De AVRO kakt al behoorlijk in qua deelnemende A-BN'ers, dus ik vrees het ergste.quote:Leuk! Hopelijk met wat A-BN'ers en niet allemaal van die figuren die niemand kent.
Dat is dus ook mijn "angst" dat het weer allemaal van die onbekenden zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:09 schreef Id_do_her het volgende:
Niemand kent die mensen die daaraan meedoen.
De bekenden zijn toch al jaren 'op'?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn "angst" dat het weer allemaal van die onbekenden zijn.
Eerlijk gezegd zijn veel van de "bekenden" bij mij ook onbekend, omdat ik bijv. al nooit naar GTST kijk, waar altijd flink uit geput wordt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De bekenden zijn toch al jaren 'op'?
Ja sporters zat, maar die kent niemand.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn veel van de "bekenden" bij mij ook onbekend, omdat ik bijv. al nooit naar GTST kijk, waar altijd flink uit geput wordt.
Ik denk dat er nog wel wat sporters zijn die mee zouden kunnen doen misschien? Het hoeven natuurlijk ook geen acteurs of zangers/zangeressen te zijn.
Wat dacht je van Johan Derksen![]()
niet dat die ooit zou meedoen...
Oe dat laatste ... maar daar mag ik eigenlijk niet op hopen natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja sporters zat, maar die kent niemand.
Ik hoop eigenlijk al jaren op een Battle Royale with the Stars, maar dat zal er wel nooit van komen.
Nee, dat dunt de BN-poel nog verder uit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dat laatste ... maar daar mag ik eigenlijk niet op hopen natuurlijk
Tja, het zal wel iets serieuzer worden denk ik. Ben wel benieuwd wie het gaat presenteren. Angela misschien? Ik las volgens mij ergens dat ze terug ging naar de Publieke.quote:
Ik ben een beetje bang dat het hele show-dingetje eraf gaat, maar dat is uiteraard afwachten, ik las net dat Sylvie vd Vaart iets ging presenteren, ben meteen gaan kijken of ze iets voor dit programma ging doen, maar het was iets andersquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, het zal wel iets serieuzer worden denk ik.
Die gaat The Face of hoe het het presenteren. Ik heb het vanmorgen nog in dat topic gepostquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat het hele show-dingetje eraf gaat, maar dat is uiteraard afwachten, ik las net dat Sylvie vd Vaart iets ging presenteren, ben meteen gaan kijken of ze iets voor dit programma ging doen, maar het was iets anders
quote:Avro verleidt Oerlemans tot terugkeer presentator
Reinout Oerlemans legeert terug op televisie als presentator. Hij heeft een 2-jarig contract getekend bij de Avro, waar hij Strictly Come Dancing voor zijn rekening neemt. Ook mag hij zich wagen aan het huzarenstukje De Televizier-ring. Oerlemans presenteerde eerder bij RTL en de Tros maar focuste zich daarna op produceren en later ook regisseren. Nu heeft hij dus tijd vrij gemaakt om het presenteren er bij te doen.
Wat mij betreft de meest verrassende transfer van dit jaar, al is het maar omdat het leiden van Eyeworks een tijdrovende klus is. Of betekent deze werkverbreding dat Eyeworks toch van eigenaar gaat wisselen?
In De Telegraaf vertelt de mediaman vandaag dat hij is benaderd bij het Sportgala in december. “Ik reikte de prijs uit aan Epke Zonderland. Na afloop belde Peter Lubbers en die zei: ‘we moeten maar eens praten’.”
Het format Strictly Come Dancing was eerder onder de naam Dancing with the Stars bij RTL te zien. “Nou, zélf hoef ik in de show niet zo te dansen. En dat is maar goed ook. Daar hebben we straks een keur aan professionele dansers voor, én natuurlijk bekende Nederlanders die zich daar helemaal op gaan storten.”
Gelukkig geen Sylvana Simons dusquote:Reinout Oerlemans krijgt vrouwelijke co-host
Reinout Oerlemans krijgt als presentator van Strictly Come Dancing waarschijnlijk een vrouwelijke co-host. Dat vertelt de tv-maker in De Telegraaf. Bij RTL 4 werd de show, toen onder de naam Dancing with the Stars, jarenlang gepresenteerd door het televisiepaar Ron Brandsteder en Sylvana Simons. Oerlemans wil niet verklappen wie zijn Sylvana wordt. ”Er is een naam gevallen die ik heel leuk zou vinden, ja. Over haar zou ik zelfs heel enthousiast zijn, maar dat is nog niet helemaal rond.“
Ook het kandidatenveld is nog niet rond. “Net als de namen van de dansers, naar hen gaan we nu op zoek. Het moet gewoon een prachtig programma worden, waar Nederland zich op verheugt als het gaat beginnen.”
Dancing with the Stars was in het voorjaar van 2009 voor het laatst te zien en werd toen gewonnen door Jamai Loman, de winnaar van Idols 1. De runner-up van Idols 1, Jim Bakkum, won het eerste seizoen in 2005.
Strictly Come Dancing start in augustus bij de AVRO op Nederland 1.
En geen Chantal lijkt mequote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
En nog een nieuwtje:
[..]
Gelukkig geen Sylvana Simons dus![]()
Ik las gister Reinout en wist nog niet dat er een dame bij komt, gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |