Jajaquote:
whehequote:
Ik zei al ja toch?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:57 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, vandaag tentamen gehaald. Volgend blok op zoek naar stage.
Nicequote:Op woensdag 18 januari 2012 17:57 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, vandaag tentamen gehaald. Volgend blok op zoek naar stage.
THanksquote:
Friet.quote:
Hij kan het niet helpen, hij komt van onder de rivierenquote:
Klopt...quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij kan het niet helpen, hij komt van onder de rivieren
quote:
Cityvillequote:Op woensdag 18 januari 2012 18:23 schreef Kally het volgende:
Mooi, ik ga even typisch vrouw zijn, en 6 dingen tegelijk doen
Nopequote:Op woensdag 18 januari 2012 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cityville
Moven like Jagger
Ian haten
Kinderen sussen
De auto wassen
En ondertussen de afwas?
Owquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope
Nope
Ian is er nog niet
Kinderen douchen
nope
en vaatwasser
Leugensch!quote:
Verloren?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:11 schreef Renesite het volgende:
Loop loop loop. Telefoon in de handen. Halverwege de tocht naar het werk. 'He waar is mijn telefoonhoesje?'. Zucht.
Lessen zijn afgelopenquote:
Vandaag laatste tentamen gehad, 1 februari begint blok 3.quote:
Ohw lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vandaag laatste tentamen gehad, 1 februari begint blok 3.
Iets met mensen in beweging laten zetten; bijv. een flashmob, polonaise; en dat filmen ofzo. Hoe en wat precies weet ik ook niet, dat krijgen we maandag te horenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef Zeroku het volgende:
Oh, da's wel gaaf. Wat voor iets is het?
Ah, spannendquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iets met mensen in beweging laten zetten; bijv. een flashmob, polonaise; en dat filmen ofzo. Hoe en wat precies weet ik ook niet, dat krijgen we maandag te horen
Wel grappig, want je moest je op een website 'aanmelden' en aan de hand van je opleiding, geslacht en leeftijd werd je dan gekoppeld aan een groepje. Maar nu kun je alvast zien wie er in dat groepje zitten om zo kennis te maken enzo.quote:
waarrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
Taart aan het uitzoeken voor verjaardag...
[ afbeelding ]
Verrassende vlaai met een vulling van brownie, verse aardbeien, blauwe bessen en frambozen, omhuld in een chocolade jasje.![]()
![]()
![]()
Of de taart die er gisteren was vanwege de 1500ste That's the Question. Een taart met een foto van Bert, dus dat zal wel zwaar op de maag liggen,quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Was Bert van Leeuwen er toch en heeft ie een familiediner in je gepropt?
Wuutquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn god. Hoe heftig kan je buikpijn zijn.. Net of ze al mijn darmen plus baarmoeder er aan het uitpulken zijn!
Hoe komt eht danquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En het is zo erg dat ik maar bij rene ga slapen, ik moet liggen.. Anders pas over anderhalf uur thuis, dat trek ik niet
Je hebt er al langer last van?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geen idee. Daarom maar even een bezoekje aan de dokter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |