Hij was ondernemer, de BTW trok hij af, kon hij ook eens een keer zelf wat aftrekkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of misschien betaalde hij wel gewoon BTW over zijn aankopen.
Ja ik ook wel. Hopelijk moet ie 'm laten zien als bewijsstuk in de rechtzaal en maakt iemand daar zo'n mooie tekening van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:43 schreef Meloewa het volgende:
Kan aan mij liggen maar ben nu heel benieuwd hoe die pens eruit zag met zn ijzeren implantaten
Haha inderdaad. ik hoop het ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Hopelijk moet ie 'm laten zien als bewijsstuk in de rechtzaal en maakt iemand daar zo'n mooie tekening van.
Zoiets denk ik ook. Ik denk niet dat het een inwendig harnas was of zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:55 schreef Northside het volgende:
Kan me zo voorstellen dat het allemaal wel meevalt qua moordwapen-martel-penis. Paar ijzeren staafjes onderhuids ingebracht ofzo en de pers maakt er wel een mooi spectaculair verhaal van.
Waarom niet? Denk je dat ze daar een keuze in had?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Best ziek, alleen met die zwangere heb ik geen medelijden eigenlijk.
Niet heel grappig toch moest ik grinnikenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:14 schreef Killaht het volgende:
Swaffelerine, met zijn adamantium uitschuifbare penis.
Na-aper van Sex Machine dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:14 schreef Killaht het volgende:
Swaffelerine, met zijn adamantium uitschuifbare penis.
Zoiets, jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na-aper van Sex Machine dus.
[ afbeelding ]
Hij is in Duitsland opgepakt, maar zijn voornaam lijkt me eerder Hongaars.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
Bij zulke berichten hoor je toch wel opvallend vaak dat de daders uit Duitsland of Oostenrijk
komen valt me op...
oh? vertel...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
Bij zulke berichten hoor je toch wel opvallend vaak dat de daders uit Duitsland of Oostenrijk
komen valt me op...
hij is een hongaarquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:43 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hij is in Duitsland opgepakt, maar zijn voornaam lijkt me eerder Hongaars.
Helemaal mee eens. Dit soort tuig hoort gewoon niet vrij rond te lopen. Helaas hebben we in Europa een rechterlijke macht die onaantastbaar is en aan niemand verantwoording hoeft af te leggen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:13 schreef rutger05 het volgende:
Een crimineel met al zo'n lang strafblad had al lang voorgoed achter de tralies moeten zitten. Het is net zo goed de schuld van overheid en justitie dat dat soort figuren telkens weer op de samenleving worden losgelaten. Weerzinwekkend.
Een deel van de wallen in Amsterdam zijn in handen van Albanezen en Turken uit Duitsland.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
komen valt me op...
Waar heb je het over? Je hebt nog nooit een wetboek opengeslagen gok ik zo. Daarnaast zou het Hongaarse rechtssysteem iets hebben moeten doen met zijn lange strafblad, hoe het recht er daar voor staat heb ik persoonlijk geen idee van. Jij?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:20 schreef Viajero het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit soort tuig hoort gewoon niet vrij rond te lopen. Helaas hebben we in Europa een rechterlijke macht die onaantastbaar is en aan niemand verantwoording hoeft af te leggen.
En als je rechter wil worden dan kom je er gewoon niet in als je de maatschappij wilt helpen ipv criminelen te helpen.
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Best ziek, alleen met die zwangere heb ik geen medelijden eigenlijk.
Kijk op bme.com. Staan een hoop voorbeelden hoe het eruit zou kunnen zien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:43 schreef Meloewa het volgende:
Kan aan mij liggen maar ben nu heel benieuwd hoe die pens eruit zag met zn ijzeren implantaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:41 schreef woid het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Republiek
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:06 schreef ACT-F het volgende:
Metalen penis? WTF..... Bij het oud ijzer met die vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat de fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.Heaven is a place on earth with you
Ik denk niet dat je gewoon overdag op de markt legaal een meisje kan kopen hoor. De staat treed er wel degelijk tegen op.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk is het al gewoon te gek dat vrouwen nog steeds als handelswaar gekocht kunnen worden om te worden ingezet in de prostitutie, zonder dat de staat hier tegen optreedt.
Wel dikke tranen plengen bij het slavernijmonument, maar dit soort slavernij gewoon wegkijken.
Big Goverment strikes again. Overheidsbemoeienis is de wortel van het kwaad.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:59 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je gewoon overdag op de markt legaal een meisje kan kopen hoor. De staat treed er wel degelijk tegen op.
Niet legaal nee, maar het wordt wel grotendeels getolereerd. Iedereen weet waar hoerententen zitten, en iedereen weet dat daar vaak meisjes gedwongen werken. Maar de politie doet er nauwelijks wat aan, en als er al eens een mensenhandelaar of een pooier voor de rechter staat dan zijn de straffen vaak bizar licht voor meerdere verkrachtingen, mishandeling en het dwingen van mensen tot prostitutie. De slachtoffers kunnen vaak ook niet op veel sympathie rekenen, en worden vaak uitgezet als ze niet uit de EU komen, ook al getuigen ze tegen mensenhandelaren. .quote:Op zondag 22 januari 2012 18:59 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je gewoon overdag op de markt legaal een meisje kan kopen hoor. De staat treed er wel degelijk tegen op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
Mee eens. Hoe kom je aan zulke plaatjes is ook iets wat ik me afvraag en waarom ze hier plaatsen.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Echt klotezooi dat je in de preview bovenaan de pagina ook al de foto's in de spoilers ziet.
Iedereen weet dat de Hells Angels zich met onfrisse zaakjes bezig houden. Iedereen weet dat Holleerder een grote crimineel is. Iedereen weet dat de manier waarop coffeeshops hun wiet krijgen niet in de haak is. Maar in een rechtsstaat gaat het er niet om wat je weet maar wat je kan bewijzen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Viajero het volgende:
Niet legaal nee, maar het wordt wel grotendeels getolereerd. Iedereen weet waar hoerententen zitten, en iedereen weet dat daar vaak meisjes gedwongen werken. Maar de politie doet er nauwelijks wat aan, en als er al eens een mensenhandelaar of een pooier voor de rechter staat dan zijn de straffen vaak bizar licht voor meerdere verkrachtingen, mishandeling en het dwingen van mensen tot prostitutie. De slachtoffers kunnen vaak ook niet op veel sympathie rekenen, en worden vaak uitgezet als ze niet uit de EU komen, ook al getuigen ze tegen mensenhandelaren. .
Er zit echt iets heel scheef.
nou nou.., wat is het moeilijk om aan die plaatjes te komen...quote:Op maandag 23 januari 2012 01:38 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Mee eens. Hoe kom je aan zulke plaatjes is ook iets wat ik me afvraag en waarom ze hier plaatsen.
oud ijzer boer bellen..?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:51 schreef Sinosappel het volgende:
Wat zou je doen als je erachter kwam dat je scharrel/date een lul had zoals de eerste? (die 2e is te extreem)
Snel wegrennen misschien en er met een grote boog omheenlopen? Wat denk je dat de mindset is van zo'n iemand?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:51 schreef Sinosappel het volgende:
Wat zou je doen als je erachter kwam dat je scharrel/date een lul had zoals de eerste? (die 2e is te extreem)
Die piercings zijn toch bedoeld om het genot te vergroten? Dacht ik ergens te lezen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:34 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Snel wegrennen misschien en er met een grote boog omheenlopen? Wat denk je dat de mindset is van zo'n iemand?![]()
Dat je zoiets uberhaupt afvraagt
Dus mensenhandelaren worden wegens mensenhandel veroordeeld tot een paar maanden cel omdat er geen bewijzen zijn? Dat lijkt me dan pas echt zorgelijk, mensen veroordelen zonder bewijs. Het gaat erom dat de straffen veel te laag zijn ook als er bewijs is. Dat van de Hells Angels ben ik met je eens, maar Holleeder zit voor zover ik weet vast, en de Coffeeshops en wietkwekers worden constant lastig gevallen. Er gaat veel meer energie naar het opsporen van wiettelers dan naar het opsporen van mensen handelaren. En daar kan je het mee eens zijn, maar ik vind het echt schandalig dat meisjes die gedwongen met 20 mannen per dag sex moeten hebben en veel geweld ondergaan niet geholpen worden omdat we te druk zijn met het aanpakken van een plant die nauwelijks slachtoffers maakt...quote:Op maandag 23 januari 2012 10:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de Hells Angels zich met onfrisse zaakjes bezig houden. Iedereen weet dat Holleerder een grote crimineel is. Iedereen weet dat de manier waarop coffeeshops hun wiet krijgen niet in de haak is. Maar in een rechtsstaat gaat het er niet om wat je weet maar wat je kan bewijzen.
QFTquote:Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk is het al gewoon te gek dat vrouwen nog steeds als handelswaar gekocht kunnen worden om te worden ingezet in de prostitutie, zonder dat de staat hier tegen optreedt.
Wel dikke tranen plengen bij het slavernijmonument, maar dit soort slavernij gewoon wegkijken.
Er is meestal geen bewijs omdat de meisjes niet durven te getuigen tegen hun pooiers. Geen bewijs = geen veroordeling, dus gaat 90% van de pooiers vrijuit. Dat de straffen in geval van een veroordeling veel te laag zijn, daar ben ik het mee eens, maar dat is niet alleen bij mensenhandel een probleem. Maar te zeggen dat de staat er niets tegen doet is niet juist.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:39 schreef Viajero het volgende:
Dus mensenhandelaren worden wegens mensenhandel veroordeeld tot een paar maanden cel omdat er geen bewijzen zijn? Dat lijkt me dan pas echt zorgelijk, mensen veroordelen zonder bewijs. Het gaat erom dat de straffen veel te laag zijn ook als er bewijs is. Dat van de Hells Angels ben ik met je eens, maar Holleeder zit voor zover ik weet vast, en de Coffeeshops en wietkwekers worden constant lastig gevallen. Er gaat veel meer energie naar het opsporen van wiettelers dan naar het opsporen van mensen handelaren. En daar kan je het mee eens zijn, maar ik vind het echt schandalig dat meisjes die gedwongen met 20 mannen per dag sex moeten hebben en veel geweld ondergaan niet geholpen worden omdat we te druk zijn met het aanpakken van een plant die nauwelijks slachtoffers maakt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |