abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:24:09 #126
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_107030876
Sadisten zijn ook gewoon mensen
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:41:13 #127
215628 woid
let's get Friendly
pi_107031478
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107032193
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:41 schreef woid het volgende:
SPOILER
SPOILER
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
De Republiek
pi_107032241
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:06 schreef ACT-F het volgende:
Metalen penis? WTF..... Bij het oud ijzer met die vent.
_O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 21 januari 2012 @ 13:55:50 #130
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107064903
quote:
SPOILER
SPOILER
Damn.. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 23:42:54 #131
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107083056
quote:
SPOILER
SPOILER
Wat de fuck
Nee.
Heaven is a place on earth with you
  zaterdag 21 januari 2012 @ 23:44:47 #132
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_107083123
Walgelijk...
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 22 januari 2012 @ 00:01:16 #133
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_107083785
Eigenlijk is het al gewoon te gek dat vrouwen nog steeds als handelswaar gekocht kunnen worden om te worden ingezet in de prostitutie, zonder dat de staat hier tegen optreedt.

Wel dikke tranen plengen bij het slavernijmonument, maar dit soort slavernij gewoon wegkijken.
The End Times are wild
pi_107108102
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk is het al gewoon te gek dat vrouwen nog steeds als handelswaar gekocht kunnen worden om te worden ingezet in de prostitutie, zonder dat de staat hier tegen optreedt.

Wel dikke tranen plengen bij het slavernijmonument, maar dit soort slavernij gewoon wegkijken.
Ik denk niet dat je gewoon overdag op de markt legaal een meisje kan kopen hoor. De staat treed er wel degelijk tegen op.
Ja, ik generaliseer.
pi_107108217
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:59 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je gewoon overdag op de markt legaal een meisje kan kopen hoor. De staat treed er wel degelijk tegen op.
Big Goverment strikes again. Overheidsbemoeienis is de wortel van het kwaad.
  zondag 22 januari 2012 @ 22:54:30 #136
111528 Viajero
Who dares wins
pi_107121599
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:59 schreef Northside het volgende:

[..]

Niet legaal nee, maar het wordt wel grotendeels getolereerd. Iedereen weet waar hoerententen zitten, en iedereen weet dat daar vaak meisjes gedwongen werken. Maar de politie doet er nauwelijks wat aan, en als er al eens een mensenhandelaar of een pooier voor de rechter staat dan zijn de straffen vaak bizar licht voor meerdere verkrachtingen, mishandeling en het dwingen van mensen tot prostitutie. De slachtoffers kunnen vaak ook niet op veel sympathie rekenen, en worden vaak uitgezet als ze niet uit de EU komen, ook al getuigen ze tegen mensenhandelaren. .

Er zit echt iets heel scheef.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_107122139
quote:
SPOILER
SPOILER
Godverdomme :')
  † In Memoriam † zondag 22 januari 2012 @ 23:24:26 #138
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_107123143
quote:
SPOILER
SPOILER
OMG
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 22 januari 2012 @ 23:27:40 #139
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_107123291
quote:
SPOILER
SPOILER
Brrr :o
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  maandag 23 januari 2012 @ 01:32:29 #140
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_107126848
Echt klotezooi dat je in de preview bovenaan de pagina ook al de foto's in de spoilers ziet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_107126921
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 01:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Echt klotezooi dat je in de preview bovenaan de pagina ook al de foto's in de spoilers ziet.
Mee eens. Hoe kom je aan zulke plaatjes is ook iets wat ik me afvraag en waarom ze hier plaatsen.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_107131647
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Viajero het volgende:
Niet legaal nee, maar het wordt wel grotendeels getolereerd. Iedereen weet waar hoerententen zitten, en iedereen weet dat daar vaak meisjes gedwongen werken. Maar de politie doet er nauwelijks wat aan, en als er al eens een mensenhandelaar of een pooier voor de rechter staat dan zijn de straffen vaak bizar licht voor meerdere verkrachtingen, mishandeling en het dwingen van mensen tot prostitutie. De slachtoffers kunnen vaak ook niet op veel sympathie rekenen, en worden vaak uitgezet als ze niet uit de EU komen, ook al getuigen ze tegen mensenhandelaren. .

Er zit echt iets heel scheef.
Iedereen weet dat de Hells Angels zich met onfrisse zaakjes bezig houden. Iedereen weet dat Holleerder een grote crimineel is. Iedereen weet dat de manier waarop coffeeshops hun wiet krijgen niet in de haak is. Maar in een rechtsstaat gaat het er niet om wat je weet maar wat je kan bewijzen.
Ja, ik generaliseer.
  maandag 23 januari 2012 @ 10:51:29 #143
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107131699
Wat zou je doen als je erachter kwam dat je scharrel/date een lul had zoals de eerste? (die 2e is te extreem)
  maandag 23 januari 2012 @ 11:27:33 #144
215628 woid
let's get Friendly
pi_107132695
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 01:38 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Mee eens. Hoe kom je aan zulke plaatjes is ook iets wat ik me afvraag en waarom ze hier plaatsen.
nou nou.., wat is het moeilijk om aan die plaatjes te komen...

google... plaatjes: "penis implant piercing"
  maandag 23 januari 2012 @ 11:30:19 #145
215628 woid
let's get Friendly
pi_107132793
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 10:51 schreef Sinosappel het volgende:
Wat zou je doen als je erachter kwam dat je scharrel/date een lul had zoals de eerste? (die 2e is te extreem)
oud ijzer boer bellen..?
  maandag 23 januari 2012 @ 11:34:33 #146
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_107132949
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 10:51 schreef Sinosappel het volgende:
Snel wegrennen misschien en er met een grote boog omheenlopen? Wat denk je dat de mindset is van zo'n iemand? :')

Dat je zoiets uberhaupt afvraagt :X
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  maandag 23 januari 2012 @ 11:37:48 #147
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107133044
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:34 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Snel wegrennen misschien en er met een grote boog omheenlopen? Wat denk je dat de mindset is van zo'n iemand? :')

Dat je zoiets uberhaupt afvraagt :X
Die piercings zijn toch bedoeld om het genot te vergroten? Dacht ik ergens te lezen.
  maandag 23 januari 2012 @ 11:39:35 #148
111528 Viajero
Who dares wins
pi_107133095
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 10:48 schreef Northside het volgende:

[..]

Iedereen weet dat de Hells Angels zich met onfrisse zaakjes bezig houden. Iedereen weet dat Holleerder een grote crimineel is. Iedereen weet dat de manier waarop coffeeshops hun wiet krijgen niet in de haak is. Maar in een rechtsstaat gaat het er niet om wat je weet maar wat je kan bewijzen.
Dus mensenhandelaren worden wegens mensenhandel veroordeeld tot een paar maanden cel omdat er geen bewijzen zijn? Dat lijkt me dan pas echt zorgelijk, mensen veroordelen zonder bewijs. Het gaat erom dat de straffen veel te laag zijn ook als er bewijs is. Dat van de Hells Angels ben ik met je eens, maar Holleeder zit voor zover ik weet vast, en de Coffeeshops en wietkwekers worden constant lastig gevallen. Er gaat veel meer energie naar het opsporen van wiettelers dan naar het opsporen van mensen handelaren. En daar kan je het mee eens zijn, maar ik vind het echt schandalig dat meisjes die gedwongen met 20 mannen per dag sex moeten hebben en veel geweld ondergaan niet geholpen worden omdat we te druk zijn met het aanpakken van een plant die nauwelijks slachtoffers maakt...
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 23 januari 2012 @ 11:48:35 #149
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_107133371
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef LXIV het volgende:

QFT

Kennelijk zijn deze mensen niet belangrijk genoeg, het zijn immers hoeren. De christelijke partijen hebben een hekel aan hoeren, bij de VVD zijn het zelf hoeren, de linkse partijen gunnen iedereen een pleziertje en de grote blonde gedoger zal roepen dat het onderdeel is van de joods christelijke traditie :7
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_107133566
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:39 schreef Viajero het volgende:
Dus mensenhandelaren worden wegens mensenhandel veroordeeld tot een paar maanden cel omdat er geen bewijzen zijn? Dat lijkt me dan pas echt zorgelijk, mensen veroordelen zonder bewijs. Het gaat erom dat de straffen veel te laag zijn ook als er bewijs is. Dat van de Hells Angels ben ik met je eens, maar Holleeder zit voor zover ik weet vast, en de Coffeeshops en wietkwekers worden constant lastig gevallen. Er gaat veel meer energie naar het opsporen van wiettelers dan naar het opsporen van mensen handelaren. En daar kan je het mee eens zijn, maar ik vind het echt schandalig dat meisjes die gedwongen met 20 mannen per dag sex moeten hebben en veel geweld ondergaan niet geholpen worden omdat we te druk zijn met het aanpakken van een plant die nauwelijks slachtoffers maakt...
Er is meestal geen bewijs omdat de meisjes niet durven te getuigen tegen hun pooiers. Geen bewijs = geen veroordeling, dus gaat 90% van de pooiers vrijuit. Dat de straffen in geval van een veroordeling veel te laag zijn, daar ben ik het mee eens, maar dat is niet alleen bij mensenhandel een probleem. Maar te zeggen dat de staat er niets tegen doet is niet juist.

Overigens komt Holleeder eind deze maand vrij na 6 jaar gevangenis wegens afpersing. Iedereen weet dat die vent veel meer op z'n kerfstok heeft, maar ja, geen bewijzen...
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')