Jajaquote:
whehequote:
Ik zei al ja toch?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:57 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, vandaag tentamen gehaald. Volgend blok op zoek naar stage.
Nicequote:Op woensdag 18 januari 2012 17:57 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, vandaag tentamen gehaald. Volgend blok op zoek naar stage.
THanksquote:
Friet.quote:
Hij kan het niet helpen, hij komt van onder de rivierenquote:
Klopt...quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij kan het niet helpen, hij komt van onder de rivieren
quote:
Cityvillequote:Op woensdag 18 januari 2012 18:23 schreef Kally het volgende:
Mooi, ik ga even typisch vrouw zijn, en 6 dingen tegelijk doen
Nopequote:Op woensdag 18 januari 2012 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cityville
Moven like Jagger
Ian haten
Kinderen sussen
De auto wassen
En ondertussen de afwas?
Owquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope
Nope
Ian is er nog niet
Kinderen douchen
nope
en vaatwasser
Leugensch!quote:
Verloren?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:11 schreef Renesite het volgende:
Loop loop loop. Telefoon in de handen. Halverwege de tocht naar het werk. 'He waar is mijn telefoonhoesje?'. Zucht.
Lessen zijn afgelopenquote:
Vandaag laatste tentamen gehad, 1 februari begint blok 3.quote:
Ohw lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vandaag laatste tentamen gehad, 1 februari begint blok 3.
Iets met mensen in beweging laten zetten; bijv. een flashmob, polonaise; en dat filmen ofzo. Hoe en wat precies weet ik ook niet, dat krijgen we maandag te horenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef Zeroku het volgende:
Oh, da's wel gaaf. Wat voor iets is het?
Ah, spannendquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iets met mensen in beweging laten zetten; bijv. een flashmob, polonaise; en dat filmen ofzo. Hoe en wat precies weet ik ook niet, dat krijgen we maandag te horen
Wel grappig, want je moest je op een website 'aanmelden' en aan de hand van je opleiding, geslacht en leeftijd werd je dan gekoppeld aan een groepje. Maar nu kun je alvast zien wie er in dat groepje zitten om zo kennis te maken enzo.quote:
waarrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
Taart aan het uitzoeken voor verjaardag...
[ afbeelding ]
Verrassende vlaai met een vulling van brownie, verse aardbeien, blauwe bessen en frambozen, omhuld in een chocolade jasje.![]()
![]()
![]()
Of de taart die er gisteren was vanwege de 1500ste That's the Question. Een taart met een foto van Bert, dus dat zal wel zwaar op de maag liggen,quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Was Bert van Leeuwen er toch en heeft ie een familiediner in je gepropt?
Wuutquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn god. Hoe heftig kan je buikpijn zijn.. Net of ze al mijn darmen plus baarmoeder er aan het uitpulken zijn!
Hoe komt eht danquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En het is zo erg dat ik maar bij rene ga slapen, ik moet liggen.. Anders pas over anderhalf uur thuis, dat trek ik niet
Je hebt er al langer last van?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geen idee. Daarom maar even een bezoekje aan de dokter
Wat, boodschappen, neuh ik ga voor gezonde dingenquote:
Nou, voor vanavond/nacht moet je ook inslaan!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat, boodschappen, neuh ik ga voor gezonde dingen
Uhuh, stokbrood, franse kaasjes en drankquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, voor vanavond/nacht moet je ook inslaan!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:46 schreef Pheno het volgende:
En dan al die mensen etteren die anti-Paul zijn
Hoe is het buikje?quote:
Ik heb er een kurk inquote:
Heb je geen galstenen, ik had ook van die aanvallen, tot ik er 1 had die 4 dagen duurde en ze bij de huisartsenpost niks konden doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nu weer prima! Is altijd zo als ik dat heb.. Maar bloody fucking hell.. Wat een pijn!
Alleen als ik glimlachquote:
Hij glimlacht nooit, ergo zit het nooit lekker.quote:
quote:
Kal ook, stofzuigenquote:
Ah, heet mn mam ook gehad. 1,5 jaar lang of zoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je geen galstenen, ik had ook van die aanvallen, tot ik er 1 had die 4 dagen duurde en ze bij de huisartsenpost niks konden doen
Toen had mijn eigen huisarts iets van nou echo dan maar....13 steentjes
Ik heb die pijnen gehad vanaf mijn 11e, maar galstenen komen pas voor zeggen ze vanaf je 30e, vandaar dat er nooit naar gekeken is, maar sinds ik mijn galblaas kwijt ben nooit meer zulke aanvallen gehadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah, heet mn mam ook gehad. 1,5 jaar lang of zoHuisarts? Ho maar!
Ik totaal nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:53 schreef Renesite het volgende:
Moeder heeft nu altijd wel last met koffie/caffeine en bijvoorbeeld shoarma (vettigheid)
quote:
Tell meehquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef Kally het volgende:
Gatverdamme wat zijn er toch een walgelijke mensen op de wereld
Ik zat dat topic te lezen over die rabbijn, en sommige reactiesquote:
Ik ga zo douchenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef Kally het volgende:
Gatverdamme wat zijn er toch een walgelijke mensen op de wereld
Volgens iemand ben je pas vies als je homo bentquote:
Oooooooow... maak ik me niet eens meer druk over. Die mensen rollen maar hoe ze rollen. Het liefst in een gracht of zo. But hey!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:38 schreef Kally het volgende:
Ik weet niet meer hoe je een link naar een topic maakt, zo lang niet gedaan
Oh, dat soort figuren moeten ze anaal nemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens iemand ben je pas vies als je homo bent
Ja een big Bubba moet dat doen jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat soort figuren moeten ze anaal nemen.
Je moet er op de TIJD drukken. Dan krijg je de linkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef Kally het volgende:
''Rabbijn op non-actief vanwege verklaring over homo's''
Ik word er wel boos om, de kortzichtigheid
Precies dat...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef Kally het volgende:
Njah het heeft ook geen nut er kwaad om te worden, mensen haten waar ze bang voor zijn denk ik altijd maar.quote:
Dat laatste stukje in dat topic is geniaalquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:00 schreef Renesite het volgende:
Hallon. Ik ben een duivelsgebroed.
Grgr
Dat tussen Elfletterig en De_Ilias bedoel je? Die laatste post vind ik wel netjes...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat laatste stukje in dat topic is geniaal
Ja ik dus ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat tussen Elfletterig en De_Ilias bedoel je? Die laatste post vind ik wel netjes...
Ik word er steeds vaker aan herinnert dat Nederland helemaal niet zo openminded is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef Kally het volgende:
Dat is nooit zo geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik word er steeds vaker aan herinnert dat Nederland helemaal niet zo openminded is.
Nederland past zich altijd snel aan, behalve aan zijn eigen medeNederlanders.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik word er steeds vaker aan herinnert dat Nederland helemaal niet zo openminded is.
Neuh dat blijkt maar weer, het is gewoon triest, alsof het mij wat uitmaakt of de buurman met een man of vrouw in bed ligt, zolang die persoon het zelf ook wil en geen kind is vind ik het prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vergeleken met andere landen zijn we het wel. Maar dat zegt ook niet veel.quote:
Deze dame weet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vergeleken met andere landen zijn we het wel. Maar dat zegt ook niet veel.
Als het om illegaliteit gaat jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vergeleken met andere landen zijn we het wel. Maar dat zegt ook niet veel.
Hoe bedoel je?quote:
Drugs, drank dat soort dingen. Wat in andere landen verboden is, daar is Nederland voorloper van het legaliseren. Voor de rest zijn we net zo behouden als de rest.quote:
Met andere zaken waren we ook redelijk snel. Het homohuwelijk. En euthanasie. En abortus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drugs, drank dat soort dingen. Wat in andere landen verboden is, daar is Nederland voorloper van het legaliseren. Voor de rest zijn we net zo behouden als de rest.
En toch wordt er onder het volk minachtend over gedaan. In wet misschien openminded, maar in de hoofden valt dat tegen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met andere zaken waren we ook redelijk snel. Het homohuwelijk. En euthanasie. En abortus.
Vrouwenstemrecht waren we dan weer later mee.
OMG dat gaan we meemakenquote:
Hmm ja, het is net alsof we nu ineens weer terug vallen. Alsof de mentaliteit aan het veranderen is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En toch wordt er onder het volk minachtend over gedaan. In wet misschien openminded, maar in de hoofden valt dat tegen.
Hoe is het nu met je buik?quote:
Ja, weer primaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm ja, het is net alsof we nu ineens weer terug vallen. Alsof de mentaliteit aan het veranderen is.
[..]
Hoe is het nu met je buik?
Laat het zeker checken. Het kan van alles zijn. Laat ze mooi maar een zooi uitsluiten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, weer prima
Maar ik ga volgende week wel even naar de dokter.. is niet gooooooeedd
Ditquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat het zeker checken. Het kan van alles zijn. Laat ze mooi maar een zooi uitsluiten.
équote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga de helft van tvoh missenEerst werken, dus pas om half 10 thuis, en om kwart over 11 weer in de trein naar Rene
Meehhhhhquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga de helft van tvoh missenEerst werken, dus pas om half 10 thuis, en om kwart over 11 weer in de trein naar Rene
Hebben ze eten bij het postkantoor?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:29 schreef Pheno het volgende:
En ik ga naar het postkantoor en na de supermarkt. Voeder en drank voor vanavond/vannacht. Bij die TVoH-orgie.
volgende week direct dacht ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:32 schreef Kally het volgende:
Wanneer begint TVOH kids, lekker haten op kinderen die moesten van hun ouders, of zo walgelijk vol al van zichzelf zijn
En gokken wanneer de eerste zwanger is!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:32 schreef Kally het volgende:
Wanneer begint TVOH kids, lekker haten op kinderen die moesten van hun ouders, of zo walgelijk vol al van zichzelf zijn
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En gokken wanneer de eerste zwanger is!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En gokken wanneer de eerste zwanger is!
quote:
Godver MIquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
Of van van Velzen, met special guest een eendenbek, anders krijgt ie hem er niet in!
Doet niet mee!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
Of van van Velzen, met special guest een eendenbek, anders krijgt ie hem er niet in!
He, hoezo niet?quote:
Omdat hij dezelfde lengte heeft en hij niet meer opvalt.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat hij dezelfde lengte heeft en hij niet meer opvalt.
Ja hij is slechtquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:41 schreef Kally het volgende:
Ik ben even bezig met een datum voor de volgende meet bij mij thuis, als Jan het ook oke vindt (vast want ik beheer de agenda) dan ga ik straks even een event aanmaken op FB.
Maar meivakantie komen jullie ook misschien naar Groningen tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:43 schreef Kally het volgende:
Ik zeg nu 14 april, maar dat moet Jan even bevestigen.
Miranda 2, een meet en hup Vaduz is er meteenquote:
Mei, mei wat is er in mei?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar meivakantie komen jullie ook misschien naar Groningen toch?
Owww, maar de 'meivakantie' is thuis ook leegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Mei, mei wat is er in mei?
Zomer sowieso toch?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owww, maar de 'meivakantie' is thuis ook leegZoals het lijkt(!)
Ow ja! Moet ik even d.. euh... ja!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga zondag naar The Girl with the dragon tattoo.
Niets schreeuwt het einde van het weekend als een ellenlange verkrachtingsscene!
Das toch van Millenium?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga zondag naar The Girl with the dragon tattoo.
Niets schreeuwt het einde van het weekend als een ellenlange verkrachtingsscene!
Moet deel 3 nog zienquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Das toch van Millenium?
Ik geloof dat ik de Zweedse beter vind, die meid is geweldig
Alle drie gezien, en alle drie gelezenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Das toch van Millenium?
Ik geloof dat ik de Zweedse beter vind, die meid is geweldig
Ik ga ze ook op zeker kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.
Ik vond de Zweedse film tegenvallen. Ik had iets anders verwacht. Noomi was geweldig maar ik zag Lisbeth altijd als een vrouw die echt het lichaam van een 15 jarige had, en dat had zij niet. Maar deze versie lijkt me vet omdat alles wat Fincher ooit gemaakt heeft goed is.
O ja doe ff, anders zoek ik andere datum, nu ff mens erger je niet spelenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm 14 april.. even tentamnrooster check0n
Dit zijn maar 4, heb er nu 5..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:29 schreef Renesite het volgende:
WTF doet Hanze trouwens, zoveel tentamens zo in een week. Doe normaal.
29 april is pa jarig. Maar ze zijn dan op vakantie, mogelijk in eigen land...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:10 schreef Kally het volgende:
Ik kan ook 28 april doen, precies tussen twee tentamens in is niet echt je van het he?
Ik heb event gemaakt, met erbij gezet voor de datum, dus die kan nog verplaatst wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
29 april is pa jarig. Maar ze zijn dan op vakantie, mogelijk in eigen land...
Hmmhmm
quote:
Beetje als ik naast Patrick sta.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:23 schreef Kally het volgende:
Kijk die smiley lief klein en schattig zijn
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:21 schreef Kally het volgende:
Ik druip af richting keuken onderwijl mompelend ik zou zo graag Jeffrey zien
Jaquote:
Ik toch ook, en Jeffrey is lang en Vaduzquote:
Ja dahagquote:
quote:
quote:
quote:
Maar niets boven de boekenserie natuurlijk. Geen film haalt het ook maar een klein beetje daarbij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:01 schreef Zeroku het volgende:
Engelse versie schijnt helemaal niet zo goed te zijn.
Die Zweedse films!
Haaiquote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar niets boven de boekenserie natuurlijk. Geen film haalt het ook maar een klein beetje daarbij.
quote:Granaat gevonden in Efteling, park gedeeltelijk afgezet
KAATSHEUVEL - In de Efteling in Kaatsheuvel is vrijdagmiddag rond vijf uur een granaat uit de Tweede wereldoorlog gevonden. Een klein gedeelte van het park waaronder het Efteling Theater is afgezet.
De granaat is gevonden bij bouwwerkzaamheden aan de nieuwe attractie Aquanura. De Explosieven OpruimingsDienst is onderweg. De musical Droomvlucht die vanavond in het theater gespeeld zou worden gaat niet door. Musicalster Jamai Loman was in het theater toen de ontruiming begon. Zijn eerste optreden als krakeel viel in het water, zo twitterde hij.
OMGquote:
Spuit 11quote:
Klopt helemaal, heb ook eerst heel de serie gelezen en pas een paar weken terug alle films gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar niets boven de boekenserie natuurlijk. Geen film haalt het ook maar een klein beetje daarbij.
quote:
Wist helemaal niet dat ze daarmee bezig warenquote:
Vorig jaar alquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt helemaal, heb ook eerst heel de serie gelezen en pas een paar weken terug alle films gezien.
[..].
[..]
Wist helemaal niet dat ze daarmee bezig waren![]()
.
Ja ik ook, die site ziet er wel tof uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Vorig jaar al
Stonden er al allemaal hekken en afbeeldingen, ben benieuwd
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:07 schreef Kally het volgende:
Ik krijg drie WA'tjes
1. Ffffuuuuuuuu
2. Ik zat in kauwgom
3. Vermaledije reuzelkeffers die kauwgom op stoelen doen ,krijg collectief het nona![]()
Scherp Bennersquote:
Deze komt ook morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze komt ook morgenOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Vind ik ook...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:10 schreef Zeroku het volgende:
Die andere was lekkerder. [ afbeelding ]
Uhh hoiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:11 schreef Zeroku het volgende:
Beter bestel ik die ook voor mijn verjaardag.
Voor mij alleen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze komt ook morgenben niet zo van de Anijs. Ik ga voor de:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Te gezond voor een taart, alleen als er niks anders is neem ik diequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
ben niet zo van de Anijs. Ik ga voor de:
[ afbeelding ]
Zeg schiet eens op ipv te postenquote:
Echt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:18 schreef iBenny het volgende:
Whehe dat record van dat zeilmeisje is heul geen record niet genoteerd gaat worden
Oké, misschien is de helft ook genoegquote:
OMG wat een muts en maar drammen om te gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Het zou onverantwoord zijn om zulke records in het boek op te nemen
Nou ja in jou 1.70 past wel watquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké, misschien is de helft ook genoeg.
quote:
Uhuh, ik wacht met spanningquote:
quote:
Het wordt ook niet echt begrepen volgens mijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:27 schreef Kally het volgende:
Whehe op mijn wall, ben benieuwd wat er gaat komen en of er wel iets gaat komen
quote:
Kwam door diegene boven mij. Had de reacties 1 en 2 nog niet gezienquote:
Kan gebeuren tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kwam door diegene boven mij. Had de reacties 1 en 2 nog niet gezien
quote:
Staat er tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:40 schreef Kally het volgende:
Dus jij heet rgene
Moelijke naam, moet met de 2e letter van jou naam beginnen
quote:
Moeten we daar blij mee zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Iris vormde ook een duo met iemand las ik. Klonk als de nieuwe Saskia en Serge.
Met Birdy...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Iris vormde ook een duo met iemand las ik. Klonk als de nieuwe Saskia en Serge.
Ik wil huisdieren mogen houdenquote:
Klopt echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |