quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het einde van z'n zin.
Ja, ik ga wat anders doen.
OK!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe ik dat, is het niet goed, doe ik het niet, is het ook niet goed... make up your mind woman!![]()
/schuilt
Nomm!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef L-E het volgende:
Muffins met geitenkaas, honing, en basilicum.
Zet een hoed op en laat ons oordelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk vindt van wel. Maar ja, da's Miss Tuk en haar roze bril.
Fotos onder een spoiler graag, ik zit op mn werk.quote:
Gewoon zo'n pak van Dr Oetker?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Basisrecept muffins, zachte geitenkaas, scheutje honing, en verse basilicum door het beslag. 25 min. op 190 graden.
Koken/bakken uit een pakje.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, nee gek! Met bloem en bakpoeder en eieren en meer van.zulks.
Klinkt machtig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga vanavond een beef-mushroom pie eten
Zoals het hoort dus!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, nee gek! Met bloem en bakpoeder en eieren en meer van.zulks.
Ja, dat is het ook. Maar toen mn meisje het aan het koken was rook het wel zo verschrikkelijk lekkerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fotos onder een spoiler graag, ik zit op mn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu happy?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen op het werk
ik snap sowieso die geitenkaasfetish niet......quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoef even geen geitenkaasmuffin meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |