Dan had je het topic moeten openen, nu niet patsen met dingen die zouden kunnen zijn en dat niet zijnquote:
Zucht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is overdreven. Zo zit ik echt niet achter mijn stoel, weet je zelf ook wel neem ik aan.
Tja.... Ik denk zelf dat 1, misschien 2 mensen die mening hadden en dat de rest deze mening heeft overgenomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het niet vrolijk of jolig. Ik vind het wel hysterisch. Alsof je hyper achter je pc zit te tikken.
Zo denk ik er over. Niet dat het belangrijk is maar ik meld het wel
Hoezo ik kan het alsnog veranderenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan had je het topic moeten openen, nu niet patsen met dingen die zouden kunnen zijn en dat niet zijn
Ik ook, MNR-bashen is helemaal hot in 2012 onder al die mensen met hun eigen meningquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Tja.... Ik denk zelf dat 1, misschien 2 mensen die mening hadden en dat de rest deze mening heeft overgenomen.
Misschien dat niemand er eerst wat van durfde te zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Tja.... Ik denk zelf dat 1, misschien 2 mensen die mening hadden en dat de rest deze mening heeft overgenomen.
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik een eigen meningquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, MNR-bashen is helemaal hot in 2012 onder al die mensen met hun eigen mening
In-geo-lied.quote:ingeolied, inge-olied, ingeölied
Correct is: ingeolied. Afbreken als in-ge-olied (niet: in-geo-lied).
Ik vermoed dat naloperij en iemand pakken zodat je zelf niet wordt gepakt veel plausiber isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat niemand er eerst wat van durfde te zeggen.
Nee dat kwam er niet in voor.quote:
CL, ik post hier al jaren. In al die tijd heeft nog nooit iemand dit gezegd. Ik geloof niet dat er niemand was die dit niet durfde te zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat niemand er eerst wat van durfde te zeggen.
Gelukkig doe ik het niet om stoer te zijn of stoer gevonden te worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Valsspelen is nog steeds niet stoer.
Heul wel!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik het niet om stoer te zijn of stoer gevonden te worden.
Dan hou ik m'n mond maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat naloperij en iemand pakken zodat je zelf niet wordt gepakt veel plausiber is
Dan denk je dat toch.quote:
Ja, je moer er wel bij blijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Droomert het volgende:
Ja ik had vanochtend ook al wat gepost maar toen moest ik ineens iets doen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Droomert het volgende:
Ik wist het wel.. van 2010quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]Heiden! Ik weet niet of er dan wel plek voor je is hier. Zo maar ineens iets doen, tsssk
Zo is het levenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Droomert het volgende:
RZquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist het wel.. van 2010
[Singles] Het weekendtopic.
Kolere, jij houdt een lang archief vast in je hoofd!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is van voor mijn tijd, de tijd waar iedereen naar verlangtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik verlang naar nog verder terugquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is van voor mijn tijd, de tijd waar iedereen naar verlangt
Ik herken ook eens een naampjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Kolere, jij houdt een lang archief vast in je hoofd!
voor 2003?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik verlang naar nog verder terug(mbt fok dan)
Zoveel posters die ik totaal niet misquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, is er vast tochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onder welke nick zit hij tegenwoordig eigenlijk? of is ie echt weg?
Hij zit onder een andere nick, weet niet welke.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onder welke nick zit hij tegenwoordig eigenlijk? of is ie echt weg?
LEquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoveel posters die ik totaal niet misRZ, Yuki, Lily-Ella, graseter
Kentekenplaat heeft hij ook alweer verlatenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij zit onder een andere nick, weet niet welke.
Dat was de garpquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
LE
Maar idd, in de tussentijd zijn er veel gebruikers weg die ik ook niet mis![]()
Owh, okquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kentekenplaat heeft hij ook alweer verlaten
Hey, dat herinner ik me niet eens meer. Even lezenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en je had ook nog ver daarvoor even langs in de SEX SC.. maar volgens mij was dat super kort.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef Droomert het volgende:
[..]
Hey, dat herinner ik me niet eens meer. Even lezen
Ja dat was ook een tijdje geleden maar, ik dacht ik dat een lang geheugen had maar jij slaat allesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en je had ook nog ver daarvoor even langs in de SEX SC.. maar volgens mij was dat super kort.
Als jij dat denkt moet je dat lekker volhouden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, gewoon een standaard Tally arrogante kutbui. Duidelijk.
Ik weet zeker dat jij in de Singles of in SEX sc een tijdje hebt rondgelopen. Misschien niet superlang, maar meer dan 2 postsquote:
Ik zeg toch duidelijk?!?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Als jij dat denkt moet je dat lekker volhouden.
Om dat er dan weer af te krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer. Niks mis met je borsten insmeren met Shell Helix 5W-40.
moeilijk? Wij kunnen het toch ook?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef stbabylon het volgende:
omdat werk vinden zo moeilijk is als je 20 uur per dag FOK!'t?
Die zitten volgens mij in ONZ, daar kom ik niet. Durf ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Over gebruikers die je niet mist gesproken, hoe kut gaat het nou met Yuki en die Rotterdamse uit Emmen die leeft op andermans kosten omdat werk vinden zo moeilijk is als je 20 uur per dag FOK!'t?
Ik heb geen schijt aan de hele wereld, ik heb schijt aan jou als je zulke dingen denkt van mequote:
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zitten volgens mij in ONZ, daar kom ik niet. Durf ik niet
goed. weetniet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Over gebruikers die je niet mist gesproken, hoe kut gaat het nou met Yuki en die Rotterdamse uit Emmen die leeft op andermans kosten omdat werk vinden zo moeilijk is als je 20 uur per dag FOK!'t?
Ja wel, maar of het in Singles was? Hmmm, raar dat ik me dat zo snel niet herinner.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij in de Singles of in SEX sc een tijdje hebt rondgelopen. Misschien niet superlang, maar meer dan 2 posts
Laat maar, je snapt het nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen schijt aan de hele wereld, ik heb schijt aan jou als je zulke dingen denkt van me
Om dezelfde reden dat vage mensen van vroeger me op Facebook willen hebben. Om zich te verkneukelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
goed. weetniet.
Maar waarom wil je dat weten als je ze toch niet mist?
of de sex sc.. geen idee welke.. gok trouwens de sex. . maargoed maakt niet uitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:02 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ja wel, maar of het in Singles was? Hmmm, raar dat ik me dat zo snel niet herinner.
Och, af en toe terugkijken op het verleden is niet ergquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
goed. weetniet.
Er zijn andere oliën die je kan gebruiken en iets makkelijker te verwijderen zijnquote:
sneu.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat vage mensen van vroeger me op Facebook willen hebben. Om zich te verkneukelen.
omdat ondanks dat je mensen neit mist, wel benieuwd kan zijn hoe het ermee gaatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
goed. weetniet.
Volgens mij ook ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of de sex sc.. geen idee welke.. gok trouwens de sex. . maargoed maakt niet uit
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:05 schreef Droomert het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.
Maar goed, ik probeer weer een beetje terug te komen in het hele Fokwereldje.
als ik het niet herken, ben ik dan onmenselijk?quote:
Je bent bijzonderquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik het niet herken, ben ik dan onmenselijk?
Wellicht. Maar dat je te lief bent weten we allang hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Neuh! Zeker niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gedacht, al is het maar eventjes "wow, grappig dat die nu in de stront zit.. gerechtigheid" of ook maar iets in die geest?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Jawel, maar ze blijft maar postenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gedacht, al is het maar eventjes "wow, grappig dat die nu in de stront zit.. gerechtigheid" of ook maar iets in die geest?
Verder dan een eigen schuld niet. Maar dat zal er ook bij horen. Ik zoek er echter niet naarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gedacht, al is het maar eventjes "wow, grappig dat die nu in de stront zit.. gerechtigheid" of ook maar iets in die geest?
niets menselijks is ook mij vreemd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Verder dan een eigen schuld niet. Maar dat zal er ook bij horen. Ik zoek er echter niet naar
Ja, maar dan is het anders he, die heeft daadwerkelijk volgens een rechter ook iets verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niets menselijks is ook mij vreemd.
Joran heb ik geen medelijden mee bv.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
Niet?quote:
Nee oke.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:11 schreef Tally het volgende:
Verder dan een eigen schuld niet. Maar dat zal er ook bij horen. Ik zoek er echter niet naar
daar kijk ik dus ook niet naar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik zoek er niet naar. En vervolgens grinnikend naar de voorrondes van Idols kijken. Hypocriet gelul.
Dat kanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee oke.
Is ook niet mijn insteek als ik me afvraag hoe het met oude contacten gaat.. goede of slechte. Tis ook niet dat ik het ze gun of wat dan ook.
Maar toen ik hoorde dat het tutje van de middelbare ineens heel dik was geworden bv, kon ik het niet laten om te lachen en denk van "ha.. ook jij ontkomt er niet aan blijkbaar".
Ik ga ook niet kijken om te zien hoe diep ze gezonken zijn ofzo, puur uit nieuwsgierigheid wat ze nu doen, of ze kinderen hebben, hoe ze er nu uitzien, misschien in de hoop om mezelf beter te voelenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee oke.
Is ook niet mijn insteek als ik me afvraag hoe het met oude contacten gaat.. goede of slechte. Tis ook niet dat ik het ze gun of wat dan ook.
Maar toen ik hoorde dat het tutje van de middelbare ineens heel dik was geworden bv, kon ik het niet laten om te lachen en denk van "ha.. ook jij ontkomt er niet aan blijkbaar".
Ik neem aan dat jij intelligent genoeg bent om te snappen dat dat voorbeeld door tig andere kan worden vervangen, 1 of 2 waar jij ook onder valt.quote:
niemand?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:15 schreef Ripley het volgende:
Ik kan me wel amuseren met kijken wat andere mensen doen en er soms ook wel om lachen. Maar echt slechts wens ik niemand
Als je me hypocriet wilt vinden is daar zeker wel een reden voor te vinden ja: ik ben het.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij intelligent genoeg bent om te snappen dat dat voorbeeld door tig andere kan worden vervangen, 1 of 2 waar jij ook onder valt.
Er is bij iedereen wel een reden te vinden om hypocriet te vinden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Als je me hypocriet wilt vinden is daar zeker wel een reden voor te vinden ja: ik ben het.
Niemand die ik persoonlijk ken in ieder geval.quote:
right, duidelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niemand die ik persoonlijk ken in ieder geval.
Meevallerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niemand die ik persoonlijk ken in ieder geval.
Waarom zou ze jou iets slechts toewensen Godtje?quote:
uit pure jaloezie ende afgunst hoop ik dat je schoonmaakster er de brui aan geeft!quote:
Doodverwensing.. ban!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
uit pure jaloezie ende afgunst hoop ik dat je schoonmaakster er de brui aan geeft!
Of negatieve dingen hebben gebracht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:34 schreef Ripley het volgende:
Ik ben sowieso niet enorm haatdragend of van de wraak of zo. Tuurlijk moet ik ook weleens gniffelen als boontje om zijn loontje komt, maar ik vind het een beetje zonde van mijn tijd om je bezig te blijven houden met mensen die je alleen maar negatieve dingen brengen.
quote:
Laat maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:38 schreef JoeBravo het volgende:
![]()
waar zeg ik dat ze dood moet? ontslag nemen is genoeg hoor.
Ik was okay.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:46 schreef stbabylon het volgende:
You blocked me on facebook, and now you are going to die!
Slechts 350.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof jij ooit vrienden zou blocken, je hebt er al zo weinig
51quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoveel nog? Ik heb er 103. Tijd om er 4 uit te gooien, waaronder een bitch.
Dan wordt het: 99 friends, but a bitch ain't one. Snappie toch wel!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Missb zeker? En terecht! Die frigide hoer...
Nee die hou ik er in, te veel naaktfoto'squote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Missb zeker? En terecht! Die frigide hoer...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee die hou ik er in, te veel naaktfoto's
Sure do!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan wordt het: 99 friends, but a bitch ain't one. Snappie toch wel!
Doe mij maar een linkje naar je FB.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik durf haar nog niet toe te voegen.
Gezamelijke kennis.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er daar zit zelfs een kennis van mij tussen
Heb je helemaal niet nodig joh!quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoveel nog? Ik heb er 103. Tijd om er 4 uit te gooien, waaronder een bitch.
Niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee jij ook niet, jij bent geen bitch
daar gaat je geloofwaardigheid tegenover je echte vriendenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Dat is wel het nadeel van fokkers op je fb.. je komt in connectie met nog meer fokkers
Je bent een lief klein boerinnetjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet?
Ik doe nog wel zo m'n best vandaag
Die was al weg toen ik fokkers op m'n verjaardag had uitgenodigdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daar gaat je geloofwaardigheid tegenover je echte vrienden
Dan nog accepteer ik die niet automatisch als ze mij toevoegenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Dat is wel het nadeel van fokkers op je fb.. je komt in connectie met nog meer fokkers
Dat je vanochtend in de eerste plaats nog afkeurdequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Babs, ik luister vandaag al voor de derde keer naar dat nummer van train
Volgens mij heb ik maar 5 fokkers.. waarvan ik er al 3 niet meer als fokker ziequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Dan nog accepteer ik die niet automatisch als ze mij toevoegen
Toen had ik nog niet geluisterdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je vanochtend in de eerste plaats nog afkeurde
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee die hou ik er in, te veel naaktfoto's
Ik 9, en heb ook de bitch gevonden om te verwijderen. En idd, vele zijn niet meer als fokker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik maar 5 fokkers.. waarvan ik er al 3 niet meer als fokker zie
Maar jij bent geen FB vriendjequote:
Ik heb ook geen hoedje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij bent geen FB vriendje
Wat een eerlijkheid vandaagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
barb
mag ik even zeggen dat ik dat een heel irritant zinnetje begin te vinden.. en niet eens om de inhoud.. maar gewoon![]()
Ik houd me nog in.. maarja middagdip, werk dat niet lukt.. achja wie weet wat er allemaal nog uit komt.quote:
Laat maar komen hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik houd me nog in.. maarja middagdip, werk dat niet lukt.. achja wie weet wat er allemaal nog uit komt.
Nee dat mag niet!quote:
Cue_quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
barb
mag ik even zeggen dat ik dat een heel irritant zinnetje begin te vinden.. en niet eens om de inhoud.. maar gewoon![]()
Hej lekker ding!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cue_![]()
En je hebt helemaal gelijk, maar mijn matige creativiteit laat me in de steek, ik kan niks anders verzinnen![]()
Moeten we allemaal jouw mening gaan verkondigen dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat mag niet!
Het is nooit je eigen mening!
Maar die laat je altijd in de steek dus. Wat is er mis met 'hoi'! ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cue_![]()
En je hebt helemaal gelijk, maar mijn matige creativiteit laat me in de steek, ik kan niks anders verzinnen![]()
Geilegoeiemiddag?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cue_![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zal nu ophouden over dat hoedje. Sorry.
Hey Talquote:
Waarom lacht ie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn mental image:
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ik dat deed, kreeg ik `Wat heb je met Kluts gedaan?!?!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar die laat je altijd in de steek dus. Wat is er mis met 'hoi'! ?
Die doet "ja hoi" ..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:38 schreef Barbusse het volgende:
De laatste keer dat ik dat deed, kreeg ik `Wat heb je met Kluts gedaan?!?!´ naar mn hoofd geslingerd
Nee zeker niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moeten we allemaal jouw mening gaan verkondigen dan?
I know. Miss Tuk wilde me ooit zo'n ding laten kopen, maar ik weigerde. Ik ben er niet hip genoeg voor vrees ik.quote:
'Het' heeft een hele verzamelingquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
I know. Miss Tuk wilde me ooit zo'n ding laten kopen, maar ik weigerde. Ik ben er niet hip genoeg voor vrees ik.
Fokkers.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Omdat hij denkt `Ha lekker, frituur!quote:
Ik heb ook een hoedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hoedjes zijn juist zo leuk. zal ik maar niet vertellen dat kleine man ook een hoedje heeft gekregen en 'm enthousiast op doet naar school?
Waarom krijg ik hier een vieze MI bij?quote:
terecht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier een vieze MI bij?
vandaag nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
daarmee wil je zeggen........ rival.... toch?
Omdat jij een zieke geest hebt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier een vieze MI bij?
Sinds wanneer is dat een excuus?quote:
Mogen we de puntjes nu weer invullen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
daarmee wil je zeggen........ rival.... toch?
Ben benieuwd wat je er van gaat makenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen we de puntjes nu weer invullen?
Ga klagen over je zelfverkozen isolement jijquote:
Je kent mequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lees eens terug![]()
En omdat je het met opzet doet
jij niet CL... jij niet...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen we de puntjes nu weer invullen?
Jij grijpt toch alles (aan) als excuus?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een excuus?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed, kreeg ik `Wat heb je met Kluts gedaan?!?!´ naar mn hoofd geslingerd
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
3 puntjes.. dat is vast 'kut'
Jij niet CLkut.. oh de gemene rival!
Ja. Hoiquote:
Ja, heeft zij een Champions League kut?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
3 puntjes.. dat is vast 'kut'
Jij niet CLkut.. oh de gemene rival!
wil ik weten hoe zoiets eruit ziet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, heeft zij een Champions League kut?
Tekst only.. ik zie geen PI.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik deed nog met PIik voel me genaaid!
MI van CL´s natte grasmat nuquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, heeft zij een Champions League kut?
Jamaar dat mocht niet, dan raken ze in de war of zoietsquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij grijpt toch alles (aan) als excuus?
Sowwyquote:
Nou en, ik post hier toch zelden nog.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar dat mocht niet, dan raken ze in de war of zoiets
Zolang het gras boven de stip blijft mag ze er van alles mee doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel gras er groeit is hetof
?
Jammer hoor....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou en, ik post hier toch zelden nog.
Dat ziet er volgens mij ook niet altijd mooi uit hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:00 schreef rival het volgende:
Zolang het gras boven de stip blijft mag ze er van alles mee doen
Whut? Soort comb-over?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang het gras boven de stip blijft mag ze er van alles mee doen
Ik dacht dat ik allang vergeten was!quote:
jij? nooit!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik allang vergeten was!
doe ik dat, is het niet goed, doe ik het niet, is het ook niet goed... make up your mind woman!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga klagen over je zelfverkozen isolement jij
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef L-E het volgende:
Muffins met geitenkaas, honing, en basilicum.
Basisrecept muffins, zachte geitenkaas, scheutje honing, en verse basilicum door het beslag. 25 min. op 190 graden.quote:
Miss Tuk vindt van wel. Maar ja, da's Miss Tuk en haar roze bril.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee of jij een hoedenhoofd hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het einde van z'n zin.
Ja, ik ga wat anders doen.
OK!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe ik dat, is het niet goed, doe ik het niet, is het ook niet goed... make up your mind woman!![]()
/schuilt
Nomm!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef L-E het volgende:
Muffins met geitenkaas, honing, en basilicum.
Zet een hoed op en laat ons oordelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk vindt van wel. Maar ja, da's Miss Tuk en haar roze bril.
Fotos onder een spoiler graag, ik zit op mn werk.quote:
Gewoon zo'n pak van Dr Oetker?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Basisrecept muffins, zachte geitenkaas, scheutje honing, en verse basilicum door het beslag. 25 min. op 190 graden.
Koken/bakken uit een pakje.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, nee gek! Met bloem en bakpoeder en eieren en meer van.zulks.
Klinkt machtig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga vanavond een beef-mushroom pie eten
Zoals het hoort dus!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, nee gek! Met bloem en bakpoeder en eieren en meer van.zulks.
Ja, dat is het ook. Maar toen mn meisje het aan het koken was rook het wel zo verschrikkelijk lekkerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fotos onder een spoiler graag, ik zit op mn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu happy?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen op het werk
ik snap sowieso die geitenkaasfetish niet......quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoef even geen geitenkaasmuffin meer.
Dat klinkt Xoburscho niet echt lekker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoef even geen geitenkaasmuffin meer.
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap sowieso die geitenkaasfetish niet......
Met zo'n smoelwerk zit je dan alsnog met je bovenlip tegen de navel aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:34 schreef Kreator het volgende:
Met zo'n tong heb je wel grote kans dat je de clit kunt vinden.
Geitenkaasquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap sowieso die geitenkaasfetish niet......
Xoburschoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat klinkt Xoburscho niet echt lekker.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:34 schreef Kreator het volgende:
Met zo'n tong heb je wel grote kans dat je de clit kunt vinden.
Smaakt ook zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Geitenkaasmuffin klinkt kzowiekzo als een punani van een prostituee die zich down there al drie weken niet heeft gewassen.
Vooral als het in echte Griekse reuzel is gefrituurd. Echt om je vingers bij af te likken!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij de griek hebben ze gepaneerde gefrituurde geitenkaas. Dat is echt goddelijk.
omg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij de griek hebben ze gepaneerde gefrituurde geitenkaas. Dat is echt goddelijk.
Oja, die docu had ik gezien. Was wel fors kut zielig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Doet u mij nog maar een broodje reuzel en een glaasje reuzel!"
Ik weet het niet. Hier in Enschede ben ik de hoer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
doen jullie daar niet aan likken voor korting?
vochtophoping ofzo? tering die voet is groter dan die ander zijn armquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Doet u mij nog maar een broodje reuzel en een glaasje reuzel!"
Een of andere ziekte waardoor de benen en voeten maar blijven groeien. Volgens mij zijn ze ook geamputeerd uiteindelijk, maar ik weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
vochtophoping ofzo? tering die voet is groter dan die ander zijn arm
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:42 schreef Kreator het volgende:
Ik weet het niet. Hier in Enschede ben ik de hoer.
Geen idee. Ik zocht op "missbehavin" in Google.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
vochtophoping ofzo? tering die voet is groter dan die ander zijn arm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |