Ik dacht meer aan zo'n autosloop magneet en dan in de pers ermee...quote:
Zeker, dit soort zaken maken mij altijd erg verdrietig. Ik kan er gewoon niet bij dat je zulke dingen doet. Het extreem verknipt moet je in je hoofd zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:11 schreef summer2bird het volgende:
Wtf. Hoe ziek kan je zijn.
Vrouwen verhandelen, een zwangere vrouw in haar buik trappen totdat ze haar kind verliest, vrouwen verkrachten, vrouwen 19 uur 7 dagen per week laten werken...
Godverdomme, ik heb hier geen woorden voor.![]()
![]()
![]()
Je beantwoordt je eigen vraag al.quote:Op donderdag 19 januari 2012 07:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Als dat metaal in het weefsel van de vrouw blijft haken lijkt mij dat voor iemand met piercings ook geen prettige zaak, dus wat is daar nou de lol van behalve de vrouw pijndigen?
Dat is toch ook zo? Dat maakte ik er ook vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:51 schreef Sinosappel het volgende:
Waarom gaat iedereen er van uit dat het piercings zijn? Er staat toch dat ie metaal-impantaten in z'n lul heeft?
Nee, het was Haas!quote:
inderdaad, dan mag je er toch op stampen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 07:51 schreef Leipo666 het volgende:
zijn verdediging: 'maar ik had het toch gekocht?'
Ik heb geen lul dus geen idee of je dan de gehele dag met een boner van hier tot Tokio rondloopt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:18 schreef Silmarwen het volgende:
Ligt eraan hoe groot die ballen zijn? Een metalen implantaat kan ik me zo moeilijk voorstellen. Dan loop je toch de gehele dag met een boner van hier tot Tokio?
Misschien metalen spikes ofzo?
Doet me denken aan de scene van Se7en... *ril*quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb geen lul dus geen idee of je dan de gehele dag met een boner van hier tot Tokio rondloopt.
Spikes zou ook nog wel goed kunnen...
Niet gezien, wat gebeurt er?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Doet me denken aan de scene van Se7en... *ril*
en waarom moet dat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:25 schreef Silmarwen het volgende:
Man moet een vrouw verkrachten met iets van een leer ding om, dat een mes heeft ipv een penis.
Iemand heeft Se7en gezien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:25 schreef Silmarwen het volgende:
Man moet een vrouw verkrachten met iets van een leer ding om, dat een mes heeft ipv een penis.
Hmm ik heb die film gezien maar daar staat me werkelijk niks meer van bij. Waarschijnlijk lag ik toen in een hoekje mezelf te pijnigen ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:25 schreef Silmarwen het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |