft Sven helemaal geen tijd voor want hij is een man van de Wetenschap![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef DAARHEID het volgende:
iPhone is out. Svendroid is in![]()
[ afbeelding ]
Layer met Sven selecteren en dan Edit--> Transform--> Scale...quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:41 schreef Gwywen het volgende:
Even een technische vraag: als ik Sven inplak in een ander plaatje in Photoshop is hij veel te groot, hoe krijg ik 'm kleiner? (kun je dat in photoshop aanpasssen of zo, ik neem aan van wel? Heb hier de photoshopbijbel voor me liggen maar kan de oplossing niet vinden)
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:41 schreef Gwywen het volgende:
Even een technische vraag: als ik Sven inplak in een ander plaatje in Photoshop is hij veel te groot, hoe krijg ik 'm kleiner? (kun je dat in photoshop aanpasssen of zo, ik neem aan van wel? Heb hier de photoshopbijbel voor me liggen maar kan de oplossing niet vinden)
Hehehe hopelijk betekent jouw snelle reactie dat je druk bezig bent met een creatiequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Layer met Sven selecteren en dan Edit--> Transform--> Scale...
Inderdaad, weer eentje af...quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Hehehe hopelijk betekent jouw snelle reactie dat je druk bezig bent met een creatie
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Inderdaad, weer eentje af...![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar dat is echt toeval... Was er gisteravond laat al aan begonnen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:52 schreef DAARHEID het volgende:
[..]Gaaf! En tegelijk eentje met Tom Cruise gemaakt!
Zou HeaN82 wel beseffen dat dankzij hem een aantal mensen zo geleidelijk aan hun sociale contacten kwijtraken en in een sociaal isolement dreigen te glijden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt toeval... Was er gisteravond laat al aan begonnen...
Uhm....quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:59 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Zou HeaN82 wel beseffen dat dankzij hem een aantal mensen zo geleidelijk aan hun sociale contacten kwijtraken en in een sociaal isolement dreigen te glijden?
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat lijkt Sven toch veel op zijn overgrootvader...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:12 schreef HaJee het volgende:
De moord op Kramer van Oranje!!!
[ afbeelding ]
Nee, maar ik heb 't geregeldquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:20 schreef DAARHEID het volgende:
En nog maar weer eens een filmklassieker![]()
[ afbeelding ]
Mogen blote borsten wel in ONZ?
Ja, dat is een stuk beter zo...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb 't geregeld
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord maar als Sven er in mee speelt dan moet het wel een goede film zijn...![]()
[ afbeelding ]
Ja maar vanwege een dom fatsoensregeltje van Fok! kun je toch niet de artistieke integriteit van een shot uit dat meesterwerk van Paul Verhoeven bezoedelen door het te manipuleren?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb 't geregeld
[ afbeelding ]
Ja....zal het gaan lukken....?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iemand gaat in recordtempo voor deel 3
Ik twijfel.....quote:
Ik heb een half uur moeten zoeken voordat ik eindelijk dat naambord had gevonden... Dat was het meeste werk...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef DAARHEID het volgende:
[..]Soeps met een woordgrap blijven toch mijn favoriet
alleen in kpdquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:20 schreef DAARHEID het volgende:
En nog maar weer eens een filmklassieker![]()
[ afbeelding ]
Mogen blote borsten wel in ONZ?
Nasty....quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:27 schreef DAARHEID het volgende:
TV-visagist Mari van de Sven na een stevig avondje stappen![]()
[ afbeelding ]
Niet bijster origineel na Monique van de Sven dus ik zoek mijn bed maar op. Veel succes nog met topic 2 volplempen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |