Je bent een lief klein boerinnetjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet?
Ik doe nog wel zo m'n best vandaag
Die was al weg toen ik fokkers op m'n verjaardag had uitgenodigdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daar gaat je geloofwaardigheid tegenover je echte vrienden
Dan nog accepteer ik die niet automatisch als ze mij toevoegenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Dat is wel het nadeel van fokkers op je fb.. je komt in connectie met nog meer fokkers
Dat je vanochtend in de eerste plaats nog afkeurdequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Babs, ik luister vandaag al voor de derde keer naar dat nummer van train
Volgens mij heb ik maar 5 fokkers.. waarvan ik er al 3 niet meer als fokker ziequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Dan nog accepteer ik die niet automatisch als ze mij toevoegen
Toen had ik nog niet geluisterdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je vanochtend in de eerste plaats nog afkeurde
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee die hou ik er in, te veel naaktfoto's
Ik 9, en heb ook de bitch gevonden om te verwijderen. En idd, vele zijn niet meer als fokker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik maar 5 fokkers.. waarvan ik er al 3 niet meer als fokker zie
Maar jij bent geen FB vriendjequote:
Ik heb ook geen hoedje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij bent geen FB vriendje
Wat een eerlijkheid vandaagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
barb
mag ik even zeggen dat ik dat een heel irritant zinnetje begin te vinden.. en niet eens om de inhoud.. maar gewoon![]()
Ik houd me nog in.. maarja middagdip, werk dat niet lukt.. achja wie weet wat er allemaal nog uit komt.quote:
Laat maar komen hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik houd me nog in.. maarja middagdip, werk dat niet lukt.. achja wie weet wat er allemaal nog uit komt.
Nee dat mag niet!quote:
Cue_quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
barb
mag ik even zeggen dat ik dat een heel irritant zinnetje begin te vinden.. en niet eens om de inhoud.. maar gewoon![]()
Hej lekker ding!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cue_![]()
En je hebt helemaal gelijk, maar mijn matige creativiteit laat me in de steek, ik kan niks anders verzinnen![]()
Moeten we allemaal jouw mening gaan verkondigen dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat mag niet!
Het is nooit je eigen mening!
Maar die laat je altijd in de steek dus. Wat is er mis met 'hoi'! ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cue_![]()
En je hebt helemaal gelijk, maar mijn matige creativiteit laat me in de steek, ik kan niks anders verzinnen![]()
Geilegoeiemiddag?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cue_![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zal nu ophouden over dat hoedje. Sorry.
Hey Talquote:
Waarom lacht ie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn mental image:
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ik dat deed, kreeg ik `Wat heb je met Kluts gedaan?!?!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar die laat je altijd in de steek dus. Wat is er mis met 'hoi'! ?
Die doet "ja hoi" ..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:38 schreef Barbusse het volgende:
De laatste keer dat ik dat deed, kreeg ik `Wat heb je met Kluts gedaan?!?!´ naar mn hoofd geslingerd
Nee zeker niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moeten we allemaal jouw mening gaan verkondigen dan?
I know. Miss Tuk wilde me ooit zo'n ding laten kopen, maar ik weigerde. Ik ben er niet hip genoeg voor vrees ik.quote:
'Het' heeft een hele verzamelingquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
I know. Miss Tuk wilde me ooit zo'n ding laten kopen, maar ik weigerde. Ik ben er niet hip genoeg voor vrees ik.
Fokkers.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Dat is wel het nadeel van fokkers op je fb.. je komt in connectie met nog meer fokkers
Omdat hij denkt `Ha lekker, frituur!quote:
Ik heb ook een hoedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hoedjes zijn juist zo leuk. zal ik maar niet vertellen dat kleine man ook een hoedje heeft gekregen en 'm enthousiast op doet naar school?
Waarom krijg ik hier een vieze MI bij?quote:
terecht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier een vieze MI bij?
vandaag nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
daarmee wil je zeggen........ rival.... toch?
Omdat jij een zieke geest hebt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier een vieze MI bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |