Maar.er is.een verschil tussen een beetje buik of.borst zien (gewoon huid dus) of.eerst je tiet (borst is.geen goed woord.ervoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:07 schreef Sannne het volgende:
Als je flinke boobs hebt, zoals ik, (ik moet mn borst echt ondersteunen.. En nee ze hangen niet! Nog niet........) dan is subtiel en discreet voeden heel lastig...
ze praat tegen de bank/gordijnenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En even een rustig plekje opzoeken zodat ze niet is afgeleid?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Maar.er is.een verschil tussen een beetje buik of.borst zien (gewoon huid dus) of.eerst je tiet (borst is.geen goed woord.ervoor) eruit halen, zodat iedereen vol uitziet op het hele.gebeuren heeft en dan s een keer je.kind pakken en dat een paar keer op een avond...
Oh en de.mijne waren groter.vorige keer en t ging best discreet
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]Die schijven.... Men mn netvlies doet nog zeer.
omg die had ik gemistquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:08 schreef bitterend het volgende:
[..]
ze praat tegen de bank/gordijnen
Geen idee, hier ook sinds gisteren donkergroene poepquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Donkergroen duidt toch op nog onrijpe darmpjes? Dacht ik?
80H aangetikt en daar kon ik echt niet discreet mee voeden aanleggen. Kan natuurlijk deels aan mij liggen, maar de enorme homp tiet die uit bh en onder shirt uit moest hielp niet mee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ohh das niets; ik heb 75 Gen ik kan best netjes voeden hoor
+ 1quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
80H aangetikt en daar kon ik echt niet discreet mee voeden aanleggen. Kan natuurlijk deels aan mij liggen, maar de enorme homp tiet die uit bh en onder shirt uit moest hielp niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Ik ben van 85H naar 75H gegaan (voor de zwangerschap van Harry had ik 75F) en toch heb ik altijd netjes kunnen voeden. Ik denk dat het ook een handigheidje van jezelf is (en misschien dénk jij dat er meer te zien was dan er werkelijk was).quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:09 schreef Vanyel het volgende:
80H aangetikt en daar kon ik echt niet discreet mee voeden aanleggen. Kan natuurlijk deels aan mij liggen, maar de enorme homp tiet die uit bh en onder shirt uit moest hielp niet mee.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:03 schreef Sannne het volgende:
Haha Bitterend..
Als ik dan in public voed, dan doe ik wel eens een beetje onhandig met het shirt, dan floep ik mn borst er niet helemaal uit. Elise gaat dan heel hard MJOMMJOMMJOMM doen haha.. (dan heeft ze dr mondje een stuk over mn shirt haha.
quote:
jaaaaa, ik vind het weer tijd worden voor dat gedichtje van Memmelquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik deed mn shirt omhoog, dat scheelt.misschien ook, in t ergste geval zagen ze mn buik. Of idd voedingsshirt en dan ging.t.ook. hoefde.mn borst.ook niet te ondersteunen...blijkbaar hangen mn tepels.niet zo![]()
Maar.geloof.me.Sannne ik heb t erger gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |