Hij was ondernemer, de BTW trok hij af, kon hij ook eens een keer zelf wat aftrekkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of misschien betaalde hij wel gewoon BTW over zijn aankopen.
Ja ik ook wel. Hopelijk moet ie 'm laten zien als bewijsstuk in de rechtzaal en maakt iemand daar zo'n mooie tekening van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:43 schreef Meloewa het volgende:
Kan aan mij liggen maar ben nu heel benieuwd hoe die pens eruit zag met zn ijzeren implantaten
Haha inderdaad. ik hoop het ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Hopelijk moet ie 'm laten zien als bewijsstuk in de rechtzaal en maakt iemand daar zo'n mooie tekening van.
Zoiets denk ik ook. Ik denk niet dat het een inwendig harnas was of zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:55 schreef Northside het volgende:
Kan me zo voorstellen dat het allemaal wel meevalt qua moordwapen-martel-penis. Paar ijzeren staafjes onderhuids ingebracht ofzo en de pers maakt er wel een mooi spectaculair verhaal van.
Waarom niet? Denk je dat ze daar een keuze in had?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Best ziek, alleen met die zwangere heb ik geen medelijden eigenlijk.
Niet heel grappig toch moest ik grinnikenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:14 schreef Killaht het volgende:
Swaffelerine, met zijn adamantium uitschuifbare penis.
Na-aper van Sex Machine dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:14 schreef Killaht het volgende:
Swaffelerine, met zijn adamantium uitschuifbare penis.
Zoiets, jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na-aper van Sex Machine dus.
[ afbeelding ]
Hij is in Duitsland opgepakt, maar zijn voornaam lijkt me eerder Hongaars.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
Bij zulke berichten hoor je toch wel opvallend vaak dat de daders uit Duitsland of Oostenrijk
komen valt me op...
oh? vertel...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
Bij zulke berichten hoor je toch wel opvallend vaak dat de daders uit Duitsland of Oostenrijk
komen valt me op...
hij is een hongaarquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:43 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hij is in Duitsland opgepakt, maar zijn voornaam lijkt me eerder Hongaars.
Helemaal mee eens. Dit soort tuig hoort gewoon niet vrij rond te lopen. Helaas hebben we in Europa een rechterlijke macht die onaantastbaar is en aan niemand verantwoording hoeft af te leggen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:13 schreef rutger05 het volgende:
Een crimineel met al zo'n lang strafblad had al lang voorgoed achter de tralies moeten zitten. Het is net zo goed de schuld van overheid en justitie dat dat soort figuren telkens weer op de samenleving worden losgelaten. Weerzinwekkend.
Een deel van de wallen in Amsterdam zijn in handen van Albanezen en Turken uit Duitsland.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
komen valt me op...
Waar heb je het over? Je hebt nog nooit een wetboek opengeslagen gok ik zo. Daarnaast zou het Hongaarse rechtssysteem iets hebben moeten doen met zijn lange strafblad, hoe het recht er daar voor staat heb ik persoonlijk geen idee van. Jij?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:20 schreef Viajero het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit soort tuig hoort gewoon niet vrij rond te lopen. Helaas hebben we in Europa een rechterlijke macht die onaantastbaar is en aan niemand verantwoording hoeft af te leggen.
En als je rechter wil worden dan kom je er gewoon niet in als je de maatschappij wilt helpen ipv criminelen te helpen.
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Best ziek, alleen met die zwangere heb ik geen medelijden eigenlijk.
Kijk op bme.com. Staan een hoop voorbeelden hoe het eruit zou kunnen zien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:43 schreef Meloewa het volgende:
Kan aan mij liggen maar ben nu heel benieuwd hoe die pens eruit zag met zn ijzeren implantaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |