Nee, er is een nieuwere wijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:40 schreef antfukker het volgende:
[..]
Allernieuwste nieuwbouwwijk in de stad?
Dat is nou net het hele probleem wat de overheid met 1 pennestreek zou moeten oplossen!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:40 schreef malleable het volgende:
[..]
En wat als dat er meer zijn dan er kavels beschikbaar zijn?
nou dat wordt hier in de stad snel volgebouwd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lekker van die smerige amerikaanse wijken waarbij we ook maar de voetpaden weg gooien want die zijn ookniet meer noodzakelijk.![]()
Juist door wat openbaar groen hier en daar ziet nederland er wat mij betreft nog redelijk leefbaar uit.
Je hebt wel gelijk in directe zin; maar de problemen liggen heel erg diep; en daarom zijn ze niet zo snel op te lossen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:22 schreef Istrilyin het volgende:
[..]
Diep triest. De bouwsector wil dolgraag bouwen, starters willen dolgraag wonen, en de politiek maakt met torenhoge grondprijzen de nieuwbouwmarkt kapot. Want... de prijzen moeten kunstmatig hoog gehouden worden! Dat is goed voor het land hoor!
Noob, je cijfers kloppen nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:45 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Heb jij wel eens om je heen gekeken? Ruimte zat, ik het het wel eens voorgerekend dat als we iedere Nederlander een kavel van 500m2 zouden geven (en daarnaast 500m2 zouden realiseren voor de infrastructuur) we slechts 5% van het landoppervlakte zouden bebouwen. Nederland is leeg.... heel erg leeg. De vastgoedmaffia wil het fabeltje in stand houden dat grond in Nederland net zo schaars is als goud.... werkelijk hilarisch
Die wet bestaat al sinds 2001; HRA per hypotheek: maximaal 30 jaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand een grafiek van de opstaande hypotheekschuld en dan met name vanaf 2008?
Snap ook niet dat de opositie niet inzet op een aanpassing van de hra(bijvoorbeeld aftrekbaar bedrag ieder jaar met 3%) dat haalbaar is binnen het reageerakkoord. in 2014/2015 kan er dan een debat komen en een oplossing gevonden worden door de partijen die de verkiezingen winnen
Ik noeequote:Op woensdag 18 januari 2012 18:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Die wet bestaat al sinds 2001; HRA per hypotheek: maximaal 30 jaar.
Ik heb het nergens over een wet glazenwasserquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Toch wel:quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]Ik heb het nergens over een wet glazenwasser
quote:Snap ook niet dat de opositie niet inzet op een aanpassing van de hra(bijvoorbeeld aftrekbaar bedrag ieder jaar met 3%) dat haalbaar is binnen het reageerakkoord. in 2014/2015 kan er dan een debat komen en een oplossing gevonden worden door de partijen die de verkiezingen winnen
Je bent sowieso nergens, dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit wat jij schrijft,quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]Ik heb het nergens over een wet glazenwasser
What else is new?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou het ook met argumenten kunnen proberen
Oh nee, laat maar dom van me
Dat heeft niets te maken met wat DAM zei, die bedoelde een beperking van de aftrek met 3% per jaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:20 schreef Bankfurt het volgende:
Dat zou een eerste begin zijn, maar dan nog is 30 jaar te lang.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met wat DAM zei, die bedoelde een beperking van de aftrek met 3% per jaar.
nederland is wel gigantisch vol!! Alle ruimte die er nog is hoort ingepland te worden voor natuur. Zelfs buiten de randstad heb je bijna geen plek meer zonder lichtvervuiling, of plekken waar je geen sporen van de mensheid ziet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:45 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Heb jij wel eens om je heen gekeken? Ruimte zat, ik het het wel eens voorgerekend dat als we iedere Nederlander een kavel van 500m2 zouden geven (en daarnaast 500m2 zouden realiseren voor de infrastructuur) we slechts 5% van het landoppervlakte zouden bebouwen. Nederland is leeg.... heel erg leeg. De vastgoedmaffia wil het fabeltje in stand houden dat grond in Nederland net zo schaars is als goud.... werkelijk hilarisch
quote:wo 18 jan 2012, 14:33
Executieveiling neemt explosief toe
AMSTERDAM - Het aantal gedwongen huizenverkopen is het afgelopen jaar met ruim een derde gestegen. Dat blijkt volgens BNR Nieuwsradio uit cijfers van het Kadaster. Steeds meer mensen kunnen het hoofd niet meer boven water houden en moeten hun huis op de executieveiling aanbieden.
Lichtvervuilingquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
nederland is wel gigantisch vol!! Alle ruimte die er nog is hoort ingepland te worden voor natuur. Zelfs buiten de randstad heb je bijna geen plek meer zonder lichtvervuiling, of plekken waar je geen sporen van de mensheid ziet.
En dan wil je nog uitgestrektere gebieden naar een woonfunctie omtoveren en verwacht je minder vervuiling.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:19 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Lichtvervuiling![]()
Ik maak me heel wat meer zorgen over de luchtvervuiling
De concentratie fijnstof zal fors afnemen, want iedereen kan zijn eigen eten verbouwen en hoeft dus niet meer zo vaak naar de supermarkt met de autoquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dan wil je nog uitgestrektere gebieden naar een woonfunctie omtoveren en verwacht je minder vervuiling.
In een markt met weinig transacties kan zoiets al snel invloed hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:10 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/o(...)explosief_toe__.html
[..]
Ja, die securitisatie kan zo z'n weerslag hebben. Je kan er goed veel lucht (schuld) mee naar binnen blazen, maar als je even niet oplet loopt het er even snel weer uit...quote:De Nederlandse woningmarkt ligt onder vuur van internationale regelgevers, waardoor de hypotheekverstrekking kan vastlopen en de rentes nog verder kunnen oplopen, zo bericht De Telegraaf vandaag. Het ministerie van Financiën en DNB moeten meer hun best doen om de Nederlandse belangen te beschermen, vinden directievoorzitter Joost Melis en financieel topman Gilbert Pluym van Delta Lloyd Bankengroep.
Je bedoelt de landbouw productiviteit word gedecimeerd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:32 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
De concentratie fijnstof zal fors afnemen, want iedereen kan zijn eigen eten verbouwen en hoeft dus niet meer zo vaak naar de supermarkt met de auto
Daarom alvast de dierenpolitie geintroduceerd want je eigen kippen de nek omdraaien mag niet van de dierenpartij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:32 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
De concentratie fijnstof zal fors afnemen, want iedereen kan zijn eigen eten verbouwen en hoeft dus niet meer zo vaak naar de supermarkt met de auto
Niet overdrijven, 2% minder landbouwgrond eet ik niets minder door.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:41 schreef malleable het volgende:
[..]
Je bedoelt de landbouw productiviteit word gedecimeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |