Sinds wanneer is dat een excuus?quote:
Mogen we de puntjes nu weer invullen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
daarmee wil je zeggen........ rival.... toch?
Ben benieuwd wat je er van gaat makenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen we de puntjes nu weer invullen?
Ga klagen over je zelfverkozen isolement jijquote:
Je kent mequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lees eens terug![]()
En omdat je het met opzet doet
jij niet CL... jij niet...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen we de puntjes nu weer invullen?
Jij grijpt toch alles (aan) als excuus?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een excuus?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed, kreeg ik `Wat heb je met Kluts gedaan?!?!´ naar mn hoofd geslingerd
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
3 puntjes.. dat is vast 'kut'
Jij niet CLkut.. oh de gemene rival!
Ja. Hoiquote:
Ja, heeft zij een Champions League kut?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
3 puntjes.. dat is vast 'kut'
Jij niet CLkut.. oh de gemene rival!
wil ik weten hoe zoiets eruit ziet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, heeft zij een Champions League kut?
Tekst only.. ik zie geen PI.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik deed nog met PIik voel me genaaid!
MI van CL´s natte grasmat nuquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, heeft zij een Champions League kut?
Jamaar dat mocht niet, dan raken ze in de war of zoietsquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij grijpt toch alles (aan) als excuus?
Sowwyquote:
Nou en, ik post hier toch zelden nog.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar dat mocht niet, dan raken ze in de war of zoiets
Zolang het gras boven de stip blijft mag ze er van alles mee doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel gras er groeit is hetof
?
Jammer hoor....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou en, ik post hier toch zelden nog.
Dat ziet er volgens mij ook niet altijd mooi uit hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:00 schreef rival het volgende:
Zolang het gras boven de stip blijft mag ze er van alles mee doen
Whut? Soort comb-over?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang het gras boven de stip blijft mag ze er van alles mee doen
Ik dacht dat ik allang vergeten was!quote:
jij? nooit!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik allang vergeten was!
doe ik dat, is het niet goed, doe ik het niet, is het ook niet goed... make up your mind woman!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga klagen over je zelfverkozen isolement jij
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef L-E het volgende:
Muffins met geitenkaas, honing, en basilicum.
Basisrecept muffins, zachte geitenkaas, scheutje honing, en verse basilicum door het beslag. 25 min. op 190 graden.quote:
Miss Tuk vindt van wel. Maar ja, da's Miss Tuk en haar roze bril.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee of jij een hoedenhoofd hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het einde van z'n zin.
Ja, ik ga wat anders doen.
OK!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe ik dat, is het niet goed, doe ik het niet, is het ook niet goed... make up your mind woman!![]()
/schuilt
Nomm!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef L-E het volgende:
Muffins met geitenkaas, honing, en basilicum.
Zet een hoed op en laat ons oordelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk vindt van wel. Maar ja, da's Miss Tuk en haar roze bril.
Fotos onder een spoiler graag, ik zit op mn werk.quote:
Gewoon zo'n pak van Dr Oetker?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Basisrecept muffins, zachte geitenkaas, scheutje honing, en verse basilicum door het beslag. 25 min. op 190 graden.
Koken/bakken uit een pakje.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, nee gek! Met bloem en bakpoeder en eieren en meer van.zulks.
Klinkt machtig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga vanavond een beef-mushroom pie eten
Zoals het hoort dus!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, nee gek! Met bloem en bakpoeder en eieren en meer van.zulks.
Ja, dat is het ook. Maar toen mn meisje het aan het koken was rook het wel zo verschrikkelijk lekkerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fotos onder een spoiler graag, ik zit op mn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu happy?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen op het werk
ik snap sowieso die geitenkaasfetish niet......quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoef even geen geitenkaasmuffin meer.
Dat klinkt Xoburscho niet echt lekker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoef even geen geitenkaasmuffin meer.
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap sowieso die geitenkaasfetish niet......
Met zo'n smoelwerk zit je dan alsnog met je bovenlip tegen de navel aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:34 schreef Kreator het volgende:
Met zo'n tong heb je wel grote kans dat je de clit kunt vinden.
Geitenkaasquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap sowieso die geitenkaasfetish niet......
Xoburschoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat klinkt Xoburscho niet echt lekker.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:34 schreef Kreator het volgende:
Met zo'n tong heb je wel grote kans dat je de clit kunt vinden.
Smaakt ook zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Geitenkaasmuffin klinkt kzowiekzo als een punani van een prostituee die zich down there al drie weken niet heeft gewassen.
Vooral als het in echte Griekse reuzel is gefrituurd. Echt om je vingers bij af te likken!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij de griek hebben ze gepaneerde gefrituurde geitenkaas. Dat is echt goddelijk.
omg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij de griek hebben ze gepaneerde gefrituurde geitenkaas. Dat is echt goddelijk.
Oja, die docu had ik gezien. Was wel fors kut zielig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Doet u mij nog maar een broodje reuzel en een glaasje reuzel!"
Ik weet het niet. Hier in Enschede ben ik de hoer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
doen jullie daar niet aan likken voor korting?
vochtophoping ofzo? tering die voet is groter dan die ander zijn armquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Doet u mij nog maar een broodje reuzel en een glaasje reuzel!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |