abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106974620
Ik ook :P Tijd voor een filmpje Panzer!
Zelf heb ik op het moment ook moeite om acht uur slaap te halen. Tegenwoordig zijn het er maximaal 7. Helaas gewoon niet meer zoveel tijd voor. Hetzelfde met eten: eerst kon ik gewoon iedere twee uur eten, maar nu heb ik maar 1 keer tussen 8-5 pauze.
Wel eindelijk een rustig tijdstip ontdekt in de sportschool. Na half acht is er vaak amper iemand en kan ik gelukkig ongestoord mijn workout doen.
/dagboek
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:07:31 #52
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106974825
Ik haat het ook als studie/werk je training/voeding/slaap verpesten.
Kun je wel over discipline praten, maar soms wordt het je echt onmogelijk gemaakt.
This isn't even my final form.
pi_106975608
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:07 schreef Levolution het volgende:
Kun je wel over discipline praten, maar soms wordt het je echt onmogelijk gemaakt.
Het is maar net hoe graag je het wil hè.
pi_106975901
Mooi verhaal Patsermuis.

Mijn bicep/rug schema (incl. volgorde van oefeningen) lijkt erg op jouwe, ik doe alleen geen wide grip pullups omdat te zwak ;(. Verder bijna identiek.

Heb nu ook eindelijk een manier gevonden die goed voor mij werkt om m'n bovenrug keihard aan te pakken (deed wel de goede oefeningen maar legde eigenlijk overal het accent net iets teveel op biceps ipv rug), doe ze nu allemaal net iets anders zodat ik echt keihard rug target, en ik had vorige week gewoon nog 4 dagen spierpijn in m'n rug :'). Nu voelt m'n rug ook nog sore van m'n workout van maandag. Goede shit :D
Of toch du vader?
pi_106975919
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:07 schreef Levolution het volgende:
Nee hoor. Jezelf disciplineren om eerder naar bed te gaan.
Of toch du vader?
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:54:44 #56
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_106976143
Bij ons in de gym loopt zo'n gast rond waar ik het wel mee kan vinden. Spotten elkaar, vriendelijke babbel, soms gezamenlijk een post-workout steak halen enz. Het viel me de laatste tijd op dat die gast er met de dag beter uit leek te zien: knallende aders, mooi droog, enz.

Komt ie gisteren ineens aan met 'waarom ga je niet aan de test? Doe ik ook man, werkt goed! Ik weet wel hoe je aan dat spul moet komen'. Blijkbaar vertrouwde hij me genoeg om zijn troep aan me te verkopen 8)7 Ben maar weggelopen :{

Ik wil echt helemaal niks met roids te maken hebben.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_106976251
quote:
13s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:54 schreef star_gazer het volgende:
Bij ons in de gym loopt zo'n gast rond waar ik het wel mee kan vinden. Spotten elkaar, vriendelijke babbel, soms gezamenlijk een post-workout steak halen enz. Het viel me de laatste tijd op dat die gast er met de dag beter uit leek te zien: knallende aders, mooi droog, enz.

Komt ie gisteren ineens aan met 'waarom ga je niet aan de test? Doe ik ook man, werkt goed! Ik weet wel hoe je aan dat spul moet komen'. Blijkbaar vertrouwde hij me genoeg om zijn troep aan me te verkopen 8)7 Ben maar weggelopen :{

Gewoon omgedraaid en weggelopen zonder iets te zeggen? En tevens vind ik het een beetje een overreactie. Dat je zelf niet gebruikt is uiteraard jouw keuze (ik zou zelf ook niet zo snel een kuurtje pakken), maar ik veroordeel anderen er totaal niet om, en ik zou het juist wel interessant vinden om erover te praten met zo iemand.
Of toch du vader?
  donderdag 19 januari 2012 @ 01:01:02 #58
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_106976292
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:59 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Gewoon omgedraaid en weggelopen zonder iets te zeggen? En tevens vind ik het een beetje een overreactie. Dat je zelf niet gebruikt is uiteraard jouw keuze (ik zou zelf ook niet zo snel een kuurtje pakken), maar ik veroordeel anderen er totaal niet om, en ik zou het juist wel interessant vinden om erover te praten met zo iemand.
Nee, heb gezegd dat ik er niet mee wil beginnen en ben verder gegaan met m'n workout.

Tevens vind ik het eigenlijk wel triest als mensen naar die zooi grijpen omdat ze blijkbaar niet hard willen werken voor hun resultaat.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_106976320
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:01 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Nee, heb gezegd dat ik er niet mee wil beginnen en ben verder gegaan met m'n workout.

Tevens vind ik het eigenlijk wel triest als mensen naar die zooi grijpen omdat ze blijkbaar niet hard willen werken voor hun resultaat.
Er zijn er genoeg die de "makkelijke" manier pakken, tevens moet je zelfs als je aan de roids zit er nog hard voor werken hoor :)

Bovendien weet ik natuurlijk niet hoe het met die guy zit, maar misschien naderde hij al z'n natuurlijke limiet, en moest hij wel naar de middelen reiken om nog groter te worden.
Of toch du vader?
pi_106978349
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:59 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Er over praten en lezen zeer interessant. Gebruiken, nee geen optie voor mij.
pi_106978550
Gooooodmooorning Vietnam. I love the smell of brinta in the morning. :P

Dit is al de 2de dag dat ik rond 20:00 ging pitten, ben echt gesloopt de laatste tijd.
If not now, then when.
  donderdag 19 januari 2012 @ 10:14:32 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_106981039
quote:
15s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:28 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Kon dat maar. ;( Ik eet goed en train ook elke keer goed maar ik kom echt niet aan mijn slaap wat ik wel duidelijk merk ook. Ik heb iets van 8 uur nodig maar ik haal ternauwernood 6. }:|
Dan moet je eerder naar bed gaan, of later opstaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 19 januari 2012 @ 10:16:05 #63
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106981068
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:32 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Tsjah. Ik vind mensen die al te obsessief bezig zijn eigenlijk nogal flikkerachtig overkomen.

Ieder z'n ding :)
'Cos boys don't cry.
  donderdag 19 januari 2012 @ 10:17:54 #64
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106981103
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Zo simpel is het. Ik haal het soms ook niet. Dat ligt dan gewoon aan m'n eigen dagindeling.

Heb de mazzel dat ik doorgaans vrij pittig werk ook overdag, dus een week slecht slapen betekent gewoon een week kut trainen en werken.

Dat helpt al enorm. Puur op discipline zou ik het nooit redden.
'Cos boys don't cry.
  donderdag 19 januari 2012 @ 10:45:03 #65
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_106981646
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:32 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Bull....Shit, er zijn maar weinig mensen die die ambitie hebben waar het daadwerkelijk waard voor is om je eigen leven te verwaarlozen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_106981720
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Loop je weer te trollen of?

Maar goed, misschien al eens over nagedacht dat niet iedereen die luxe heeft?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_106981773
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:48 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Loop je weer te trollen of?

Maar goed, misschien al eens over nagedacht dat niet iedereen die luxe heeft?
Heeft niks met luxe te maken; gew prioriteiten stellen.
pi_106982061
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:51 schreef Weissman het volgende:

[..]

Heeft niks met luxe te maken; gew prioriteiten stellen.
Ik heb er al veel voor over maar ik ga absoluut mijn werk en studie niet laten knallen voor mijn sport. En nu kun je dit misschien slecht opvatten maar met mijn werk betaal ik mijn studie en zonder mijn studie ben ik nergens. 'Aight, misschien is dit te serieus voor dit topic maar so be it.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_106982122
Dat kan; ieder zijn ding. Het maakt jou niet ''slechter'' of minder serieus, maar loop er dan aub niet over te zeiken, het is je eigen beslissing. Niet doen alsof je er slachtoffer van bent.

Kusje op je neus :* (no homo)
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2012 @ 11:05:51 #70
230491 Zith
pls tip
pi_106982141
Ik ga om 06:00 uit bed, kom om 18:00 thuis. Boodschappen doen, koken, gym, afwassen, eten klaarmaken voor morgen, etc.. en het is 22:00, de juiste tijd om 8 uur slaap te krijgen. Prioriteiten: uurtje of twee iets voor mezelf doen of met anderen vind ik belangrijker dan 2 uur extra slaap.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_106982210
Ik ben geen slachtoffer, ik klaagde er alleen over dat ik verder geen ruimte had om te slapen waardoor ik slechter presteer tijdens het trainen.

Opzich gaat het nog steeds wel lekker alleen het kost meer moeite / discipline om het vol te houden.

[ Bericht 28% gewijzigd door drumstickNL op 19-01-2012 11:25:52 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2012 @ 11:12:13 #72
230491 Zith
pls tip
pi_106982298
Misschien legt het ook uit waarom ik na 6maanden SS al stallde met mn squat en bp ;(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_106982721
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
KITTY. Het mooie aan rug + biceps is dat je je he-le-maal af kunt matten, zeker als je lat pulldown + cable row machine tot je beschikking hebt. Form is gewoon goed te houden, het wordt gewoon heel zwaar. Eerst lekker pendlay rowen, dan CG chins en WG pullups, en dan afwisselend sets met afwisselende reps op cable row en lat pulldown. _O_ me huid schreeuwde door de opgepompte armen en lats xD En als je denkt dat je het allemaal gehad hebt nog 1x tot failure chinnen (CG), en dan nog geforceerde reps doen. En dan nog omhoog springen en zo lang mogelijk met aangespannen lats blijven hangen tot je moét loslaten.

Toen ik eenmaal de zaal uitliep was ik kotsmisselijk en kon mijn shirt met moeite uitkrijgen. (scheurde ook in trouwens, srs) Ja, dit zijn de betere sessies. Voor de afwisseling dan. Er zijn geen kittens bij verwond. Wel een enkele muis. Maar die moeten dan ook groot worden.

Zit nu aan een groot bord eten en ik ga uitslapen als een dier morgen, 10+ uur moet wel te doen zijn. _O_
Hahah, deze mannetje blijft me verbazen. Als je niet beter weet, dan denk je echt dat dit een beest van 130kg is.
pi_106982907
quote:
13s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:54 schreef star_gazer het volgende:
\Komt ie gisteren ineens aan met 'waarom ga je niet aan de test? Doe ik ook man, werkt goed! Ik weet wel hoe je aan dat spul moet komen'. Blijkbaar vertrouwde hij me genoeg om zijn troep aan me te verkopen 8)7 Ben maar weggelopen :{

Sorry maar dan vind ik je gewoon een kneus. :') Stel je niet aan man. Je kunt toch normaal reageren.
pi_106982953
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:32 schreef 16meter het volgende:
Sorry maar dan vind ik je gewoon een kneus. :') Stel je niet aan man. Je kunt toch normaal reageren.
Blijkbaar niet dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')