abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106962147
Overdrijven is ook wel een beetje mijn vak hoor ;) maar het is gewoon lelijk (althans ik vind er niks moois meer aan.. goddank geen HH cup meer, inmiddels op G... maar ze gaan er echt af als ik uitgebaard en gevoed ben en ik kijk er stiekem heel erg naar uit! ;))
pi_106962286
Ghehe ja kan het me voorstellen dan..

Hier het bewijs dat ik het nie kan: Voeden in het openbaar (verjaardag familielid).
Met hydrofiel in de andere bh tegen het lekken :')

Zie je hoe ver Elise naar buiten ligt? Rugby is ideaal voor ons maar lastig in het openbaar..
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:00:48 #278
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_106962360
Mijn borst was gewoon (nou ja, gewoon :') ) groter dan de koppen van mijn kinders. En die hadden serieus grote koppen. :@ dus dan stak er zo aan alle kanten vlees uit. :r ik drappeerde er dan zo een hydrofiel overheen, zo over mijn schouder maar echt prettig voelde het nooit. haha Sannne precies dat ja. :D en idd overal dingen tegen het lekken. :o (dat was ik alweer vergeten)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_106962783
Inderdaad zoooo herkenbaar! Ik geloof dat mijn boobs nog steeds groter zijn dan de dame haar hoofd :')

Nog even ongeveer 1,5 jaar slikken maar :P
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:16:18 #280
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106963120
Wat betreft die T-shirts van de H&M: Ik heb veel liever de voedingshemdjes van de H&M, ideaal onder kleding. En aangezien ik hemd-verslaafd ben ideaal voor mij (ik had er 6 :')) Ik heb ze denk ik ruim een jaar gedragen. Oh, en ze zijn heerlijk lang!!! Ik kon dus mn shirt omhoog doen, 2 clipjes los en vrijwel onzichtbaar voeden ^O^ . Maar goed, verder dan een D cup ben ik nooit geweest en nu heb ik weer C en ik vermoed dat mn omvang is gekrompen (ik heb echt heel veel ruimte over in de omtrek). Maar goed, ik koop pas nieuwe BH's als ik niet meer voed en ik heb geen idee wanneer dat is.
pi_106963276
Zo'n topje klinkt wel ideaal...
pi_106963521
Topje? Heb je een plaatje? Want die zie ik nooit! Ik stop de shirts bij mn broek in en daar overheen altijd een vest. Dus het shirt is mijn topje :+

Het systeem van top naar beneden en shirt omhoog vind ik iig niet fijn, zo'n prop onder mn kin :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:45:43 #283
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106964499
ik doe beide niet; altijd voedingsbh en lager uitgesneden kleren..
dus shirtje naar beneden, bh open en gaan...
heb dus geen speciale voedingsshirts. (heb er overigens nog wel een paar liggen die ik 1 of 2 keer heb aangehad, dus mocht iemand interesse hebben?)

ik zal es een voedingsfoto van mij zoeken..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106964620
BJ hier hetzelfde...denk altijd eerst als ik voor de kast sta wat zou handig zijn ivm voeden...iets met lage decolte ofzo :Y en dan naar benden, tiet eruit en huppeke
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:59:04 #285
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106965092
hier was Liene net een week;

hier maand of 4: (Sinterklaas 2011)

Evie een jaar:(Sinterklaas 2010)

en in het openbaar vaak dus een sjaal of een vest wat ik een beetje drapeer..
pi_106965152
oh dan voel ik me echt ongemakkelijker dan ongemakkelijk :o ik heb ook best een redelijke cupmaat, maar als ik zo voed door de boel van bovenuit eruit te halen dan zie ik ook aan alle kanten hompen vlees :X brrr... als ik voed met een voedingsshirt aan of met het hemdje/topje systeem dan voelt het veel afgeschermder omdat er dan bovenop overheen ook nog wat zit.

oh nouja dat dus bj haha, daar heb ik eigk echt niets mee, dat doe ik alleen thuis als t nodig is.
:)
pi_106965156
Zo vind ik het ook het handigst!
pi_106965170
deed. Niet doe. :') :{
pi_106965222
ik heb zulke kleine tieten niemand heeft wat in de gaten :')
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:02:40 #290
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106965261
en ff erbij zeggen dat dit dus prive-omstandigheden zijn; dus alleen thuis of met direct familie... zo doe ik het niet als ik echt openbaar ben..
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:03:01 #291
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106965276
Ik vind het zoals BJ doet ook heel handig, maar dat doe ik echt alleen thuis en/of bij manlief.
Bij bezoek of elders wil ik dat echt niet zo doen, dan voel ik me opgelaten en heb ik het idee dat iedereen tegen mijn tiet aan zit te kijken, wat ik dus niet wil.

Ik vind het wel stoer als je dat wel gewoon doet. :)
pi_106965288
Haha Bitterend..
Als ik dan in public voed, dan doe ik wel eens een beetje onhandig met het shirt, dan floep ik mn borst er niet helemaal uit. Elise gaat dan heel hard MJOMMJOMMJOMM doen haha.. (dan heeft ze dr mondje een stuk over mn shirt haha.
pi_106965351
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:03 schreef Sannne het volgende:
Haha Bitterend..
Als ik dan in public voed, dan doe ik wel eens een beetje onhandig met het shirt, dan floep ik mn borst er niet helemaal uit. Elise gaat dan heel hard MJOMMJOMMJOMM doen haha.. (dan heeft ze dr mondje een stuk over mn shirt haha.
:D
herkenbaar :')

ik versta onder voeden in t openbaar eigk alles buiten je echte comfortzone. Bij mn zusje bijv. voelt niet als in t openbaar, bij mn schoonouders wel. Verschil moet er zijn :P
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:07:24 #294
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106965464
haha prive vind ik in mijn eigen huis, mits geen mensen waar ik me niet helemaal op mijn gemak bij voel. Maar ook bij mijn ouders of zus thuis. En och ik voed bijna overal wel, alleen dan trek ik me iets meer terug, en dus een sjaal oid over de bovenkant van de borst...
pi_106965812
Ik deed mn shirt omhoog, dat scheelt.misschien ook, in t ergste geval zagen ze mn buik. Of idd voedingsshirt en dan ging.t.ook. hoefde.mn borst.ook niet te ondersteunen...blijkbaar hangen mn tepels.niet zo :P
Maar.geloof.me.Sannne ik heb t erger gezien :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:16:17 #296
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_106965860
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:00 schreef mignonne het volgende:
deed. Niet doe. :') :{
:*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_106966037
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik deed mn shirt omhoog, dat scheelt.misschien ook, in t ergste geval zagen ze mn buik. Of idd voedingsshirt en dan ging.t.ook. hoefde.mn borst.ook niet te ondersteunen...blijkbaar hangen mn tepels.niet zo :P
Maar.geloof.me.Sannne ik heb t erger gezien :')
jaaaaa, ik vind het weer tijd worden voor dat gedichtje van Memmel O+ O+

Davinia, trommel je PR ook even op? Kan ie zn ongetwijfeld levendige herinnering die op zn netvlies gebrand staat nog even ophalen O+

Sannne, je kunt hem ook eerst zo tevoorschijn halen, en daarna pas je kind erbij zoeken :') er dan achter komen dat ie zn jasje nog uit moet en vooral rustig je tijd nemen. T was me een waar genoegen in dat leuke cafe :') ik heb niet snel dat k niet weet waar k moet kijken maar dit was eh... weird :D

ja het is die :+
en voor mensen die zeggen, ik heb werkelijk nog nooit iemand zo zien voeden; ik zie ze ook nooit, maar zij doet t erom volgens mij :X
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:19:48 #298
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_106966042
Ik doe altijd mijn shirt omhoog. Vind het zonde als het uitlubbert. (hier cup 75F )
Ik heb wel vaak een vestje aan tegen koude rug. Verder. Heb ik me nooit heel druk gemaakt over de combi kleding-bv. Wel zo makkelijk ;)
pi_106966044
Toen ik in die cafe zat had niemand in de gaten dat ik aan het voeden was! er stonden mensen naast me daar boeken te kijken en ze keken niet eens..voordeel van kleine tieten :D

mignonne _O-
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:21:31 #300
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_106966131
Mignonne, das zielig. :P hij heeft er bijna een complex aan over gehouden. De personificatie van het bv schrikbeeld :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')