Dan had je het topic moeten openen, nu niet patsen met dingen die zouden kunnen zijn en dat niet zijnquote:
Zucht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is overdreven. Zo zit ik echt niet achter mijn stoel, weet je zelf ook wel neem ik aan.
Tja.... Ik denk zelf dat 1, misschien 2 mensen die mening hadden en dat de rest deze mening heeft overgenomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het niet vrolijk of jolig. Ik vind het wel hysterisch. Alsof je hyper achter je pc zit te tikken.
Zo denk ik er over. Niet dat het belangrijk is maar ik meld het wel
Hoezo ik kan het alsnog veranderenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan had je het topic moeten openen, nu niet patsen met dingen die zouden kunnen zijn en dat niet zijn
Ik ook, MNR-bashen is helemaal hot in 2012 onder al die mensen met hun eigen meningquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Tja.... Ik denk zelf dat 1, misschien 2 mensen die mening hadden en dat de rest deze mening heeft overgenomen.
Misschien dat niemand er eerst wat van durfde te zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Tja.... Ik denk zelf dat 1, misschien 2 mensen die mening hadden en dat de rest deze mening heeft overgenomen.
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik een eigen meningquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, MNR-bashen is helemaal hot in 2012 onder al die mensen met hun eigen mening
In-geo-lied.quote:ingeolied, inge-olied, ingeölied
Correct is: ingeolied. Afbreken als in-ge-olied (niet: in-geo-lied).
Ik vermoed dat naloperij en iemand pakken zodat je zelf niet wordt gepakt veel plausiber isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat niemand er eerst wat van durfde te zeggen.
Nee dat kwam er niet in voor.quote:
CL, ik post hier al jaren. In al die tijd heeft nog nooit iemand dit gezegd. Ik geloof niet dat er niemand was die dit niet durfde te zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat niemand er eerst wat van durfde te zeggen.
Gelukkig doe ik het niet om stoer te zijn of stoer gevonden te worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Valsspelen is nog steeds niet stoer.
Heul wel!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik het niet om stoer te zijn of stoer gevonden te worden.
Dan hou ik m'n mond maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat naloperij en iemand pakken zodat je zelf niet wordt gepakt veel plausiber is
Dan denk je dat toch.quote:
Ja, je moer er wel bij blijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Droomert het volgende:
Ja ik had vanochtend ook al wat gepost maar toen moest ik ineens iets doen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Droomert het volgende:
Ik wist het wel.. van 2010quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]Heiden! Ik weet niet of er dan wel plek voor je is hier. Zo maar ineens iets doen, tsssk
Zo is het levenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Droomert het volgende:
RZquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist het wel.. van 2010
[Singles] Het weekendtopic.
Kolere, jij houdt een lang archief vast in je hoofd!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is van voor mijn tijd, de tijd waar iedereen naar verlangtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik verlang naar nog verder terugquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is van voor mijn tijd, de tijd waar iedereen naar verlangt
Ik herken ook eens een naampjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Kolere, jij houdt een lang archief vast in je hoofd!
voor 2003?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik verlang naar nog verder terug(mbt fok dan)
Zoveel posters die ik totaal niet misquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, is er vast tochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onder welke nick zit hij tegenwoordig eigenlijk? of is ie echt weg?
Hij zit onder een andere nick, weet niet welke.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onder welke nick zit hij tegenwoordig eigenlijk? of is ie echt weg?
LEquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoveel posters die ik totaal niet misRZ, Yuki, Lily-Ella, graseter
Kentekenplaat heeft hij ook alweer verlatenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij zit onder een andere nick, weet niet welke.
Dat was de garpquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
LE
Maar idd, in de tussentijd zijn er veel gebruikers weg die ik ook niet mis![]()
Owh, okquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kentekenplaat heeft hij ook alweer verlaten
Hey, dat herinner ik me niet eens meer. Even lezenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en je had ook nog ver daarvoor even langs in de SEX SC.. maar volgens mij was dat super kort.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef Droomert het volgende:
[..]
Hey, dat herinner ik me niet eens meer. Even lezen
Ja dat was ook een tijdje geleden maar, ik dacht ik dat een lang geheugen had maar jij slaat allesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en je had ook nog ver daarvoor even langs in de SEX SC.. maar volgens mij was dat super kort.
Als jij dat denkt moet je dat lekker volhouden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, gewoon een standaard Tally arrogante kutbui. Duidelijk.
Ik weet zeker dat jij in de Singles of in SEX sc een tijdje hebt rondgelopen. Misschien niet superlang, maar meer dan 2 postsquote:
Ik zeg toch duidelijk?!?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Als jij dat denkt moet je dat lekker volhouden.
Om dat er dan weer af te krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer. Niks mis met je borsten insmeren met Shell Helix 5W-40.
moeilijk? Wij kunnen het toch ook?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef stbabylon het volgende:
omdat werk vinden zo moeilijk is als je 20 uur per dag FOK!'t?
Die zitten volgens mij in ONZ, daar kom ik niet. Durf ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Over gebruikers die je niet mist gesproken, hoe kut gaat het nou met Yuki en die Rotterdamse uit Emmen die leeft op andermans kosten omdat werk vinden zo moeilijk is als je 20 uur per dag FOK!'t?
Ik heb geen schijt aan de hele wereld, ik heb schijt aan jou als je zulke dingen denkt van mequote:
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zitten volgens mij in ONZ, daar kom ik niet. Durf ik niet
goed. weetniet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Over gebruikers die je niet mist gesproken, hoe kut gaat het nou met Yuki en die Rotterdamse uit Emmen die leeft op andermans kosten omdat werk vinden zo moeilijk is als je 20 uur per dag FOK!'t?
Ja wel, maar of het in Singles was? Hmmm, raar dat ik me dat zo snel niet herinner.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij in de Singles of in SEX sc een tijdje hebt rondgelopen. Misschien niet superlang, maar meer dan 2 posts
Laat maar, je snapt het nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen schijt aan de hele wereld, ik heb schijt aan jou als je zulke dingen denkt van me
Om dezelfde reden dat vage mensen van vroeger me op Facebook willen hebben. Om zich te verkneukelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
goed. weetniet.
Maar waarom wil je dat weten als je ze toch niet mist?
of de sex sc.. geen idee welke.. gok trouwens de sex. . maargoed maakt niet uitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:02 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ja wel, maar of het in Singles was? Hmmm, raar dat ik me dat zo snel niet herinner.
Och, af en toe terugkijken op het verleden is niet ergquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
goed. weetniet.
Er zijn andere oliën die je kan gebruiken en iets makkelijker te verwijderen zijnquote:
sneu.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat vage mensen van vroeger me op Facebook willen hebben. Om zich te verkneukelen.
omdat ondanks dat je mensen neit mist, wel benieuwd kan zijn hoe het ermee gaatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
goed. weetniet.
Volgens mij ook ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of de sex sc.. geen idee welke.. gok trouwens de sex. . maargoed maakt niet uit
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:05 schreef Droomert het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.
Maar goed, ik probeer weer een beetje terug te komen in het hele Fokwereldje.
als ik het niet herken, ben ik dan onmenselijk?quote:
Je bent bijzonderquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik het niet herken, ben ik dan onmenselijk?
Wellicht. Maar dat je te lief bent weten we allang hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Neuh! Zeker niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gedacht, al is het maar eventjes "wow, grappig dat die nu in de stront zit.. gerechtigheid" of ook maar iets in die geest?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Jawel, maar ze blijft maar postenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gedacht, al is het maar eventjes "wow, grappig dat die nu in de stront zit.. gerechtigheid" of ook maar iets in die geest?
Verder dan een eigen schuld niet. Maar dat zal er ook bij horen. Ik zoek er echter niet naarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gedacht, al is het maar eventjes "wow, grappig dat die nu in de stront zit.. gerechtigheid" of ook maar iets in die geest?
niets menselijks is ook mij vreemd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Verder dan een eigen schuld niet. Maar dat zal er ook bij horen. Ik zoek er echter niet naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |