quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat lijkt Sven toch veel op zijn overgrootvader...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:12 schreef HaJee het volgende:
De moord op Kramer van Oranje!!!
[ afbeelding ]
Nee, maar ik heb 't geregeldquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:20 schreef DAARHEID het volgende:
En nog maar weer eens een filmklassieker![]()
[ afbeelding ]
Mogen blote borsten wel in ONZ?
Ja, dat is een stuk beter zo...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb 't geregeld
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord maar als Sven er in mee speelt dan moet het wel een goede film zijn...![]()
[ afbeelding ]
Ja maar vanwege een dom fatsoensregeltje van Fok! kun je toch niet de artistieke integriteit van een shot uit dat meesterwerk van Paul Verhoeven bezoedelen door het te manipuleren?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb 't geregeld
[ afbeelding ]
Ja....zal het gaan lukken....?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iemand gaat in recordtempo voor deel 3
Ik twijfel.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een half uur moeten zoeken voordat ik eindelijk dat naambord had gevonden... Dat was het meeste werk...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef DAARHEID het volgende:
[..]Soeps met een woordgrap blijven toch mijn favoriet
alleen in kpdquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:20 schreef DAARHEID het volgende:
En nog maar weer eens een filmklassieker![]()
[ afbeelding ]
Mogen blote borsten wel in ONZ?
Nasty....quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:27 schreef DAARHEID het volgende:
TV-visagist Mari van de Sven na een stevig avondje stappen![]()
[ afbeelding ]
Niet bijster origineel na Monique van de Sven dus ik zoek mijn bed maar op. Veel succes nog met topic 2 volplempen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |