Ik hoop dat het inmiddels anders gaat daar het was in "99 natuurlijk. maar zij beweerde bij hoog en laag dat overlactatie niet kon, na 6 weken. Nou ja. liggend voeden, met kind bovenop me was het enige dat ze als tip kon geven. Dat ging niet met mijn cup, dus echt geholpen heeft het niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:53 schreef Twinkly het volgende:
Buuf, wat schandalig dat je bent uitgelachen door iemand van de LLL![]()
![]()
Sjezus, wat een megaproductie had jij direct zeg!![]()
Crazymoon, ik weet niet hoe snel de productie uiteindelijk goed opgang gekomen moet zijn, wel dat het vaak minstens 5 dagen kan duren. Ik denk dat het plan wat iemand voorstelde om heel vaak aan te leggen en direct een lactatiekundige in te schakelen wel heel goed is.
Domperidon kan je geloof ik het beste pas na de eerste tijd (3 maanden?) gebruiken, zodat de receptoren goed gestimuleerd worden door het aanleggen van de baby zelf en niet kunstmatig? Maar ik weet het niet precies. Ik denk dat Wups het wel weet!
Er is iets met de voor- en achtermelk balans wat dat moeilijk maakt. Plus dat op het moment dat je weer aan gaat leggen je de boel stimuleert met weer een knalproductie. Het viel zelfs met blokvoeden niet te regelen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:30 schreef DaviniaHR het volgende:
DF, klinkt als een moedige beslissing
Wat ik me afvraag over hyperlactatie, als je afbouwt, kom je toch op een punt dat vraag en aanbod wel op elkaar zijn afgestemd? kan de voeding niet op dat moment/niveau vervolgd worden?(niet om de discussie op te rakelen, of om buuf en schuldgevoel aan te praten, echt interesse)
Echt erg zo'n reactie, dan wil je ook niet echt helpen... Want ook al wist zij en de rest van de LLL er op dat moment niets vanaf, dan ervaar jij het nog wel en dat moet ze serieus nemen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik hoop dat het inmiddels anders gaat daar het was in "99 natuurlijk. maar zij beweerde bij hoog en laag dat overlactatie niet kon, na 6 weken. Nou ja. liggend voeden, met kind bovenop me was het enige dat ze als tip kon geven. Dat ging niet met mijn cup, dus echt geholpen heeft het niet.
Het gaat verder helemaal goed. Sinds die beslissing kan ik echt meer genieten van de jongens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:15 schreef pessie het volgende:
Wat moeilijk voor je DF. Ik hoop dat het verder goed met je gaat.![]()
Ik zou zeggen, virusje..quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:51 schreef bitterend het volgende:
DF Fijn dat je dejuiste beslissing nam, klinkt wel moeilijk!![]()
even een poep vraag: donker groen en slijmerig? te veel voormelk of een virusje? ze niest veel maar lijkt niet anders dan gewoon...ze drinkt wel vaker sinds zondag!
Als ze binnen een uur weer wilt drinken, kun je rustig bij de borst beginnen waar je eindigde...quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef bitterend het volgende:
ohja van die mais achtig stukjes? die heeft ze ook af en toe! poep is nooit glad hier eigenlijk...
ok zo lang ze geen korts heeft en is vrolijk is het afwachten tot het weer van zelf gaat![]()
ik laat haar vaak binnen 1 uur aan een borst drinken als ze aan het clusteren is, daarom twijfelde ik of het voormelk was
ohh das niets; ik heb 75 Gquote:
ik bedoel, ze wil drinken dus 1 tiet erin..na 5 minuten is ze afgeleid en wil niet meer...na 15 minuten weer dan geef ik dezelfde borst..quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ze binnen een uur weer wilt drinken, kun je rustig bij de borst beginnen waar je eindigde...
En even een rustig plekje opzoeken zodat ze niet is afgeleid?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik bedoel, ze wil drinken dus 1 tiet erin..na 5 minuten is ze afgeleid en wil niet meer...na 15 minuten weer dan geef ik dezelfde borst..
75H hier en nooit commentaar gehad dat er iets zichtbaar wasquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ohh das niets; ik heb 75 Gen ik kan best netjes voeden hoor
en groene poep hadden we hier ook toen we zelf ook het buikgriepvirus hadden te pakken een maandje geleden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |