Ik beweer helemaal niets!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:19 schreef Viajero het volgende:
Jij wilt beweren dat gedwongen prostitutie hard wordt aangepakt? En dat de politie geen tijd verspilt aan het opsporen van wietplanten?
Het borrelt weer lekker dus!quote:Ik ga niet eens tijd verspillen aan bronnen zoeken, leef jij maar lekker in je eigen wereld.
Nee, niet hetzelfde.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik beweer helemaal niets!Jij beweert!
En hoe kun je nou tijd verspillen aan iets wat in je takenpakket zit? Zeggen dat de politie tijd verspilt met het opsporen van wietplantages is hetzelfde als zeggen dat de conducteur van de NS tijd verspilt met het controleren van kaartjes!
Dat hun takenpakket fout is betekent inderdaad dat ze tijd aan het verspillen zijn. De war on drugs kan niet gewonnen worden, en daarnaast vind ik een misdaad waarbij vrouwen ontvoerd, verkracht en mishandeld worden een stuk erger dan het kweken van planten die mensen uit eigen initiatief gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik beweer helemaal niets!Jij beweert!
En hoe kun je nou tijd verspillen aan iets wat in je takenpakket zit? Zeggen dat de politie tijd verspilt met het opsporen van wietplantages is hetzelfde als zeggen dat de conducteur van de NS tijd verspilt met het controleren van kaartjes!
[..]
Het borrelt weer lekker dus!
Ik zie geen verschil. Beide partijen doen waar ze voor aangenomen zijn. Dat het politieke keuzes zijn om het een of het ander te doen doet daar niets aan af. Maakt verder niet uit hoe lollig je het formuleert.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:37 schreef grrrbeer het volgende:
Nee, niet hetzelfde.
Maar wietplantages zijn makkelijk scoren. Kan de korpschef weer stoer doen als ie probeert een stagiaire te neuken.
Want dat soort hoogvliegers van gedachten gaat het doorgaans om. Er zelf goed opstaan. Schijt aan wat er van je verwacht mag worden. Schijt aan het maken van de juiste keuze.
En dan zijn er nog de zieltjes die denken dat ze daadwerkelijk iets bereiken met het oprollen van plantages. Tsjah. Die zijn al reddeloos verloren.
Politiek zelfde verhaal btw.
De conducteur is er voornamelijk om kaarten te controleren, en het verkopen van die kaartjes is een onontbeerlijk onderdeel van het bedrijfsplan.
Kortom: niet hetzelfde.
Dan vindt jij dat ze tijd verspillen. Een ander zal zeggen dat ze goed bezig zijn. Verder is dit natuurlijk alweer héél andere taal dan het insinueren dat de politie vrouwenhandel, slavernij, en uitbuiting niet belangrijk vindt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:46 schreef Viajero het volgende:
Dat hun takenpakket fout is betekent inderdaad dat ze tijd aan het verspillen zijn. De war on drugs kan niet gewonnen worden, en daarnaast vind ik een misdaad waarbij vrouwen ontvoerd, verkracht en mishandeld worden een stuk erger dan het kweken van planten die mensen uit eigen initiatief gebruiken.
Dat jij klakkeloos accepteert wat de politie doet of niet doet is een vrij domme en gevaarlijke instelling. De politie hoort ons te beschermen, en dat doen ze duidelijk niet.
Of misschien betaalde hij wel gewoon BTW over zijn aankopen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij leveren dit soort mensen een bijdrage aan de maatschappij, mits je ze tot kunstmest verwerkt
Hij was ondernemer, de BTW trok hij af, kon hij ook eens een keer zelf wat aftrekkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of misschien betaalde hij wel gewoon BTW over zijn aankopen.
Ja ik ook wel. Hopelijk moet ie 'm laten zien als bewijsstuk in de rechtzaal en maakt iemand daar zo'n mooie tekening van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:43 schreef Meloewa het volgende:
Kan aan mij liggen maar ben nu heel benieuwd hoe die pens eruit zag met zn ijzeren implantaten
Haha inderdaad. ik hoop het ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Hopelijk moet ie 'm laten zien als bewijsstuk in de rechtzaal en maakt iemand daar zo'n mooie tekening van.
Zoiets denk ik ook. Ik denk niet dat het een inwendig harnas was of zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:55 schreef Northside het volgende:
Kan me zo voorstellen dat het allemaal wel meevalt qua moordwapen-martel-penis. Paar ijzeren staafjes onderhuids ingebracht ofzo en de pers maakt er wel een mooi spectaculair verhaal van.
Waarom niet? Denk je dat ze daar een keuze in had?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Best ziek, alleen met die zwangere heb ik geen medelijden eigenlijk.
Niet heel grappig toch moest ik grinnikenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:14 schreef Killaht het volgende:
Swaffelerine, met zijn adamantium uitschuifbare penis.
Na-aper van Sex Machine dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:14 schreef Killaht het volgende:
Swaffelerine, met zijn adamantium uitschuifbare penis.
Zoiets, jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na-aper van Sex Machine dus.
[ afbeelding ]
Hij is in Duitsland opgepakt, maar zijn voornaam lijkt me eerder Hongaars.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
Bij zulke berichten hoor je toch wel opvallend vaak dat de daders uit Duitsland of Oostenrijk
komen valt me op...
oh? vertel...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
Bij zulke berichten hoor je toch wel opvallend vaak dat de daders uit Duitsland of Oostenrijk
komen valt me op...
hij is een hongaarquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:43 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hij is in Duitsland opgepakt, maar zijn voornaam lijkt me eerder Hongaars.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |