Het is ook maar een scene van niks eigenlijk, getraumatiseerde gast "HE MADE ME FUCK HER!! OH GOD FUCK FUCK FUCK!!" 1 seconde een foto van dat ding wat hij moest dragen, Morgan Freeman kijkt even serieus en klaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm ik heb die film gezien maar daar staat me werkelijk niks meer van bij. Waarschijnlijk lag ik toen in een hoekje mezelf te pijnigen ofzo.
Oh oke.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is ook maar een scene van niks eigenlijk, getraumatiseerde gast "HE MADE ME FUCK HER!! OH GOD FUCK FUCK FUCK!!" 1 seconde een foto van dat ding wat hij moest dragen, Morgan Freeman kijkt even serieus en klaar.
Eigenlijk wel, maar hij is dan ook een hele goede serieuze kijker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke.
Haha mooie omschrijving van zijn rol in praktisch elke film ooit gemaakt wel.
Dit varken dient men gewoon in een vat met zwavelzuur te gooien, dat lost het probleem vanzelf opquote:
hij is de naam varken niet waard.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:09 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dit varken dient men gewoon in een vat met zwavelzuur te gooien, dat lost het probleem vanzelf op
We zitten hier niet in Saw.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:09 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dit varken dient men gewoon in een vat met zwavelzuur te gooien, dat lost het probleem vanzelf op
een maatschappij die zulke figuren vrij rond laat lopen is veel zieker in mijn ogen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:11 schreef summer2bird het volgende:
Wtf. Hoe ziek kan je zijn.
Vrouwen verhandelen, een zwangere vrouw in haar buik trappen totdat ze haar kind verliest, vrouwen verkrachten, vrouwen 19 uur 7 dagen per week laten werken...
Godverdomme, ik heb hier geen woorden voor.![]()
![]()
![]()
hier niet hoor...., dit figuur komt als ie schuldig bevonden wordt echt niet na 2 mndn weer op straat...en... hij gaat niet het hotel in zoals in NLquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
een maatschappij die zulke figuren vrij rond laat lopen is veel zieker in mijn ogen.
Ga pooiers gewoon eens 20 jaar cel geven om mee te beginnen. De meeste lopen na 2 maanden weer vrij rond.
Dit dus. Het enige dat anders is aan deze zaak is dat die gast dus iets vreemds met zijn penis heeft gedaan. De mishandelingen, verkrachtingen en dang tot prostitutie gebeurt dagelijks, en wordt nauwelijks aangepakt. De politie is drukker bezig met naar wietplantjes zoeken, en justitie ziet dwingen tot prostitutie als een ondeugende streek en straft nauwelijks.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
een maatschappij die zulke figuren vrij rond laat lopen is veel zieker in mijn ogen.
Ga pooiers gewoon eens 20 jaar cel geven om mee te beginnen. De meeste lopen na 2 maanden weer vrij rond.
QFTquote:
Dit is fok, dus daar kan het ookquote:
De strijd tegen drugs is natuurlijk veel belangrijker dan de strijd tegen slavernij, mensenhandel en uitbuiting. Als men de handel in drugs niet met harde hand bestrijd kunnen de criminelen natuurlijk niet meer zoveel geld verdienen met deze lucratieve handel. Wat dat betreft is de politie de beschermheer van de drugscriminelenquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:59 schreef Viajero het volgende:
Te ziek voor woorden, maar helaas is dat de wereld waarin we leven.
Zo zo, dat zijn nogal wat aantijgingen. Is dit jouw gevoel of heb je de prioriteitenlijst van Korps Haaglanden op een USB-stickje gevonden?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:59 schreef Viajero het volgende:
De politie is drukker bezig met naar wietplantjes zoeken, en justitie ziet dwingen tot prostitutie als een ondeugende streek en straft nauwelijks.
Te ziek voor woorden, maar helaas is dat de wereld waarin we leven.
Het is FOK!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dit is fok, dus daar kan het ook
Jij wilt beweren dat gedwongen prostitutie hard wordt aangepakt? En dat de politie geen tijd verspilt aan het opsporen van wietplanten?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zo zo, dat zijn nogal wat aantijgingen. Is dit jouw gevoel of heb je de prioriteitenlijst van Korps Haaglanden op een USB-stickje gevonden?
Ik beweer helemaal niets!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:19 schreef Viajero het volgende:
Jij wilt beweren dat gedwongen prostitutie hard wordt aangepakt? En dat de politie geen tijd verspilt aan het opsporen van wietplanten?
Het borrelt weer lekker dus!quote:Ik ga niet eens tijd verspillen aan bronnen zoeken, leef jij maar lekker in je eigen wereld.
Nee, niet hetzelfde.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik beweer helemaal niets!Jij beweert!
En hoe kun je nou tijd verspillen aan iets wat in je takenpakket zit? Zeggen dat de politie tijd verspilt met het opsporen van wietplantages is hetzelfde als zeggen dat de conducteur van de NS tijd verspilt met het controleren van kaartjes!
Dat hun takenpakket fout is betekent inderdaad dat ze tijd aan het verspillen zijn. De war on drugs kan niet gewonnen worden, en daarnaast vind ik een misdaad waarbij vrouwen ontvoerd, verkracht en mishandeld worden een stuk erger dan het kweken van planten die mensen uit eigen initiatief gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik beweer helemaal niets!Jij beweert!
En hoe kun je nou tijd verspillen aan iets wat in je takenpakket zit? Zeggen dat de politie tijd verspilt met het opsporen van wietplantages is hetzelfde als zeggen dat de conducteur van de NS tijd verspilt met het controleren van kaartjes!
[..]
Het borrelt weer lekker dus!
Ik zie geen verschil. Beide partijen doen waar ze voor aangenomen zijn. Dat het politieke keuzes zijn om het een of het ander te doen doet daar niets aan af. Maakt verder niet uit hoe lollig je het formuleert.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:37 schreef grrrbeer het volgende:
Nee, niet hetzelfde.
Maar wietplantages zijn makkelijk scoren. Kan de korpschef weer stoer doen als ie probeert een stagiaire te neuken.
Want dat soort hoogvliegers van gedachten gaat het doorgaans om. Er zelf goed opstaan. Schijt aan wat er van je verwacht mag worden. Schijt aan het maken van de juiste keuze.
En dan zijn er nog de zieltjes die denken dat ze daadwerkelijk iets bereiken met het oprollen van plantages. Tsjah. Die zijn al reddeloos verloren.
Politiek zelfde verhaal btw.
De conducteur is er voornamelijk om kaarten te controleren, en het verkopen van die kaartjes is een onontbeerlijk onderdeel van het bedrijfsplan.
Kortom: niet hetzelfde.
Dan vindt jij dat ze tijd verspillen. Een ander zal zeggen dat ze goed bezig zijn. Verder is dit natuurlijk alweer héél andere taal dan het insinueren dat de politie vrouwenhandel, slavernij, en uitbuiting niet belangrijk vindt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:46 schreef Viajero het volgende:
Dat hun takenpakket fout is betekent inderdaad dat ze tijd aan het verspillen zijn. De war on drugs kan niet gewonnen worden, en daarnaast vind ik een misdaad waarbij vrouwen ontvoerd, verkracht en mishandeld worden een stuk erger dan het kweken van planten die mensen uit eigen initiatief gebruiken.
Dat jij klakkeloos accepteert wat de politie doet of niet doet is een vrij domme en gevaarlijke instelling. De politie hoort ons te beschermen, en dat doen ze duidelijk niet.
Of misschien betaalde hij wel gewoon BTW over zijn aankopen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij leveren dit soort mensen een bijdrage aan de maatschappij, mits je ze tot kunstmest verwerkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |