Dat waren wat outlines om een 1 op 1 voorstelling te maken van een bepaalde constructie. Ik blijf er vaag over want ik moet er nog mee wachten en het kan evengoed niet doorgaan. On verraquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:35 schreef Geckoo het volgende:
grappig, het verschil met de herrie van de motoren en dan het fluiten van de vogels er vlak na (einde filmpje)
maar vertel eens, wat je ben van plan met al die palen in de achtertuin?
Ik ben de tel verloren van hoeveel er al geweest zijn, ik denk een stuk of 8 containers. De stapels in de tuin zijn nog geen volle container. Er moet daar ook nog 160m² aan bijgebouwen afgebroken worden, dus dat zal dan het moment zijn om de tuin vrij te maken.quote:Op zondag 8 april 2012 13:22 schreef Vinz0r het volgende:
Snap ik, ben nu zelf ook bezig met een huis te strippen, en heb gelukkig niet zo een grote tuin dus ik MOET t wel weg brengen.
Bijna een 30m3 container vol op t moment
MMach, heb je het bureau zelf ontworpen/gebouwd?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:32 schreef MMach het volgende:
Intussen hebben we ook onze bureaustoelen -voor aan onze gedeelde bureau- gevonden, het zijn in elk geval geen nieuwe, but we like them![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog die zetel en dat tapijtje daar veranderen en dan zal het er ook wat gezelliger zijn.
quote:
Ja ik was er al bang voor Geckooquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:41 schreef Muis006 het volgende:
MMach & Laurette herbouwen een huisje (deel 6 )
Ik heb het idd zelf getekend en gemaakt, maar dan vooral omdat ik een bureau van muur tot muur wou. Laat u er niet door afschrikken, dat was zeker het simpelste meubel van allemaal, ben er in totaal ook niet echt lang bezig aan geweest (misschien het dubbele van de tijd om naar de ikea te gaan, terug te keren en het ineen te stekenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ja ik was er al bang voor GeckooDank voor de link Muis
Wat een mooi bureau, jammer genoeg ben ik niet zo handig en de tijd hebben we er ook niet echt voor... Maar ik ga het wel aan vriendlief laten zien, dat ik zoiets wel heel gaaf vind
Gelukkig niet nee. Toen we daar woonden hebben we echt samen veel gewerkt, het schepte wel een goede bandquote:Op zondag 22 april 2012 10:30 schreef densmee het volgende:
Sta je dan helemaal alleen op te ruimen? Want dat lijkt me echt frustrerend. Wel mooi om te zien dat je verbouwingen steeds professioneler zijn geworden
Nu je het zegtquote:Op zondag 22 april 2012 14:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
WTF, is dat alweer 8 jaar geleden dat je je kamer verbouwde? Holy moly, dan word ik ook oud.
Jamaar, jamaar, jamaar, Mmach opende op FOK! pas zijn eerste projecttopic in 2006.quote:Op zondag 22 april 2012 14:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
WTF, is dat alweer 8 jaar geleden dat je je kamer verbouwde? Holy moly, dan word ik ook oud.
Dank je,quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:25 schreef J.Doe het volgende:
Super foto's. Je hebt de verschillende kamers op zo'n leeftijd zeer vakkundig opgeknapt. Ben benieuwd naar het gehele huis, volgens mij is er iets heel moois van te maken..
Je busje staat er gewoon ook nog op!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef MMach het volgende:
[..]
Dank je,
Die ronde gaten heb ik zo trouwens gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(MDF, matte plexiglas, CCFL's en een witte binnenkant)
Het oude huis: ziehier (het is dat witte)
[ afbeelding ]
En een 3D model dat ik er ooit eens van gemaakt heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt zeker iets moois van te maken, al zal het wat kosten en uiteindelijk biedt ons nieuwe huis veel meer potentieel in een rustige omgeving. Ter referentie: het ouderlijke huis links, ons huis er even rechts bijgeplakt op dezelfde schaal.
[ afbeelding ]
Ja gek heh, het 'voelt' zo ontzettend recentquote:Op maandag 30 april 2012 16:32 schreef Rewimo het volgende:
8 jaar geleden alweer? *slik* Ik weet het allemaal nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |